Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se on myönnettävä että joillakin miehillä on myös kiinnostusta omaan sukupuoleen

Vierailija
16.07.2023 |

En itse pysty kuvittelemaan tuollaista intohimoa muuta kuin vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvia kohtaan

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas maapallo

Sullahan tässä ongelma on eikä planeetalla. Asenteellinen tai älyllinen ongelma.

Homofobiaa potevista miehistä (en tiedä, onko naisia tutkittu tämän suhteen, miehiä on) valtaosa on piileviä homoseksuaaleja. Homous taas on erittäin yleistä koko eliökunnassa ja on geenitutkimuksen valossa ollut yhtä yleistä aina. Ilmiö ei ole haitaksi, koska jos olisi, se olisi evoluutiossa kadonnut. Koska se on säilynyt, siitä on siis jotakin hyötyä lajille, vaikka homoseksuaalinen lisääntyminen ei onnistu suvullisesti.

Vierailija
22/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että ne miehet, jotka viihtyvät vain muiden miesten parissa, voisivat olla näitä myös sinne päin kallellaan olevia.

Tiedättehän tyypin? Aina miesseurassa, koska vain miesten kanssa on mukavaa, vain miehet ovat mielestään fiksuja, vainmiesten kanssa voi puhua järkevästi ym.

Naisten kanssa saattaa seurustella, mutta jotenkin aina pitää naisiin etäisyyden eikä kunnon läheistä suhdetta synny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen biseksuaalmies e minulla on ja on ollut tunteita ja seksuaalista kiinnostusta jne sekä naisia että miehiä kohtaan. - Tiedostan olevani suuntautuneisuudelta vähemmistöä. Tiedän myös kokemuksestakin, että biseksuaaleihin miehiin saattavat suhtautua ennakkoluuloisesti niin itsensä heteroina kuin homoina itseään pitävät.

Esimerkiksi siten, että ajattelevat biseksuaalisuuden olevan, jokin välivaihe, jota voidaan kutsua myös ilmaisulla hautomisvaihe, jossa koetaan, että bisekuaali ikäänkuin hautoisi aikansa ja myöhemmin selviäsi onko hän "täyshomo" vai "puhdas hetero". 

PS: Koska biseksluaalisuutta koskevat kirjoitukset tapaavat moensti hävitä tältä keskustelu alueelta, niin suosittelen vilkaisemaan erillis av:n  seksi -keskustelualuetta, jonne olen itsekin tullut kirjoittaneeksi asiasta laajemmin.     

Vierailija
24/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus

Vierailija
25/27 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/27 |
16.07.2023 |