menisitkö yksin mummotunneliin?
Tai muuhun baariin/terassille? Onko mielestäsi outoa jos joku menee? Itse tykkään käydä yksin, koska kaverini ovat sellaisia valittajia ettei niiden kanssa ole hauskaa. Tai eivät voi lähteä ilman että asiasta on sovittu päiväkausia ennen. Yksin ollessa voi myös lähteä kotiin juuri silloin kun siltä tuntuu. Saa jutella kenelle haluaa eikä tarvi pitää seuraa kaverille.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Illan kokemukset:
Runsaasti pigmentinomaavia kundeja, tyyliin useammassa pöydässä viis ukkoa tilaa yhden kokiksen, kyttäävät riittävän humalassa olevia mammoja. Loppuillasta sitten savannilla saalistetaan.Kaksi noin 50v humalaista naista haukkuivat minut pystyyn, koska päässäni oli lippalakki. Pyysivät ottamaan lakin pois, koska kuulema peittelen kaljua. No, kun kaljua ei löytynyt, huusivat että "mitä teiniä sinäkin esität kun on lippis päässä, VANHA UKKO!"
Siinä vaiheessa oli turhaa sanoa että olen 35v, aurinko porottaa ja palan herkästi.
Ei siellä ole tarvetta suomalaiselle miehelle.
No minulle tuli siellä joku suomiukko huutamaan että olen hemmoteltu prinsessa jolla ei ole mitään vaikeuksia ikinä elämässään ollut. Olin juuri toipumassa läheisen kuolemasta ja muista erittäin vaikeista asioista niin loukkaannuin. Ystävälleni joku suomimies tuli kertomaan mitä kannattaisi kropassa ja naamassa korjata. Mutta ei tuollaisten voi antaa vaikuttaa, joka paikassa on urpoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Illan kokemukset:
Runsaasti pigmentinomaavia kundeja, tyyliin useammassa pöydässä viis ukkoa tilaa yhden kokiksen, kyttäävät riittävän humalassa olevia mammoja. Loppuillasta sitten savannilla saalistetaan.Kaksi noin 50v humalaista naista haukkuivat minut pystyyn, koska päässäni oli lippalakki. Pyysivät ottamaan lakin pois, koska kuulema peittelen kaljua. No, kun kaljua ei löytynyt, huusivat että "mitä teiniä sinäkin esität kun on lippis päässä, VANHA UKKO!"
Siinä vaiheessa oli turhaa sanoa että olen 35v, aurinko porottaa ja palan herkästi.
Cokikseen tungetaan jotain jauhetta ja sitten tarjotaan ilmaiseksi koko juoma ohi kulkevalle naiselle. Näin tekevät myös vaaleat kantasuomalaiset äijät. Ulkomaalaiset kyttää enemmän ryhminä laseja kun taas kantasuomalaiset ukot ovat joko kaksin kaverinsa kanssa tai yksin.
Olen käynyt siellä 4-kymppisenä ja 5-kymppisenä. Ainoa tuntenut olevani liian nuori. Ehkä 7-lymppisenä seuraavan kerran.
6-kymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Illan kokemukset:
Cokikseen tungetaan jotain jauhetta ja sitten tarjotaan ilmaiseksi koko juoma ohi kulkevalle naiselle. Näin tekevät myös vaaleat kantasuomalaiset äijät. Ulkomaalaiset kyttää enemmän ryhminä laseja kun taas kantasuomalaiset ukot ovat joko kaksin kaverinsa kanssa tai yksin.
Kaks vaaleaa äijää, toinen vähön sen drag-taitelija Jarkko Valteen näköinen..
Yksin olen työntynyt mummon tunneliin kun naapurin Pena jänisti. T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt.
Illan kokemukset:
Kilttis kävi viihteellä?!
Ihan hetki sitten häivähti mielessä piipahtaminen lähiterassilla 100 metrin päässä. Oon siellä joskus vahingossa kauppareissulla yhdellä tai kahdella pari kertaa käynyt. Sinänsä yksin baariin meno ihan ok, mulle tulee kumminkin aina joku juttelemaan niin ei siellä yksin tarvitse istua. Viimeksikin samaan pöytään tuli nuori tyttö naapuritalosta, ollaan juteltu toisinaan koiralenkillä. Mummoikässä siis olen . Nyt voisi ihan hyvin käväistä jossain, kun mies ei ole viikkoon kotosalla
Olen käynyt. Kantasuomalaiset miehet käyvä kiinni perheeseen ja tisseihin ja sanovat että anna pillua, ja kun kieltäydyn, niin sanotaan, että sun pitäisi olla onnellinen, että joku haluaa edes sun pillua.
Järkky paikka käydä yksin. Miehet tunkee iholle, kun ne luulee, että olet siellä " sitä varten". Tosi limaisia suomiäijiä. Kerran yksi lähti seuraamaan, kun lähdin pois. Onneksi sain taksin lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt. Kantasuomalaiset miehet käyvä kiinni perheeseen ja tisseihin ja sanovat että anna pillua, ja kun kieltäydyn, niin sanotaan, että sun pitäisi olla onnellinen, että joku haluaa edes sun pillua.
Kyllä tuolla mummot hoitaa sen ahdistelun. Ei uskalla pitkähiuksisena miehenä enää mennä.
Jos haluan yhden yön iloja, niin käyn, ja nimenomaan silloin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Järkky paikka käydä yksin. Miehet tunkee iholle, kun ne luulee, että olet siellä " sitä varten". Tosi limaisia suomiäijiä. Kerran yksi lähti seuraamaan, kun lähdin pois. Onneksi sain taksin lennosta.
Minusta ne saa ihan hyvin karkotettua kun katsoo vihaisella ilmeellä tai jos se ei auta, sanon suoraan että mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Oletko helppo vai varma nakki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin käyttäytyvälle ja silmää miellyttävälle yli 185 cm pitkälle herrasmiehelle olen varma nakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin käyttäytyvälle ja silmää miellyttävälle yli 185 cm pitkälle herrasmiehelle olen varma nakki.
En kyllä toivo että mummolla on nakki :(
Vierailija kirjoitti:
Ihan hetki sitten häivähti mielessä piipahtaminen lähiterassilla 100 metrin päässä. Oon siellä joskus vahingossa kauppareissulla yhdellä tai kahdella pari kertaa käynyt. Sinänsä yksin baariin meno ihan ok, mulle tulee kumminkin aina joku juttelemaan niin ei siellä yksin tarvitse istua. Viimeksikin samaan pöytään tuli nuori tyttö naapuritalosta, ollaan juteltu toisinaan koiralenkillä. Mummoikässä siis olen . Nyt voisi ihan hyvin käväistä jossain, kun mies ei ole viikkoon kotosalla
Lisään vielä, että mulla varmaankin on luontaista mummomaista pulleutta ja arvovaltaa sen verran, että koskaan kukaan missään ei tasan tule ehdottelemaan mitään. Tosi monen miehen huolia ja murheita olen kuunnellut ja joskus joltakin saanut kommentin, että muistutan siskoansa tai äitiänsä. Ihan turvallisin mielin todennäköisesti voisin meikkaamattomana meikäpullerona poiketa mummotunnelissakin :D En ole sillä tavalla seksuaalinen naisihminen.
En menisi yksin.