Mihin kasvohoitoon menisit, jos käytössä olisi
500 eur. Ikää 48 vuotta ja kasvoista väsähtänyt daami 😞 Sibeliusryppyä löytyy ja jotain pientä piristystä kasvoille hakusessa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Profhilo. Maksaa n. 400 euroa ja sillä minun kasvoni pysyvät vuoden kiinteinä ja täysin rypyttöminä. Olen 50-vuotias.
Tämä hoito kiinnostaisi myös.👍 Löytyisikö suositusta tekijäksi?
Tavalliseen ihon pinta hoitoon ja jalkahoitoon. Lopuilla täydentelisin baarikaappiani.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Profhilo. Maksaa n. 400 euroa ja sillä minun kasvoni pysyvät vuoden kiinteinä ja täysin rypyttöminä. Olen 50-vuotias.
Tämä hoito kiinnostaa 👍 Löytyisikö suositusta hoidon tekijäksi pk-seudulla?
Ostaisin viinaa ja unohtaisin naamani hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tavalliseen ihon pinta hoitoon ja jalkahoitoon. Lopuilla täydentelisin baarikaappiani.
Siis tarpeen mukaan lievällä pöhötyksellä saa kaikki rypyt häipymään joksikin aikaa ja on melko edullista aukaisemalla vain korkin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin itselleni timanttihiontalaitteen, sitten dermaplaning-teriä (kirurgista terästä esim
Ebaysta), pyytäisin lääkäriltä reseptin Avitcid-voiteeseen.
Miksi alapeukku? Laitetta ei vielä ole, kaksi jälkimmäistä kylläkin. Ihoni hyvässä kunnossa. Enmaksa satasia kosmetologille hoidoista joita voin itsekin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin itselleni timanttihiontalaitteen, sitten dermaplaning-teriä (kirurgista terästä esim
Ebaysta), pyytäisin lääkäriltä reseptin Avitcid-voiteeseen.Miksi alapeukku? Laitetta ei vielä ole, kaksi jälkimmäistä kylläkin. Ihoni hyvässä kunnossa. Enmaksa satasia kosmetologille hoidoista joita voin itsekin tehdä.
Varmasti hyvä hoito. Kotona tehtäväksi kuulostaa jotenkin hurjalta hiomakoneelta
On se yleensö ollut halvempi kuin suu- tai käsihoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ebaysta), pyytäisin lääkäriltä reseptin Avitcid-voiteeseen.Miksi alapeukku? Laitetta ei vielä ole, kaksi jälkimmäistä kylläkin. Ihoni hyvässä kunnossa. Enmaksa satasia kosmetologille hoidoista joita voin itsekin tehdä.
Varmasti hyvä hoito. Kotona tehtäväksi kuulostaa jotenkin hurjalta hiomakoneelta
Googleta laite.
En tuhlaisi sitä kasvohoitoon, sori. Ostaisin rintaliivejä ja muita vaatteita. En ole ostanut vuosiin rintaliivejä. Vaatteet on vanhoja ja osa niistä on liian pieniä.