Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tarjoiltiin normaalia Cokista Zerona, ja minulla on diabetes

Vierailija
15.07.2023 |

Sai kuulla kyllä kunniansa,perusteena kuulemma se että Zero on loppu. Onneksi maistan eron, sillä minulla on tyypin 1 diabetes!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuljettaa mukanaan myös vs-mittaria ja liuskoja, vaikka käyttäisi esim Libreä. Limsankin voi testata liuskalla, Zero antaa arvon LO ja normicocis antaa jonkun suuren arvon, ei nyt muistaakseni HI:tä. Itse en ole cocista testannut, jonkun muun limsan ja Pepsi Maxin. Max antoi arvon LO.

Vierailija
22/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuljettaa mukanaan myös vs-mittaria ja liuskoja, vaikka käyttäisi esim Libreä. Limsankin voi testata liuskalla, Zero antaa arvon LO ja normicocis antaa jonkun suuren arvon, ei nyt muistaakseni HI:tä. Itse en ole cocista testannut, jonkun muun limsan ja Pepsi Maxin. Max antoi arvon LO.

Kiitos vinkistä!

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole mittaria olkavarressa ja älypuhelinsovellusta, jolla voit tarkistaa sokeritasapainoasi ja lisätä/vähentää insuliinia tarpeen vaatiessa?

Vierailija
24/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole mittaria olkavarressa ja älypuhelinsovellusta, jolla voit tarkistaa sokeritasapainoasi ja lisätä/vähentää insuliinia tarpeen vaatiessa?

Kyllä on mutta pitää tietää kuinka paljon on hiilihydraatteja ateriassa, jos haluaa pitää verensokerin tasaisena! Ja tuollainen 5dl normaali kokis helposti tuplaa sen...

Vierailija
25/25 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei varmaan kuulunut tähän, vaan se, ett pitää saad mitä tilaa, ja "venäläinen totuus" ei ole ok.

Itse söin juuri ravintolassa hyvän vuohenjuustosalaatin. Kun naapiripöydässä keskusteltiin leivästä, muistelin, että eikös minunkin annokseni kohdalla lukenut talon leipä?? Olin jo maksamassa, ja kylläinen, mutta kysyin asiaa tarjoilijalta. " ei, se kuuluu vain halloumisalaattiin".

Sen verran jäi vaivaamaan, että lähteissäni nappasin ruokalistan ja luin siitä, sekä mainitsin ohimennessäni tarjoilijalle: kyllä se olisi kuulunut. No, en ollut leivän tarpeessa, mutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi