Korealainen nainen tulee tapaamaan minua Helsinkiin!
Onko kahvittelu ja pullailu hyvää aktiiviteettiä viikoksi?
Kommentit (35)
Pistä pöytä koreaksi ja sen jälkeen voit viedä naisen tanssiravintolaan ja pistää jalalla koreasti.
Usalainen nainen tuli kerran tänne minua tapaamaan. Vietettiin 2 viikkoa ja käytiin mökillä ja esitteliin sille korkeasaarta ja käytiin veneilemässä ja risteilylläkin.
Ehdottomasti ekaks syömään mustaa makkaraa, jonka päälle ottamaan parit salmarit.
Kyseessä on kaiketi etelä-korealainen nainen. En usko, että pohjoiskorean muurin takaa tulee ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ekaks syömään mustaa makkaraa, jonka päälle ottamaan parit salmarit.
Koreassa on mustaa makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on kaiketi etelä-korealainen nainen. En usko, että pohjoiskorean muurin takaa tulee ketään.
eliitti matkustelee väärillä passeilla. Voi olla kimin sisko
Aiotko kertoa että koirapuisto ei ole ruokavarasto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Ihan mahtavaa! Ihanaa ajatella, että Helsingissäkin kulkee edes vähän aikaa kaunis, hoikka ja siisti nainen!
Juurikin näin. Aasialaiset naiset ovat kauniita. Ja ahkeria ja omaavat vielä hyvät käytöstavat.
Niin kuin suomalaiset miehet? Huutonaurua.
Mies- kirjoitti:
Usalainen nainen tuli kerran tänne minua tapaamaan. Vietettiin 2 viikkoa ja käytiin mökillä ja esitteliin sille korkeasaarta ja käytiin veneilemässä ja risteilylläkin.
Miten tämä liittyy mihinkään? Tässä puhutaan aidoista naisista eikä joistain roadkillin näköisistä kolmannen maailman sekasikiöistä.
Suojele häntä rasismilta sekä yellow feveriltä, hengelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo, valitettavasti tavallisena suomalaisena miehenä riitä millään tasolla, jos nyt ihan ensin ajatellaan hygieniaa, sisäistä eettistä ja moraalista tasoa, grooming standard on -10 karvoineen siellä tällä, pukeutuminen likaisiin vaatteiin, ei silitetyt vaatteet, huonot käytötavat, toisen huomioonottamattomuus, anteliaisuus, miehekkyys.
Suomalainen mies ei pysty tarjoamaan edes perusasioita joita Korealainen nainen, oli etelästä tai pohjoisesta, edellyttää.
Väitätkö nyt , että kaikilla korealaisilla on sama maku?
ap
ei ole