Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lantion asento masturboidessanne?

Vierailija
16.07.2023 |

Miten käyttätte lantionne masturboidessanne? Työnnätttekö eteen. Pusketteko alas tai ylös. Miten liikkuu masturboidessanne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullä se liikkuu samoin kuin bylsiessäkin. Ees taas, ylös alas, riippuen asennosta ja onko jotain pyllyssä

Vierailija
2/9 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vatsallaan pusken lantion tiukkana patjaa varten käsi haaroissa. Jalat tiukkana suorina asento pysyy tiukkana okoko ajan, asento hajoaa aloita alusta

Istuen lantio tiukkana eteen puskien käsi haaroihin lantion asento ylös tiukkana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen lantion asento todella tärkeä rooli masturboinissa lantion työntö jää vajaaksi kaikki on aloittava alusta

Vierailija
4/9 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli jalat aukeaa liikaa sama tilanne asento pettää ja en pääse työntään kunnolla lantiota patjaan, tai istuessa ylös

Vierailija
5/9 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kymmentä vaille kaksi asennossa. Kesäaika kyllä sotkee pahasti ja alkuun lentää seinille, kunnes tottuu.

Vierailija
6/9 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo pitkään ollut valla toi että sen patjaan tai muuta vastaan työntäen lantio vaatii sen aika tiheästi et pääsee työntää kunnolla. Lantion pitää pyssyä yllätävän tiukkaan edessä että se toimii

Vierailija
7/9 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vaatteet vaihtoon kun tulee

Vierailija
8/9 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kymmentä vaille kaksi asennossa. Kesäaika kyllä sotkee pahasti ja alkuun lentää seinille, kunnes tottuu.

Mullakin menee vaatteet vaihtoon kun lentää

Vierailija
9/9 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin kerran päivässä pyrin pääsemään vatsalleen, lantio optimaaliseen asentoon jalat tiukkana. Lantio pumppaa vasten