Mikä vaivaa 50+ miestä?
Onko ne kaikki itsensä ja maailman kanssa riidoissa?
Miksi ne eivät aikuistu tasaisesti, vaan jakautuvat ukko-pikkupoika-sektoreihin?
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
On teillä kammottavia miehiä. Onneksi mun 55v mies on ihana😍
ala nalkuttaa sille, niin kuin muutkin vaimot tekevät miehilleen, niin eiköhän se kohta muutu ärtyneeksi
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun tajuaa että on olemassa enää parikymmentä vuotta ja suuri siivu elämästä on haaskattu itselle merkityksettömiin perheleikkeihin.
Etenkin ne ammattieroajat, joiden on aina pakko saada joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ala nalkuttaa sille, niin kuin muutkin vaimot tekevät miehilleen, niin eiköhän se kohta muutu ärtyneeksi
Itse osaat ärsyttää täällä kaikkia tuolla etänalkutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, jos ei vaimo nalkuta.
Entä vapaat sekopäät?
eksä on nalkuttanut niille niin paljon, että ovat seonneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, jos ei vaimo nalkuta.
Entä vapaat sekopäät?
eksä on nalkuttanut niille niin paljon, että ovat seonneet
Voisitko mennä toiseen ketjuun trollaamaan...pistä vaikka Purrasta jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä. nalkutus on ärsyttävää. huomaatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä. nalkutus on ärsyttävää. huomaatko?
Siksi en harrastaakaan sitä. En ole kuin koira, joka älähtää kun kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa huomaa, että tuon saman muijan kanssako pitäs olla loppu elämä. VAIHTOON
= yksin kaksioon.
Which is nice.
Vierailija kirjoitti:
Testot tippuu, pää ei kestä kun ei stondista juuri ole. Sitten hakevat pönkitystä huonolle itsetunnolle, kuka alkosta kuka tyhjäpäämuijista tai molemmista. Siis vaiva on sekä ylä- että alapäässä.
Mitä sää riiheet? Mummotauti? Alapää kuivuu ja yläpää ei kestä? Haet pönkitystä vauvapalstalla vihaamalla miehiä? Siis vaivasi on sekä ylä- että alapäässä.
Palstan naiset: Negatiivinen yleistäminen on väärin! (Jos se kohdistuu naisiin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testot tippuu, pää ei kestä kun ei stondista juuri ole. Sitten hakevat pönkitystä huonolle itsetunnolle, kuka alkosta kuka tyhjäpäämuijista tai molemmista. Siis vaiva on sekä ylä- että alapäässä.
Mitä sää riiheet? Mummotauti? Alapää kuivuu ja yläpää ei kestä? Haet pönkitystä vauvapalstalla vihaamalla miehiä? Siis vaivasi on sekä ylä- että alapäässä.
Kuka tässä vihaa ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vaiheessa huomaa, että tuon saman muijan kanssako pitäs olla loppu elämä. VAIHTOON
= yksin kaksioon.
Which is nice.
Etenkin sen raakakypsytetyn, kaikkensa antaneen muijan mielestä. Vihdoin saa olla rauhassa!
Testosteronin taso tippuu ja se tekee miehen huonotuuliseksi sohvaperunaksi. Kannattaa mennä verikokeisiin ja kysyä lääkäriltä hormonikorvaushoidosta.
Parempi mennä bunkkeriin jo nyt... on tässä tullut sellaista settiä vastaan että huh huh.