Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan lopettaa..!

13.12.2006 |

No niin, olen siis raskaana 8. viikolla ja odotan toista lastani vaikka ikää on " vasta" 23v. Poltan, vaikkakin olen saanut sitä jo vähennettyä mutta en tarpeeksi. En halua polttaa ollenkaan. Tähän mennessä olen polttanut 13vuotta, mutta en polttanut edellisen raskauden aikana kun pari viikossa. Nyt haluan kuitenkin lopettaa kokonaan! Tiedän ettei siitä tule helppoa, mutta en halua vaarantaa lastani. Itsensä huijaaminen on niin järettömän helppoa, sitä kun alkaa tuskissaan keksiä kaikkia selityksiä miksi saisi polttaa edes sen yhden...mutt toisaalta, onko se sen arvoista että mä saan sen hetken nautinnon ja tuskissa kiemurtelee pieni ihmisenalku...ei todellakaan.

Tulin kai vain tänne kertomaan asiasta jotta tämä olisi kuin virallinen lupaus, heh!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet samalla palveluksen itsellesi. Ja tietysti, mikä tärkeintä, et aiheuta mahdollisia turhia vaivoja vauvallesi. Lopettaminen on vaikeaa, mutta sinulla on ainakin hyvä syy lopettaa, toivottavasti se motivoi sinua pitämään päätöksestäsi kiinni :)

Vierailija
2/2 |
14.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neuvolatätisi on mukava, otahan siellä puheeksi myös lopettaminen. Itse sain ainakin aikoinaan ensimmäistä odottaessani paljon tukea ja tietoa, jotta pystyin pitämään lupaukseni olla polttamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla