Onko teineillä joku muoti-ilmiö kulkea pitkissä farkuissa helteelläkin?
Vaikka olisi kuinka kuuma keli, niin monet nuoret kävelevät kaupungilla pitkissä housuissa. Eikö shortsit ole enää muotia vai mistähän on kyse?
Ei siis mitenkään pahalla, olen vain välillä ihmetellyt, kun ajatuskin moisesta läkähdyttää. Tuntuu että jo shortseissakin on tarpeeksi hiostavaa.
Kommentit (32)
Lopettakaa se tirkistely. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät housut voi ymmärtää helteellä, jos liikkuu esimerkiksi kaupungilla tai ravintoloissa. Pellavahousut tai ohuet puuvillahousut voivat olla hyvinkin vilpoisat. Mutta farkkuja on vaikea ymmärtää helteellä.
Pellava rutistuu heti tuhanteen ryppyyn kun istuu yhdenkin kerran.
Shortsit päällä tulee liikaa ahdistelluksi ja salakuvatuksi, Parempi pukeutua varpaista päähän asti verhoiltuna.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se tirkistely. Sairasta.
Tirkistelystä kannattaa laskuttaa. Ei ilmaisia nähtävyyksiä vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän farkkuja koska ne on tyylikkäät enkä mielellään esittele arpisia jalkojani 😅 En tajunnut että tätäkin voisi joku ihmetellä.
Farkut voi olla joissakin tilanteissa riittävän tyylikkäät, mutta ne ovat lähinnä työ- ja vapaa-ajan housut.
Minä käytän aina farkkuja, myös helteellä. Shortsit ovat rumimpia ja juntimpia vaatekappaleita mitä tiedän, enkä ikinä laittaisi niitä jalkaani. En edes omista shortseja. Voit ihmetellä ihan vapaasti. P.S en ole teini
joku runkkari shortsi kaupustelia avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän farkkuja koska ne on tyylikkäät enkä mielellään esittele arpisia jalkojani 😅 En tajunnut että tätäkin voisi joku ihmetellä.
Farkut voi olla joissakin tilanteissa riittävän tyylikkäät, mutta ne ovat lähinnä työ- ja vapaa-ajan housut.
Mitä muuta on kuin työ- ja vapaa-aika?
Kieltämättä hämmästytti, kun näin helleviikolla miehen, jolla oli ulkona päällä täysi talvivarustus huppareineen ja untuvatakkeineen. Tuli mieleen, että jos kyseessä onkin anorektikko, he kuulemma palelevat usein. Oli laiha mies.
Menpä muualle oikeasti kuumaan maailmaan katsomaan, miten siellä pukeudutaan helteellä. On pitkät housut ja paidat. Sitten on eri asia nämä lomailijat.
Mä olen inhonnut shortseja lapsesta asti. Mun jalat oli usein mustelmilla ja en olisi halunnut esitellä niitä. Ja muutenkin ne tuntui liian paljastavilta. Aikuiset pakotti käyttämään niitä helteellä. Eikö 2000-luvun alussa tosiaankaan ollut lapsille mitään pitkälahkeisia hellehousuja? Ei mulle ainakaan koskaan tarjottu tai mainittu niistä.