Tinkivät asiakkaat
Myyn keskihintaisia vaatteita
Housut noin 100-140 eur
Paidat noin 50-100 eur.
Ovat arvokkaita ostaa sisään.
Monesti joudun antamaan periksi jotta saan kaupan.
Sielu ei anna myöten myydä huonoa laatua:(
Kommentit (14)
Osta halvempia tuotteita myyntiin.
Ei yrittäjällä sielua ole!
Kunhan myynti kattaa kulut ja tuottaa voittoa, niin se on yrityksen kannalta oleellisinta.
Osta tuotteita joista asiakkaat haluavat maksaa esim marimekko lois voittoon ym
Osta halvempia vaatteita. Sun bisnes ei selvästi kannata.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan myynti kattaa kulut ja tuottaa voittoa, niin se on yrityksen kannalta oleellisinta.
Tiedän tuon..ale on mun katteesta pois:( ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon..ale on mun katteesta pois:( ap
Niinhän se menee. 15 euron alennus on suoraan tuloksesta pois. Tulevien myyntien toivossa alennusta kannattaa antaa, mutta jos ei tule jatkossa tuottavampaa myyntiä, niin firma menee äkkiä nurin.
Nosta tuotteiden hintaa 10 prosenttia ja sitten kassalla annat kanta-asiakasalennuksensa saman verran alennusta. Ihmiset tykkää!
Kunniallisissa kaupoissa asiakkaat eivät tingi. En esim. ole koskaan kuullut, että Sokoksella tai Stockalla kukaan tinkisi hinnoista.
Perusta sellainen kauppa, että siellä uskaltaa asioida varakkaat ihmiset.
Jos sinulla on vain Tori-kauppa, ja myyt vanhoja vaatteitasi, niin kysy itseltäsi, miksi sinun pitää jatkuvasti ostaa tavaraa, jota et käytä, vaan se menee myyntiin parin viikon jälkeen.
Se on helppo laskea paljonko alekampanjan pitää tuoda lisämyyntiä, että saa edes saman tuloksen kasaan.
Laadukkaita tuotteita saa varastoon, kun kauppias itse tinkii uusien tuotteiden hinnasta. Sitähän varten ne kauppiaan ja tuottajan väliset neuvottelut on olemassa.
Näin voit huomioida edullisemman hinnan myös asiakkaillesi, menemättä suoraan konkurssiin. Jokainen kauppias tietää tämän.
Ehkä olet väärällä alalla?
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaita tuotteita saa varastoon, kun kauppias itse tinkii uusien tuotteiden hinnasta. Sitähän varten ne kauppiaan ja tuottajan väliset neuvottelut on olemassa.
Toisaalta varastoiminen maksaa ja sitoo pääomaa.
Jaahas