Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina kotona pää leviää

Vierailija
15.07.2023 |

Onko kellään muulla tätä ongelmaa?
Mies on hoitovapaalla ja minä töissä arkipäivät.
Olen kehottanut miestä lähtemään välillä johonkin,
mutta ei!
Kaikki illat ja vknloput makaa karkkipussi mahan päällä sohvalla ja tuijottaa sarjoja.
Tai sitten makaa läppäri sylissä.
Olen ehdottanut mökkiviikonnloppuja kavereitten kanssa, ei lähde.
Multa leviää pää!
Puhuttiin jo suhteen alussa, että turn off kumppanissa on jos aina löhöää kotona.
Ja juuri niin mies nyt tekee!
Pelkään jo nyt kun hän aloittaa työt, ei enää jaksa kotona tehdä sitäkään vähää ja on kaiken päälle sitten kiukkuinen.
Lapsen kanssa jaksaa, mutta kaikki sen päälle tuntuu näköjään olevan mahdotonta.
Ei se toki hyvä ole jos on aina menossakaan, mutta ei kai nuoren ihmisen (alle 40) vielä kuulu laitostua kotiin???
En tunne mitään viehätystä enää miestä kohtaan.
Vituttaa töissä ajatuskin kotona odottavasta lahnasta.
Ja olen koittanut puhua, aina tulee riita, kun mies ei näe tuossa mitään epänormaalia.
Olis ihana olla joskus yksin kotona lapsen kanssa ja nukuttaa hänet, sitten yksin olla kotona hetken ja nukkua yksin ilman vieressä kuorsaavaa miestä.
Mutta hän ei lähde.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh how the tables have turned.

Kun nainen on kotona kotiäitinä niin se on kokopäivätyö, mutta kun mies jää lapsen kanssa kotiin, niin kyllä pitäisi jaksaa ja tehdä kaikenlaista. Tekopyhää paskaa.

Vierailija
2/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen on kotona kotiäitinä niin se on kokopäivätyö, mutta kun mies jää lapsen kanssa kotiin, niin kyllä pitäisi jaksaa ja tehdä kaikenlaista. Tekopyhää paskaa.

Jaksaa tehdä kaikenlaista?! Eli huolehtia itsestään ja hyvinvoinnistaan, ylläpitää kaverisuhteita ja saada elämästä jotain nautintoakin?

Kuulostaapa raskaalta poistua välillä tuulettumaan!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin tuollaisesta kotihiirestä. Se oli todella rasittavaa pidemmän päälle, kun toisella ei ollut vapaa-ajalla mitään muuta kuin koti.

15v sitä katselin.

Vierailija
4/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaistasiis lähteä vaikka huoltsikalle kahville. Eikös se ole normaalia vähän haluta kodinkin ulkopuolella piipahtaa?

Vierailija
5/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittaja.

Vierailija
6/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on päästänsä sekaisin!

Vierailija
7/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin tuollaisesta kotihiirestä. Se oli todella rasittavaa pidemmän päälle, kun toisella ei ollut vapaa-ajalla mitään muuta kuin koti.

15v sitä katselin.

Niin ja eihän se mitään jos nauttisi kotona olosta, mutta marisee vaan eikä selvästi edes viihdy täällä. Ei puhu mistään eikä meillä ole mitään yhteistä, olen ehdottanut lautapelejä tai edes grillaamista takapihalla kun lapsi nukkuu, saunomista yhdessä

Mutta ei, mässyä vaan naamaan ja Netflixistä sarjoja.

Sitten kuorsaamaan ja aamulla alkaa taas päivä murmelina.

Ap

Vierailija
9/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies joka teeskentelee naista jotta pääsisi tapansa mukaan haukkumaan kuinka kauheita ja itsekkäitä naiset ovat

Vierailija
10/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on päästänsä sekaisin!

Ehkäpä niin. Mutta tunnistan kyllä eron kun kotona viihdytään tai kun siellä ollaan laitostuneena

Ap

Vierailija
11/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on myös "aina kotona" mutta ei se mua häiritse.

Miksi olet miehesi kanssa jos et enää rakasta häntä?

Fakta on kuitenkin ettei ihmistä voi pakottaa kotoaan mihinkään.

Vierailija
12/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15v sitä katselin.

Niin ja eihän se mitään jos nauttisi kotona olosta, mutta marisee vaan eikä selvästi edes viihdy täällä. Ei puhu mistään eikä meillä ole mitään yhteistä, olen ehdottanut lautapelejä tai edes grillaamista takapihalla kun lapsi nukkuu, saunomista yhdessä

Mutta ei, mässyä vaan naamaan ja Netflixistä sarjoja.

Sitten kuorsaamaan ja aamulla alkaa taas päivä murmelina.

Ap

Hyi hitto. Nousee karvat pystyyn, kun kuulostaa niin tutulta.

Vierailija
13/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies vaikuttaa masentuneelta, klassiset oireet: mikään ei kiinnosta. Mahdollistaako ap miehelleen omaa aikaa tarpeeksi?

Vierailija
14/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies joka teeskentelee naista jotta pääsisi tapansa mukaan haukkumaan kuinka kauheita ja itsekkäitä naiset ovat

En ymmärrä tätä logiikkaasi.

Mutta ihan nainen olen ja tunnen useamman hoitovapaalla olevan miehen, täällä etelässä aika yleistä ainakin meidän asuinalueella.

Ap

Vierailija
15/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni on myös "aina kotona" mutta ei se mua häiritse.

Miksi olet miehesi kanssa jos et enää rakasta häntä?

Fakta on kuitenkin ettei ihmistä voi pakottaa kotoaan mihinkään.

Ei voi kyllä, se on huomattu.

Ap

Vierailija
16/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies vaikuttaa masentuneelta, klassiset oireet: mikään ei kiinnosta. Mahdollistaako ap miehelleen omaa aikaa tarpeeksi?

Luitko aloitusta yhtään? Nimenomaan tyrkytän hälle omaa aikaa, otan kopin lapsesta heti kun tulen töistä. Itse en omaa aikaa ole niin vailla, kun töistä tulen oon lapsen kanssa iltaan.

Oma aika sitten kun lapsi nukkuu.

Viikonloppuvapailla olen toivonut et mies lähtisi tuulettumaan, mökille, terassille, salille..MIHIN VAAN.

Kavereitaan ei ole nähnyt vuoteen kuin paristi, kun ei kyläilekään heillä.

En voi enempää tehdä että saisin sen täältä ulos.

Olen lapsen kanssa käynyt kahdestaan muualla että mies saa olla yksin kotona.

Silloin vetää litran jäätelöä ja katsoo sarjoja.

Ap

Vierailija
17/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Minun mies lähtee usein aamu viideltä kalaan. Voi olla siellä 4 tai 8 tuntia. Illalla se lähtee myös kalaan nostamaan verkot ja kulkee fillarilla niin saa liikuntaa. Mieheni on reipas vaikka on lähes 50 vuotias jo.

Vierailija
18/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde itse lapsen kanssa kahdestaan jonnekin. Vaikka johonkin kauempana olevaan leikkipuistoon. Minua myös ärsyttää vetelys kotona. On helpoimpi häipyä itse jonnekin, jos ero ei (vielä) ole ajankohtainen.

Vierailija
19/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehen oma koti ja saa olla siellä miten haluaa.

Vierailija
20/36 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että hän on joutunut kierteeseen, joka vain vahvistuu tuolla käytöksellä. Eli siis liikkumattomuus, huono ravinto ja Netflix. Saattaa jotain masennustakin olla.

Mitä jos koitat jotenkin vaivihkaa saada hänet tekemään asioita kanssasi. Vaikka menet pihalle grillaamaan ja huikkaat, että tuu mukaan. Jos hän jää sisälle kököttämään, niin jollain sopivalla hetkellä yrittäisin erittäin varovaisesti ja myötätuntoisesti kertoa, että olen huolissani hänen henkisestä hyvinvoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan