Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shipsileipäset heinäkuun lauantain illanistujaisiin, mitä täytettyyn shipsiin "erikoisempaa" (Normi Taffel, kolme makua)

Vierailija
15.07.2023 |

Elikkä perusshipsi suolalla, kaksi maustettua vaihtoehtoa. Perusshipseihin tulee ihan perusjutut päälle, lastun koosta riippuen oliivia, paprikaa, avokadoa, katkarapua- tietysti se jalopeno-pepperoniships. Myös kastike näille perus kermaviili sitomaan täytteet shipsiin.
Otettiin rohkeammin sitten reippaammin maustettua laatua ja näihin tulee sitten amerikkaista twistiä, kermaviili maustetaan vesimelonilla ja sitä laitetaan sen verran runsaasti että isommatkin täytteet pysyy shipsillä.
Amerikastahan täytetyt perunalastut lähteneetkin kun elokuvateatterit alkoivat tarjota paahdettua härkää kastikkeineen perunalastun päältä.
Meillä ajatellaan että sama kuin sushissa että päällysteen valinnassa vain katto rajana ja nyt laitetaan Taffelin Ranhc- lastun päälle piparjuuritahna, katkarapu ja ohut siivu persikkaa, juuri ennen tarjoilua suihkautetaan ohuesti sitruunamehua shipseille.

Teettekö muut shipsiä illaksi- ja miten vieraille, laitatteko shipsit valmiiksi vai lastut vaan lautasella ja kermaviili, piparjuuritahna ja täytteet erillisissä kupeissa joista vieras saa itse täyttää shipsinsä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shmaksamakkaraa.

Vierailija
2/6 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt tuo laivan hokeminen, en todellakaan lue sepustustasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkee sheissee ihmiset syö, shipsejä joissa on härkää!

Olen nähnyt kaiken, poistun takavasemmalle, kiitos ja näkemiin!

Vierailija
4/6 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin voita ja laardia ihanaa. Perse senkun kasvaa ja iho kukkii.

Vierailija
5/6 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesty jauhenliha on kyllä maukasta. Vieraat saavat itse paistaa haluamaansa  kypsyysteen. 

Vierailija
6/6 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ship=laiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi