Syötkö Apetit perunamuusia?
Siis tuota https://www.s-kaupat.fi/tuote/apetit-perunamuusi-pakaste-350g/643010492…
On mielestäni parasta. Tulee kätevästi mikrossa ja kun lisää 100 gramma voita niin on aika täydellistä. Vettä ei vaan saa laittaa niin paljon kuin ohjeessa tai tulee liian löysää.
Kommentit (9)
Mun mielestä tuolla ohjeella tulee kauhean lötköä eikä sellaista kunnon perunamuusia.
Repäise kansi pois ja lisää 1,5 dl vettä. Kuumenna mikroaaltouunissa täydellä teholla (800 W) 7 minuuttia. Sekoita ja anna lämmön tasaantua hetki ennen tarjoilua. MAUKKAAMMAN MUUSIN SAAT KORVAAMALLA VEDEN MAIDOLLA. 350 g / valmista muusia n. 500 g
Laitan vain puoli desia vettä ja 100 grammaa voita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuolla ohjeella tulee kauhean lötköä eikä sellaista kunnon perunamuusia.
Repäise kansi pois ja lisää 1,5 dl vettä. Kuumenna mikroaaltouunissa täydellä teholla (800 W) 7 minuuttia. Sekoita ja anna lämmön tasaantua hetki ennen tarjoilua. MAUKKAAMMAN MUUSIN SAAT KORVAAMALLA VEDEN MAIDOLLA. 350 g / valmista muusia n. 500 g
Laitan vain puoli desia vettä ja 100 grammaa voita.
Makuasia.
Syön. Ei yhtä hyvää kuin itse tehty, mutta valmiista muuseista paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Syön. Ei yhtä hyvää kuin itse tehty, mutta valmiista muuseista paras vaihtoehto.
Oolannin on myös ihan ok.
Hyvää on, mutta että 100g voita? Itsellä tätä muusia monesti töissä eväänä, ei haitta jos tulee vähän lötköä jos vaikka vaan kasvispihvejä tai valmislihapullia kaverina.
En tietenkään syö. Siinä pulverissa on vaikka mitä lisäaineita jotka aiheuttavat allergiaa ym. häiriöitä ja sairauksia. Mutta tehän ette niistä halua tietääkään mitään joten syökää niin että napa kiiltää.
Ei ole pulveria vaan jäädytettyä puristettua perunaa .
Syön ja teen ohjeen mukaan+nokare voita, hyvää tulee.