Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yllättäisin mieheni ?

Vierailija
15.07.2023 |

Haluaisin yllättää seksissä mieheni ja ajattelin olla tänään yöllä tuhma .Kokeilen yllättää hänet roolileikillä missä pukeudun joksikin hänen suosikkinaisistaan.. Asuvalinta , hiukset laitan samoin yms juttuja.

Miten yllättäisin mieheni ?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutyttöleikki toimii roolileikkinä miehellä, kuin miehellä.

Vierailija
2/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistän tuon seuraavaan seksikertaan ensi yönä , mutta otan tuohon tästä jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä yllättäen suuhun. Mitään rooliasua tässä ei tarvita.

Vierailija
4/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet, ensin. Leikillätosissaan, sitten. Nostata hänen kiihkokiukkunsa, kiimaan. Harrasta hyvää, seksiä. - Tämä leikkiminen on toiminut aina meillä.

Vierailija
5/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ...pillua jollekin hänen ystävälleen...

Vierailija
6/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten julkkishenkilö eikä naapurin Marjaa.

No, ehkä tuo naapurin Marja vois olla sittenkin parempi. Tulet terassin sivukartta hiljaa huoneeseen peruukki päässä, otat suihin ja sanot että olen niin kauan toivonut että panet minua ja menet kontillesi, sängylle. Jos saat kaiken tapahtumaan niin, ettei miehesi näe kunnolla kasvojasi, voit saada kovat kyydit.

Vierailija
7/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten julkkishenkilö eikä naapurin Marjaa.

No, ehkä tuo naapurin Marja vois olla sittenkin parempi. Tulet terassin sivukartta hiljaa huoneeseen peruukki päässä, otat suihin ja sanot että olen niin kauan toivonut että panet minua ja menet kontillesi, sängylle. Jos saat kaiken tapahtumaan niin, ettei miehesi näe kunnolla kasvojasi, voit saada kovat kyydit.

Kokeilemisen arvoinen juttu.Täytyy laittaa hiukset täsmälleen samoin kuin eräällä on ja sama asun kanssa.En suutele suulle miestäni enkä anna hyväillä rintojani.Uskon , että mieheni erottaa heti rinnoista ja perseestä minut.

Vierailija
8/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät jotain tuttuasi , mieluusti sitä ketä miehesi himoitsee yökylään teille.Vähän juomaa , syötävää , leffaa.Kerrot sille tutullesi asun minkä itse meinaat laittaa.Jos vaikka tuttusi ei halua olla sinua huononi tuossa asiassa.

Illan mittaan pelaatte vaikka jotain seksi-aiheista peliä missä on seksiin liittyviä kysymyksiä. Siinä voit kysellä kolmen kimppaan kantaa yms.

Ja jos kaikki näyttää menevän hyvin johtaa se kolmen kimppaan tai ellei menet aiemmin nukkuun ja toivot tuttusi ottavan miehesi

Vierailija
9/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi mulla. Perheessä on teinityttöjä ja ajatus seksistä jonkun sen ikäisen kanssa on paha turn-off. Ei edes roolileikkinä. Varmaankin joku luonnollinen esto päässä.

Vierailija
10/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin iham riittää kun mies sulkee silmänsä ja kysyy saako kertoa mistä fantasioi. Ja tietenkin saa niin kertoo milloin mistäkin. Usein on rannalla ja siellä on ystäväni joka on todella seksikäs. Hän kuvittelee miten pääsisi rannalla salaa muikta panemaan tätä ystävääni. Ystävä on usein muutenkin läsnä.mieheni fantasioissa koska omaa ison ja muodokkaan pepun jota mieheni kuolaa. Myös muutamaa julkkista on käynyt saunassa ja suihkussa hoitelemassa. Eli.käske laittaa silmät kiinni ja kertoa kenestä fantasioi.

Vierailija
11/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin iham riittää kun mies sulkee silmänsä ja kysyy saako kertoa mistä fantasioi. Ja tietenkin saa niin kertoo milloin mistäkin. Usein on rannalla ja siellä on ystäväni joka on todella seksikäs. Hän kuvittelee miten pääsisi rannalla salaa muikta panemaan tätä ystävääni. Ystävä on usein muutenkin läsnä.mieheni fantasioissa koska omaa ison ja muodokkaan pepun jota mieheni kuolaa. Myös muutamaa julkkista on käynyt saunassa ja suihkussa hoitelemassa. Eli.käske laittaa silmät kiinni ja kertoa kenestä fantasioi.

Täytyy tätäkin kokeilla. Tiedän mieheni fantasian kohteet.Kaverini ja muutamat julkkisnaiset.

Vierailija
12/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tätäkin kokeilla. Tiedän mieheni fantasian kohteet.Kaverini ja muutamat julkkisnaiset.

Anna kunnon suihinotto tai ratsastus. Anna miehen kertoa miten hän fantasioi siitä upeasta naisesta ja mitä tekisi tälle. Meillä se ainakin auttaa ja mies on aivan kiimoissaan.

Vierailija
13/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kunnon suihinotto tai ratsastus. Anna miehen kertoa miten hän fantasioi siitä upeasta naisesta ja mitä tekisi tälle. Meillä se ainakin auttaa ja mies on aivan kiimoissaan.

Kokeilen tätäkin.Onneksi pystyn samana yönä kokeilla useampaa asiaa , koska mieheni on seksuaalisesti tosi halukas.

Vierailija
14/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ota musta mies sänkyyn. Yllättyy miehesi varmasti. Mutta ois hyvä, ettei miehelläsi ole haulikkoa tai kivääriä porstuassa. Voipi tehdä kipeää.

Kyllä ne kirvestäkin tottelee. Ainakin lähi-itäkeskuksessa mielellään suomalaisille koulupojille esittelevät puukkoja. Joten ehkä ovat sisäistäneet tehon.

Vierailija
15/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan mies tai nainen oikeasti halua tuollaista seksiä kumppaninsa kanssa? Että silmät kiinni ja kuvitellaan siihen toisen kaveri ja vielä kerrotaan siitä.

Vierailija
16/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai kukaan mies tai nainen oikeasti halua tuollaista seksiä kumppaninsa kanssa? Että silmät kiinni ja kuvitellaan siihen toisen kaveri ja vielä kerrotaan siitä.

Haluaa.Hiukset samalla tavalla kun eräällä on.Asu samanlainen kun eräällä on niin mieheni on villi.Vielä kun puhun itsestäni eräänä ja erään nimellä niin saan kyytiä koko yön.

Vierailija
17/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha perinteinen äiti/poika leikki on yleinen. Meidän Timppa tykkää leikkiä sitä sillon tällöin.

Vierailija
18/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä lähinnä hävettää tuo julkkishössötys. Taitaa olla naisten tapa yrittää nostaa statustaan.

Vierailija
19/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies alkaisi haavelemaan jostain naisesta, ja mun pitä seittää sitä, varmaan ampuisin. Onneksi sanookin, että olen paras ikin sängyssä.

Vierailija
20/23 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies alkaisi haavelemaan jostain naisesta, ja mun pitä seittää sitä, varmaan ampuisin. Onneksi sanookin, että olen paras ikin sängyssä.

Ja sä reppana uskot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi