Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä 40-50v nainen, kuinka usein haluat seksiä?

Vierailija
16.07.2023 |

Seksipalstalla ollaan sitä mieltä, että tässä iässä suunnilleen kaikkien halut lisääntyvät räjähdysmäisesti. Päteekö se myös sinuun?

Sinä 40-50v nainen, kuinka usein haluat seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. On muutakin tekemistä.

Vierailija
2/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun haluni ovat ainakin hiipuneet esivaihdevuosien/vaihdevuosien myötä. Haluan ehkä kerran kuussa, enkä aina sitäkään. 

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun lisääntyy himot, ja ihan omaan ukkooni.

Vierailija
4/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on mies, joka haluaa seksiä kanssani ja tekee aloitteita, niin voin haluta vaikka joka päivä.

Jos ei ole aloitteita tekevää haluttavaa miestä, niin en halua ollenkaan.

Tämä sama malli on ollut minulla koko elämäni ajan. Iällä tai vaihdevuosilla ei ole ollut siihen mitään vaikutusta.

Tosin nuorempana pidin harvempia miehiä haluttavana ja nykyään useampi on mielestäni haluttava, joten ehkä potentiaali seksin haluamiseen on vähän lisääntynyt iän myötä.

N54

Vierailija
5/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Elämä on mukavaa, kun ei ole tarvetta mihinkään seksuaaliseen toimintaan ja säästyy sen mukanaan tuomilta ongelmilta. 

Vierailija
6/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, ja enemmän kuin kerran jos vaan on mahdollisuus. Seksi on parhautta oikean ihmisen kanssa N47

Vierailija
7/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo hiipumassa halut,rakkautta sitäkin enemmän.

Mieheni teki aloitteen ,joka sitten laitettiin toteutukseen .

Se oli ihan hirveä se hetki,mutta halut oli ihan älyttömät.

Mun vaatimus oli etten lähde yksin leikkimään.

Olen sellainen pieni hoikka nainen ,joten sieltä päin katseltuna miesten mielenkiinto minusta on kait ihan ihan hyvä.

Vientiä olisi en vaan voi ujoudelle mitään.

Mieheni mieltymys oli että näkisi minut jonkun nuoren miehen kans yhdynnässä ,ja ilman kortsua loppuun asti.

Taisimme molemmat olla ihan hermona,nuori mies niin kuin minäkin.

Emme meinanneet päästä suuremmista pidemmälle, niin mieheni kuiskas ota siltä housut pois ettei karkaa.

Sain nippa nappa housut pois ja hitto sitä tunnetta kun sieltä pomppas kulli kovana silmieni eteen.

Ei mikään iso mutta ihan ok ,mutta se terska oli kun iso tomaatti varren päässä.

Katselin ja runkkasin tuoksuvaa kullia.

Ime sitä mieheni yllättäen kuiskas.

Otin pikkuisen suuhuni kullia ja meinas yökkä tulla ,hetken nuolin ja jotenkin se alkoi kiihoittaa ja kiima nousi.

Aloin valumaan hunajaa.

Halu oli niin älytön että en nähnyt muuta kun sen kalun ja halusin että se työnnetään mun sisään .

Kuulin kuinka mies neuvoi miestä, riisu sen housut niin saat pillua.

En päästänyt kullista irti vaan imin kunnolla.

Tunsin kuinka kulli kovettui entisestään,halusin saada eka kerran suihin.

Ei helevetti multa tulee.

Suu täyttyi ja oli vaikeuksia niellä.

Kohta oli mun vuoro saada vierasta suuta ja kieltä ja mun päälle noustiin .

Mutta kysymykseen, tuntui että pillu syntyi uudestaan. Tuon yön jälkeen halusin niin että mieheni oli kovilla.

Muutama kuukausi myöhemmin tuon miehen kaveri tuli mukaan leikkeihin.

Vaikka leikimme vuodessa kolme neljä kertaa niin se on pitänyt halut hyvänä.

Tuntuu niin ihanalta kun minut otetaan oikein kunnolla. Hymyä on muuten nyt elämisestä enemmän .

Jaksaa vapaalla liikkua ja elämä muutenkin vie eteenpäin.

Pitääpä kysyä milloin lähdemme kahdestaan lomalle....

Vierailija
8/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on just hyvä, 19 vuoden suhde. Intohimoa riittää, mutta meillä on omat elämämme ja työmme. Lapsi täyttti juuri 17v, ja on paljon omien kavereiden kanssa ja harrastuksissa näin kesällä. Silti viikko on sopiva. Suhteen alkuajat, ekat vuoden harrastimme seksiä jatkuvasti, joskus oli ruuhkavuosina hiljaisia kausia ja nyt on molemmille aika sopiva tahti. Ikää on itsellä 51v ja miehellä 55v. Nuoruuden sporttipanot oli sillin, nyt on enemmän rakastelua. Erittäin nautinnollista.

Vierailija
9/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin haluan. Joko mieheni kanssa tai sitten soolona ennen nukahtamista. Himot / halut lisääntyneet vain kun ikää on tullut.

Vierailija
10/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun haluni ovat ainakin hiipuneet esivaihdevuosien/vaihdevuosien myötä. Haluan ehkä kerran kuussa, enkä aina sitäkään. 

N50

Just niin. Oikein. Elämässä on muutakin kuin vaan seksi, aamusta iltaan

Vierailija
11/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.54 kirjoitti:

Päivittäin haluan. Joko mieheni kanssa tai sitten soolona ennen nukahtamista. Himot / halut lisääntyneet vain kun ikää on tullut.

Eikö muuta sisältöä elämään löydy????

Vierailija
12/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v nainen olen ja haluan useita kertoja viikossa, mieheni mielestä se on liikaa. Noin kerran viikossa saan pitkin hampain, kun kerjään tarpeeksi. Voisihan asiat pahemminkin olla, mutta en usko, että kovin moni mies haukkuu naistaan liian märäksi ja halukkaaksi.

Vierailija
13/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

N.54 kirjoitti:

Eikö muuta sisältöä elämään löydy????

Kuten se että päivystää seksipalstaa ihan vain kertoakseen muille, että heitä seksi kiinnostaa liikaa? Kari Kari. Mä en sun asemassa paljoa luennoisi muille että elämässä pitää olla muita mielenkiinnon kohteita kuin seksi.

Vierailija
14/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä, kun naisen haluan jokainen päivä, ja se on "yleisön" mielestä väärin ja vale.

Minkäs sille mahtaa kun mies liian komea ja puoleensavetävä, ja hänkin halukas aina vaan.

Todellakin ihanaa seksiäihanjokapäivä, sehän kuuluu ihmisyyteen!

Nauttikaa, kyllä se kerran loppuu ja haudassa sitä ei taatusti enää tapahdu.

Vierailija
15/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä, kun naisen haluan jokainen päivä, ja se on "yleisön" mielestä väärin ja vale.

Minkäs sille mahtaa kun mies liian komea ja puoleensavetävä, ja hänkin halukas aina vaan.

Niin siksikö pitäisi elämän kaikki muut arvot ja kohtaamiset unohtaa ja keskittyä vaan panemiseen???

Pitäisi myös itse ymmärtää, että yli 50 on jo seksi asiat tehty ja nähty! Silloin tehdään muuta ja arvokasta.

Vierailija
16/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari67 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siksikö pitäisi elämän kaikki muut arvot ja kohtaamiset unohtaa ja keskittyä vaan panemiseen???

Pitäisi myös itse ymmärtää, että yli 50 on jo seksi asiat tehty ja nähty! Silloin tehdään muuta ja arvokasta.

No ei tarvitse unoh´taa mitään osa-aluetta elämässä, eu myöskään seksiä. Me ei seksiä unohdeta ollenkaan, ja silti muutakin kivaa on elämäässä: hyvä suroka. lapset ja pian tuleva lapsenlapsikin, ja moni muu asia, kuten vaikka koirat ja hevoset.

Ei piäs mennä laput silmillä, eikä eläkeläinenkään ole kuollut kun henki kulkee!

Vierailija
17/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunnut kertaakaan 48-ikävuoden jälkeen. Loppukuusta tule 14 vuotta seksitöntä aikaa. Avoliitossa saman miehen kanssa 23 v.

n 62 v.

Vierailija
18/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v vaimoni ei ole koskenutkaan minuun koko kesäloman aikana.

Vierailija
19/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi tajuta...oletteko kuolleet jo ennen hautaa?

Vierailija
20/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan 2-3 kertaa viikossa, saan pääasiassa kerran viikossa, joskus harvoin kahdesti.

N55