Lue keskustelun säännöt.
Siis onko vuokralaisella joku velvollisuus antaa käyttää asuntoa kokouspaikkana?
16.07.2023 |
Mulle soitti vuokranantaja perjantaina että "hei me pidetään yhtiökokous huomenna xx aikaan sun asunnossa." Kieltäydyin, ei sentään alkanut väittämään vastaan ja uhkailemaan uuden asukkaan etsimisellä kuten yleensä kun yritän sanoa jos joku asia ei käy. Totesi vain että pitää siirtää ja miettiä uusi paikka.
Tuli mieleen että onko tää joku vuokralaisen velvollisuus vai miksi mun vuokranantajan mielestä yhtiökokous pitäisi pitää vuokralaisen asunnossa..?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun entinen vuokranantaja möi kämpän alta ja halusi kiinteistövälittäjän ja jonkun ystävänsä kanssa vielä kämppää katsomassa. Kiinteistönvälittäjä oli estellyt, mutta soitti mulle ja kysyi luvan. Käänsin perhekuvat nurinpäin ja pakenin naapuriin kahville. Sieltä sitten naapurinrouvan kanssa katsottiin, kun lähtivät veke. Kiinteistönvälittäjä soitti vielä erikseen ja kiitti luvasta. Ja kyllä, ex-omistaja oli lujasti uskovainen vanhapiika. Oli jättänyt pöydälle jotain kirjallisuutta, joka siirtyi paperinkeräykseen. Ex-omistaja oli vielä härskisti ajattanut itseään ympäri kaupunkia kiinteistövälittäjän piikkiin.