Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dildo-ongelma

Bi-herännyt
11.07.2023 |

Olen bi-sex mies. Kiihotun voimakkaasti molemmista sukupuolista. Ostin hiljan silikonidildon kokeillakseni miltä tuntuisi saada munaa pyllyyn. Tykkään imutella dildoa ja himottaa aina työntää sitä peppuunkin, johon se menee kokonaan kivasti. Ongelma on se, ettei se aiheuta siellä mitään mielihyvää. Peppuorgasmi tai vastaava on kaukainen haave. Teenkö jotain väärin, onko dildo (20/3,5) vääränlainen tai mittainen ? Pitääkö hankkia vibra tai joku prosta-sauva. Haluaisin tietää ennen mieskokeiluja.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vibraa tai sit sellaista g-pistesauvvaa, jolla sojottaa kohti eturauhasta. Ei mullekkaan peppuseksi oo se juttu

Vierailija
2/62 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää https://hotlips.fi/p37754/seven-creations-hip-g-vibraattori-g-pisteelle…

On ollut mulle ihan ylivoimainen eturauhasen kiihottaja. Mä saan tän avulla aivan järjettömän nautinnollisia kuivia orkkuja. Tai ei nyt niin kuivia, kun kiimanestettä tulee kullin päästä riittävästi. Erittäin nautinnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kokeilin vaimon g-pistesauvaa, eikä sekään tuntunut yhtään miltään missään kohtaa. Anus tuntui ihan tunnottomalta, vaikka yritti mitä.

Vierailija
4/62 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiihitun valtavasti anaaliseksistä ja ajatuksissa olisi ihanaa kun puoliso sormettaisi ja vaikka panisi straponilla tai koko kädellään minua pyllyyn. Mutta ei se oikeasti oikein anna mitään kiksejä, joten ei tule harrastettua. Puoliso taas pitää valtavasti pyllynsä venytyksestä, joten säännöllisesi sormetan ja panen häntä peppuun.

Vierailija
5/62 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että teet jotain väärin. Kauhea painaminen tai kauhea vauhti ei ole tossa se juttu, vaan rentoutuminen. Varmaan sama syy miksi monet naiset ei saa orgasmia.

Jotain värisevää myös suosittelen niin sen voi vaan laittaa sisään, olla tekemättä mitään ja keskittyä tunteeseen.

Vierailija
6/62 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen bi mies ja dildot ei oikeen tunnu miltään. Sträppäri jolla vaimo panee niin siinä on se alistumisen tunne sitä parhainta. Sama tietysti aidon kanssa kun sitä vain saa.

Vierailija
7/62 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan kokeilla yhtä toisen jälkeen. Tulee hassu fiilis, kun aito kulli, tai kuva siitä tai dildo näyttää niin houkuttelevalta että sen haluaa heti suuhunsa imettäväksi tai nuoltavaksi. Dildo tällä hetkellä ainoa vaihtoehto. Samoin sitä haluaa peppuun, mutta into laimenee, kun sisääntyöntämisen nautinto päättyy kuin seinään vaikka miten sit työntelee. Ehkä toi g-piste sauva/vibra mitä tossa yllä kehuttiin, vois auttaa ja tuoda vihdoin sen nautinnon mitä kipeästi kaipaan.

Vierailija
8/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rentoutumista ennen dildoilua. Itselläni on tapana katsoa joku Hedbergin standup keikka niin köntsät ja heti on paljon rennompi anaali.

Vierailija
9/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aamuyöstä pari tuntia plugi pepussa venyttämässä paikkoja kun nukuin. Herättyäni rasvasin dildon ja työnsin sen hitaasti ja helposti anukseen. Pientä ratsastusta hitaasti ja kevyin liikkein sen päällä. Pettymys-ei tunnu pahalta, muttei hyvältäkään. Puuttuukohan multa jotain hermoja anaalista, oonko väärässä kohdassa vai teenkö jotain yhä väärin ? Haluaisin tietää osaanko tuntea mielihyvää peppupanosta ennenkuin siirryn itse oikeaan asiaan

Vierailija
10/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut samanlaista itsellä, mutta kun teki mieli niin jatkoin harjoittelua. Nykyään ihan mahtavaa ratsastella dildolla ja runkata samalla, siinä ei kauan kestä ennenkuin lentää 🤩 Itsellä semmoinen 3,5cm halkaisijaltaan oleva silikoninen. Halvat on aika kaameita, kannattaa hommata laadukas, ovat paremman tuntuisia.

Harjoittelu, rentoutuminen ja oikeanlainen liukkari. Tuo liukkari vaikuttaa myös paljon, itsellä toimii vesi-silikoni-hybridi parhaiten.

Vierailija
11/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä tietää, ettei ole ihan yksin. Täytyy vaan treenailla.

Vierailija
12/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää hirveästi dildotella kun kokeiltu kaikenlaista normaali tapista pumpattaviin ja väriseviin kuminuijiin. Nyt sit ostin sellaisen ison ja painavan metalli plugin joka oikeasti pysyy paikallaan ja tuntuu.

Vierailija
13/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja itse vastailee omiin kysymyksiinsä, ongelman ratkaisuun saattaisi löytyä apu hartioiden yläpuoliselta alueelta.

Vierailija
14/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen testaillut sellaisella hieman muotoilulla tapilla, jonka kait pitäisi vähän paremmin tavoittaa eturauhasta. Mihinkään valtaviin elämyksiin en ole päässyt, parhaimmillaan se on sitä että alkaa tulla sellainen pissahädän tapainen tunne kun alkaa olla lähellä. Kerran on tullut orgasmi ilman käsiä, kun olin polvi-istunnassa ja hinkkasin tappiin liikettä sänkyä vasten. Se oli kyllä jännä tunne, ei siinä soutaessa edes seisonut, mutta sitten orgasmin tullessa heilahti hetkessä kovaksi ja tuli.

Mitään valtavia orgasmeja saati roiskautuksia kuitenkaan en tappi pyllyssä ole saanut. Pikemminkin päinvastoin, tuntuu että tappi enemmänkin pusertaa tai turvottaa paikat ahtaammiksi ja purkautuminen jää sellaiseksi valumiseksi. Enemmän saan oikeastaan irti pelkästä reiän kevyestä hyväilystä ja sormesta vain vähän sisällä, mitä vaimo mulle tekee kun haluaa saada mut tulemaan. Kaikkein parasta melkein on, kun sellaisella hyväilyllä aivan piripintaan kiihottuneena saa sperman valumaan ilman kulliin koskemista, ja sitten parilla liikkeellä ottaa orgasmin.

Että ei se aina mene niinkuin elokuvissa, anatomiassa ja tuntemuksissa on eroja. Harjoitellahan aina voi lisää, mutta itsestä jotenkin tuntuu ettei viitsi ikään kuin hukata hyvää orgasmia johonkin treenaamiseen, joka suurella todennäköisyydellä menee jollakin tavalla vähän vinoon. Eri asia jos olisi vielä nuori jannu, panetus jatkuvaa ja laukeaisi vaivatta usean kerran päivässä, mutta näillä kilometreillä on parempi keskittyä siihen mitä osaa jo. Joskus harvoin voi aina kokeilla uudestaan, mutta mitään pomminvarmaa kaavaa ei ole toistaiseksi löytynyt.

Vierailija
15/62 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se parhaalta tuntuu kun raavasmies fistaa peräaukkoon, yhdistelmä kipua, suurta tunnetta sekä anaalin kiihotusta maksimaalisella tasolla.

Vierailija
16/62 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-herännyt kirjoitti:

Et ole yksin. - Täs on yks linkki, jonka takaa aukeaa yksi parhaista biseksualisuutta käsittelevistä keskusteluista. Tai sen seuraaminen se antoi mulle paljon vaikka olen nainen ja bi... 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4614534/haluaisiko-joku-mahd-kysya-jota…

Vierailija
17/62 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-herännyt kirjoitti:

Et ole yksin. - Täs on yks linkki, jonka takaa aukeaa yksi parhaista biseksualisuutta käsittelevistä keskusteluista. Tai sen seuraaminen se antoi mulle paljon vaikka olen nainen ja bi... 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4614534/haluaisiko-joku-mahd-kysya-jota…

Taisin tunnistaa itseni. Kiitos!, jos avaamastani keskustelusta on iloa tai jopa auttannut avaamaan jotaiin. 

Itse Ap.le kuten edellinen jo huomauttikin, niin et ole yksin; vaikka vähemmistöhän me biseksuaaleina itseämme pitävät olemme,

Minusta on hienoa, että olet ilmeisen motivoitunut yrittämään ja harjoittelemaan, Ja dildon kanssa voit rauhassa harjoitella tunnustelemaan ja etsimään siitä, mistä mahd. pidät...

Toisaalta tulee mieleen, että oletko varma Ap, ettet yritä liikaa?

Tätä on vaikea selittää mutta vaikka kuinka harjoittelisit dildon kans, niin "oikea mies" (tai nainen strapin kans) on kuitenkin paljossa eri juttu. En väitä, että olisit väittänyt, että sulla olisi mielikuva, että kaikki bi -miehet pitäsivät  peppupanoista sen paremmin "saajan" tai "antajan" osassa,

Mutta silti en malta olla nyt huomattamatta, että paneminen tai erilaiset panemiset (panna peppuu, laittaa/ ottaa heppi suuhun eriasennoissa jne)  ovat joitain tapoja tuottaa toiselle seksuaalista nautintoa.

Ja miten se onnistuu tai onnistumatta, niin ainakin itselläni  yksi merkittävimpiä seikkoja on ollut se, että kumppanilani ja itselläni on ollut yhteinen rytmi, joka on merkittvää olit sitten se joka "ottaa" vai se joka "antaa".

Lainausmerkesssä  edellä siksi, että minussa hyvässä seksissä molempien tulee saada, eikä ole loppuviimein mitään antajien ja ottajein rooleja; olkoonkin, että itse koensaavani hyvin paljon silloin, jos koen ja tunnen, että toinen saa nautintoa siitä, mitä teen tai kun olen jotain tekemättä.

Vierailija
18/62 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se parhaalta tuntuu kun raavasmies fistaa peräaukkoon, yhdistelmä kipua, suurta tunnetta sekä anaalin kiihotusta maksimaalisella tasolla.

Tuli tuosta maksiamaalisesta nautinnosta mieleeni, että yksi mieleen jäävimpiä peppuseksi kokemuksiani itselleni (olen tässä keskustelus postauksen "17" kirjoittaja)  on ollut kun nainen ehdotti, että haluaisinko olla hänen oma heppansa.

- Valittelin, että selkäni on sen verran jumissa, että jos joku toinen kerta, jos tarkoitti, että haluaisi ratsastaa minulla..

En enää muista miten etenimme keskustelussa siihen, että huomasin lupauteneeni siihen, että voisin olla hänen koiranaan. - Tosin opin, että olisi pitänyt kysyä eikä vain luulla, että ymmärsin, mitä hän tarkoitti.

Yhteisestä sopimuksesta sovimme, että tiettyyn kellon lyömään mennessä en -turvasanaa- lukuunottamatta saisi sanoa hänelle mitään, muuta kuin samantapaisesti kuin mahd. koira tekisi (haukkumalla, murisemalla...) 

Seuraavaksi, hän halusi, että kulkisin hänen vierellään hihnassa, niin nyökyttelin innokkaasti. Ja sain päälleni naisen etukäteen hankkiman koiramaskin, joka oli ihan kiva lisä, vaikka en pitänytkään sen hajusta. ja kaulapannan, johon nainen laittoi hihnan. sen jälkeen kun olin hakenut hänen heittämäänsä pehmolelua ja tullut huomanneeksi, ettei konttaaminen ole enää yhtä ketterää kuin mitä muistin ja miltä se näyttää nuorempien tekemänä.

Jonkin ajan kuluttua nainen huudahti, että jokin puuttuu. Katsoen kysyvästi minuun ja sittem kysyen: Arvaaanko mikä. arvaatko? - Kyllä, kyllä sinä tiedät.

Erehdyin vastaamaan sanomalla, että no en. - Niin nainen katsoi minua tuimasti ja muistutti, että koirat eivät puhu. - Ja samalla ottaen koiramaskin pois päästäni.

Painoin pääni alas ja asetuin kyljelleni, olin varma, että leikkimme oli ohi. 

Olin väärässä  Nainen kaivoikin esille suupallon, jonka liitti osaksi maskia, jonka jälkeen hän pyysi, että laittaisin sen takaisin päälleni, niin olisi helpompaa pysyä koirana. 

Tämän jälkeen hän sanoi, että no niin joko muistat mikä sinulta koiraseni puuttuu?  - Tuijotin häntä. Nainen tuijotti takaisin lausuen samalla heilutajan häntääsi.

- Luulin häne tarkoittavan heppiäni ja yritin heiluttaa sitä -

Naisen jatakessa et selvästikään ole perillä biologiasta häntä ja penis eivät ole yksi ja sama elin.

Sinä siis tarvitse hännän. Paikka. Ja tuskin ehdin lähestyä tai tehdä mitään muutakaan kun näin naisen kädessä dildon (tai sellaiseksi sitä aluksi luulin), jonka toisessa päässä oli karvoja, jotka saivat sen muistuttamaan kuin irti otetuilta hännältä. - Päässäni jyskytti- nainen jatkoi tämä saa tällä kertaa kelvata. Tämä on anustappi ja teen siitä sinulle nyt hännän laittamalla sen peppuusi.... 

- Ja tämä oli vasta alkua, jonka kautta sain tutustua aivan uuteen tapaan kokea peppuseksiä .... koiran osassa.... ja tai hahmossa. 

Vierailija
19/62 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/62 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvaleikit ovatkin korvike, jolla haluan selvittää itselleni tunnenko mielihyvää anaaliseudulla. Lisäksi kun tää kiinnostus miehiinkin on aika tuore, en vielä ole uskaltanut lähestyä toisia. Mahdollisuus tulla torjutuksi tavalla tai toisella on aika suuri ja pelkäänkin sitä. Ei vielä oikein ole toimivaa bi-tutkaa jolla osaisi poimia samanhenkiset.