En ole saanut mitään lottovoittoa vaikka olen rukoillut!
Kommentit (44)
Ehkä sä teet sen väärin, katokku yläkerrassa ei vastata materialismin tuomaan onneen, se on alakerran sedän juttuja. ookko nää nii hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä teet sen väärin, katokku yläkerrassa ei vastata materialismin tuomaan onneen, se on alakerran sedän juttuja. ookko nää nii hölmö?
Jaa, no se selittää tämän!
Et voi valita kahta, Jumalaa ja Mammonaa. Kun valitset toisen, pyllistät toiselle.
Mietihän kumpaan kategoriaan kuuluu raha ja lottovoitot.
Mat 6:24
Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.
Rukousvastaus voi olla myös kielteinen
Tuollaiset rahalla pelaamiset eivät oikein taida kuulua Raamatun suosittelemaan elämäntapaan.
Mutta sä voit kyllä rukoilla helpotusta rahatilanteeseesi.
Eihän Jumala mikään toivomusautomaatti ole.
Mulle on ennustettu rikkautta mut ei ole näkynyt
Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.
Ei voi palvella kahta herraa: Jumalaa ja Mammonaa.
Eli tee työtä niin saat syödä: käy esim leikkaamassa jonkun nurmikko, niin hän tarjoaa sinulle pizzan syödäksesi.
Mä rukoilin että voisin tehdä vielä joskus porrastreenin ilman tenoja ja eilen tein :) lottovoitto on turha toive sitä ei kukaan tarvitse oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Mä rukoilin että voisin tehdä vielä joskus porrastreenin ilman tenoja ja eilen tein :) lottovoitto on turha toive sitä ei kukaan tarvitse oikeasti
Toivottavasti ei tullut muille liukastumisia kun kastelit portaat
Vierailija kirjoitti:
Ennustajat on saatanasta.
Jotta voisi saada lottovoiton pitää lotota
Vierailija kirjoitti:
Epäreilu Jumala. Oispa AP saanut lottovoitto ja sä oisit vieläkin vaipoissa
Vierailija kirjoitti:
Rikkautta on muutakin kun taloudellista.
Vierailija kirjoitti:
Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä.
Ei voi palvella kahta herraa: Jumalaa ja Mammonaa.
Eli tee työtä niin saat syödä: käy esim leikkaamassa jonkun nurmikko, niin hän tarjoaa sinulle pizzan syödäksesi.
Taas väärin lainattu Raamattua, se menee niin, että kuka EI TAHDO työtä tehdä..
2Tess. 3:10 Sillä jo silloin, kun olimme teidän tykönänne, me sääsimme teille, että kuka ei tahdo työtä tehdä, ei hänen syömänkään pidä.
Voitin porukkalotossa .juotiin se voitto 5 isoa nelostuoppia meni. Nukahdin bussiin. 2km kävely siitä seurasi. En ole lotonnut sen jälkeen.
Moni muukin rukoilee sitä jos päävoittoa tarkoitat. Kai se menee niille joille se on tarkoitettu. Vai onko se sattumaa,ken tietää.
Miksi rukoileminen auttaisi tuohon?