Oon tyytymätön tähän suhteeseeni, mitä tehdä?
Taas tulee ajatuksia pitäiskö etsiä toinen mies vaikka tästä nykyisestä tykkäänkin.
En vaan oo tyytyväinen.
Mies ei uskalla koskettaa kuin joskus.
Kärsin tästä tilanteesta.
Ollaan välillä puhuttu asiasta.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies ei uskalla koskettaa? Onko hänen arkuutensa perusteltua?
Minua tietysti. Ehkä hän pelkää reaktioitani ja tulee suorituspaineita.
Tuntuu vaan tylyltä.
Mitä mies on sanonut kun olet puhunut tunteitasi?
Meillä mä vaan itse menen halaamaan tai viereen tai pyydän halausta, ei se ole poikaan työntänyt.
Olisihan se kiva jos tulis itsekin, mutta ei koe sitä kai niin tärkeäksi, hänen kieli on puhuminen.
Jaa että tyytymätön. No miehet ei tunteile joten nainen jää oikeastaan yksin suhteeseen.
Vaihtamalla paranee, muuten jää niin paljon puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies ei uskalla koskettaa? Onko hänen arkuutensa perusteltua?
Minua tietysti. Ehkä hän pelkää reaktioitani ja tulee suorituspaineita.
Tuntuu vaan tylyltä.Mitä mies on sanonut kun olet puhunut tunteitasi?
On ottanut paineita että pitää suorittaa, ei.
Ei ehkä ymmärrä täysin miltä musta tuntuu.
Tänään pienen läheisyyden jälkeen siirsi mut sivuun.
Tuntuu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla paranee, muuten jää niin paljon puuttumaan.
Se aika voi tulla. Mies pelkää että jätän sen tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinun pitäisi olla ystävällisempi häntä kohtaan ja reagoida lempeämmin. Jospa miehen pelko sillä laantuisi.
Olen ystävällinen ja lempeä.
Haluatko seksiä monta kertaa viikossa ja miehelle riittäisi lauantaina saunan jälkeen. Kaikki on niin suhteellista, mikä on kenellekin liian vähän ja mikä riittävästi. Oletan silti, että teillä kyse isommasta ongelmasta eli läheisyyttä tuskin on lainkaan. Jos näin on ja olet varma ettei miehen haluttomuus johdu stressistä ja jos tämä on jatkunut yli vuoden niin tuskin mies tuosta muuttuu yhtäkkiä kiihkeämmäksi. Valitettavasti uskon ettei tilanne muutu enää paremmaksi, ehkä hetkellisesti, mutta ei pysyvästi. Senkin tekee vaan pidettyä sinut tyytyväisenä. En usko, että ulkonäöllä on tässä merkitystä. Enempi veikkaan vaan kyllästymistä. Jos et ole tyytyväinen parisuhteeseesi ja koet miehesi poissaolevaksi kannattaa sitten miettiä mitä elämältä haluaa jatkossa.
Jos teillä ei ole lapsia tai muuta yhteistä, joka pitää teitä yhdessä lähtisin meneen.
Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Aina te naiset ajattelette vain klitoriksellanne. 🤮
Ei kun nyt se on eri asia.
Onpa yllätys että tällä palstalla joku nainen on tyytymätön mieheensä. Miehenä en nykyään eroja nähtyäni halua enää yhtään naista parisuhteeseen, vaan pelkästään seksiin. Koska nykyajan nainen kyllästyy aina jossain vaiheessa mieheensä ja alkaa valittamaan siitä. Ihan sama millainen se mies olisi. Aina vaan vaihdetaan kuin uutta vaatetta. Miehen kannalta on järkevämpää vain seksisuhteet/maksullisissa käynti.
Oletko koittanut tehdä enemmän kotitöitä, ei ihme että ei läheisyys kiinnosta kun hoitaa yksin koko kodin.
Oletko jo menopaussi-iässä. Mulla alkoi haluttomuus +40 ja kesti aikansa ennen kuin tajusin syyn. Toisaalta se voi olla myös tuo, että ette näe vaivaa toistenne eteen (laittaudu, pidä itseä kuosissa...). Itse en katsoisi, jos mieheni paisuisi merkittävästi. En vain pysty, koska isälläni oli vaikea obesitas, mikä jätti arpia myös minuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko sille haluttomuudelle joku selkeä syy? Onko miehellä stressiä, masennusta? Pidätkö itsestäsi huolta, oletko haluttava?
Testosteronitaso alhainen, ymmärrän.
Tässä on se vaara etten vaan jaksa tätä enää.
En jaksa seksitöntä suhdetta kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö se miehistä.
Ei
Kyllä joku ruma mies sinut huolii. Jos vaan uskallat koskea rumaan mieheen.