+-+ SYYSKUU-04 KEKSIVIIKKO +-+
Kommentit (23)
Aivan kauhiassa tuskassa tuon hampaan kanssa...
Nyt ulos!!
Palaaaaaan jos kykynen/pystyn
Ramika ja Pirkot
Ei ehdi oikein kirjoittaa kun kohta pitäis itikseen lähteä vielä lahjoja ostamaan.
Mulla ei kyllä yhtään ole joulu olo. Ei huvita jouluvaloja ym koristeita yhtään laitella. Sais nyt tulla edes vähän lunta.
Veeti on aina kovin huolissaan Venlasta jos ei sitä näe. Yks päivä kun Venla nukkui meijän huoneessa päikkäreitä ja Veeti nukahti olkkariin ja herättyään kun ei löytänyt Venlaa olkkarista sille tuli kamala hätä. Hoki vaan Enla, Vauva eikä rauhoittunut ennen kuin näytettiin missä Venla on. Sama homma oli kun laitoin Venlan yks päivä päikkäreille parvekkeelle. Muutenkin Veeti koko ajan vahtii että Venla on jossain lähellä tai jos Venla on toisessa huoneessa menee istuskelemaan mahdollisimman lähelle sitä.
Veetin puhe kehittyy koko ajan. Paljon on uusia sanoja taas tullut.
Tomeralla alkaa jo paljon viikkoja olla kasassa. Kohta on sullakin pieni nyytti sylissä.
Mutta nyt täytyy mennä.
Öttis, Veeti ja Venla
Opettaja soitti(pelästyin kun huomasin että puhelu koulusta,mitä tapahtunut kääk!)Tytär 8v oli kaadettu jonossa ja oli lyönyt päänsä sementtilattiaan.Eipä auttanut kuin lapsi koulusta ja näytille.Lievä aivotärähdys oli diagnoosi ja nyt särkylääkettä ja lepoa!Onneksi ei käynyt pahemmin!Inhottavaa kun tälläistä pääsee sattumaan.Kuka hänen kaatoi,ei ollut asialla ekaa kertaa.Kys lapsi on erittäin haastava ja hankala ja opettajalla kädet täynnä työtä hänen kanssaan.Mutta vanhemmat eivät välitä tai sitten eivät vaan halua myöntää että lapsella olisi mahd.käytöshäiriö tms.
Harmittaa!Mutta olen onnellinen ettei tosiaan ollut pahempaa.Sen sekunnin murto-osan ajan jonka kesti ennekuin puhelimeen vastasin ehdin jo ajatella kaikkia hirveyksiä....
Ystävän piti tulla aamupäivästä lapsineen mutta joudui sen perumaan.
Kuluuhan se päivä toki lääkärissä istuenkin.
Tänään kauan odottamani 4Dultra,jännittää niin että vatsa kuralla=)
Pitänyt montakertaa onnitella T@htia tätiytymisetä,tässä se nyt tulee:ONNEA!!!!
Musta tuli kolminkertainen täti jo paljon ennen omia lapsiani ja siitä ehkä sainkin innoitteen tähän omaan katraaseeni kun siskon lapsia hoitelin teininä=)
Nyt täytyy saada loppupäivä vielä kulumaan kun ultra vasta klo 16...
Leanna ja nappulat sekä rv 25+
Ennen kuivaa kokousta ajattelin piipahtaa täällä.
Leannalle ihanaa ultrareissua. Kurjuus pienen joutumista tönimisen kohteeksi. Onneksi ei pahempaa sattunut.
Tähtöselle onnea tätiytymisestä!
Lilalle jaksua allergiataistoon. Hurjaa on teidän taisto. Haleja.
Öttiksen Veeti on ihana isoveli. Niin suojelevainen.
Ayapille jaksua sairastelujen keskelle. Parempaa vointia pienelle ja isoillekin. Haleja.
Äh, kait se on kalenteri katseltava ja lähdettävä istumaan. Onneksi saan karata ennemmin kokouksesta valmistelemaan huomista jouluvaellusta lapsille, koska kaikki asiat ei koske sijaista, jonka pesti loppuu ihan just.
Smuik!
-Mimmuli
Taas sataa.....
Leannalla kivaa ultra käyntiä!
Meillä myös Ee aina huolissaan missä Aa on ja varmistaa että otetaan mukaan joka paikkaan. Kovasti tykkäävät pojat toisistaan jo nyt. Toivottavasti ovat aina toistensa parhaat ystävät.
Viime kovin levoton Ee itki ja tärisi -> aamulla lääkäriin, korvatulehdus taas. Kierre alkaa sitten taas nyt ollu loka-, marras- ja joulukuussa :(
Paikallisessa halpatarvike liikkeessä muuttomyynti kaikki -70% siellä käytiin kaverin kanssa ja kaikkea " tarpeellista" tarttui mukaan.
Mari ja poitsut
Viime kovin levoton Ee itki ja tärisi -> aamulla lääkäriin, korvatulehdus taas. Kierre alkaa sitten taas nyt ollu loka-, marras- ja joulukuussa :(
Siis viime yö kovin levoton
On taas vähä siivoiltu,aika suurpiirteisesti ku ensvkolla kuiteski täytyy oikein kunnolla.Kaappeja en siivoa,en vietä siellä jolua ;-) Ja kun olemattomiin säilytystiloihin kätkee paketteja ja herkkuja ni eipä sais kaappeja siivottuakaan.Toivon vaa et mies kasais hyllyn mikä typylle ostettii n isais leluja järjestyksee!!Nyt ehtiski ku ei typyn nukkuessa jaksa edes jumpata.
Joulukortit sain teetettyä,illalla saan ne ja postimerkit ostettua-ei mitenkää viimetipassa kokohomma!En tajuu miten työssä käyvät ehtii mitää joulujuttuja ku itelleäki kaikki myöhässä..piparit pitäs leipoo...
Tuosta Ayapin muistamattomuudesta...Ite ole huomannu et selaan kännykkää ja mietin et kuka toi ja kuka toi...Kamalaa!!Mul on lähes kaikki vaan etunimillä muistissa ni pitäs kai sukunimiäki laittaa...
Ja eilen kirjotin kuoria valmiiks ni en muistanu yhen kaverin sukunimeä!!Onneks on maili kokonimellä..noloa!!!!
Löysin myös kai aika vanhan osotekirjan,siinä oli pareja jotka on jo nyt onnellisesti joidenkin muiden puolisoita....tai kavereita jotaka ei enää asu edes suomessa-pitäsköpäivittää?! ;-))
KAhvia kaipaa pää!
Illalla poika jumppaa,vika kerta tänä vuonna!Ootan kyllä lomia,nää jokapäiväset viennit ja haut alkaa jo väsyttää!
Leannalle hyvää ultrakäyntiä!
Väkkärälle paranemista!Samoin kaikille sairastajille!Mukaanlukien Yniksen koiruus!
jatu
T-Plle tai muulle kissa ihmiselle kysymys??huomattii et kissan alavatsa ja pikkusen takajalat oli ihan karvattomat,iho ihan siisti,mut karvat puuttuu...oisko tietoa mistä johtuu???
jatu
Eilen en sitten ehtinytkään. Kävin illalla lukemassa vaan mutta en jaksanut enää kirjoitella. Eilen oltiin Onnin kanssa mummulassa koko päivä. Kävin Onnin päikkyjen aikaan testaamassa uudet lenkkarit; hyvin noilla juoksi mutta yhtä hengästyttävää se oli edelleen;)
Meillä kokeillaan tänään neljättä päivää vehnää! Vielä ei mitään oireita mutta määrätkään ei vielä päätä huimaa. Tällä asialla on puolensa ja puolensa. Nyt voi antaa Onnille samaa piparia ku muillekin mutta nyt se myös osaa olla sitä vailla, kun muutkin saa. No, on kai tuo jo aikakin saada edes vähän samoja herkkuja ku muutkin. Gluteenittomat piparit, joita miellä on ollu, on kovia ku mitkäkin eikä maistu millekään.
Tänään oli viimeinen avoin kerta. Tai no kerhoksi minä sitä kutsun. Onni touhotti tonttulakki päässä ja oli suloinen - kuten yleensäkin:) Taas eilen mummu sanoi että sinusta on tullut semmonen aurinkopoika! Tottahan se on. Nyt ei ole kiukunnut taas yhtään mistään. Nukkuu hyvin ja syö hyvin. Voisko enempää toivoa? Enpä tullut ajatelleeksi, että osa syy siihen kiukkuiluun jokunen viikko sitten oli varmasti tuossa nuhassa ja korvatulehduksessa. Osa tietty varmaan normaali uhmassa. Kerhossa vaan ohjaaja teki tän havainnon ja on varmaan totta toinen puoli.
Tänään on illalla kerhon tiloissa äitien ilta. Pitää tässä päivällä vähän järjestellä kotia kun on taas kauhea sotku. Pyykkejä oli laittamatta kaappiin ja muuta sellaista. Heti kun on pari päivää pois kotoa/on vieraita, tavarat kasaantuu joka paikkaan ja sotku on valmis.
Ja puheripuli iskee, kun ei päivään palstaile:)
Käynpä vielä kurkkaamassa eilisen pinon.
T-P
Hö, en tiedä miksi edes vastaan mutta sanonpa silti, että en tiedä, mistä voisi moinen johtua kissalla. Aika kummallista. Tietäiskö Keilin?
Siivoilusta. Eilen olin tosiaan kotona käymässä ja äiti siivosi koko päivän, katosta lattiaan. Vähän tulee luuseri olo kun itse ei saa aikaiseksi joulusiivousta. AIhetta varmaan olis nyt siivota kaapitkin. Nyt on tavarat kaikki kaapeissa mutta siivotessa vois huomata, onko siellä jotain turhaa ja vois järjestää paremmin. Eihän tämä voi olla totta, että kolmen ihmisen tavaroista täyttyy kolmen makkarin kaapit äärimmilleen? Eli tiivistämisen varaa varmaan olis.
Joulukortit on vielä postittamatta. Osa kirjoitettu jo mutta kun pitäs ostaa lisää. Ei 20 korttia nimittäin riittänyt ku alkuun. Tässä vaiheessa tulee mieleen, että onkohan tuossa jo vähän liikaa... Kun lähetän osalle tädeistäni ja sedistäni ja vain osalle serkuistani. Siis niille, joiden kanssa olen edes jossain tekemisissä. Jos olis järkevä, laittais tuonkin rahan joulupataan.
Lahjatkin vielä kaupassa mutta eiköhän ne sieltä tule kotiin joku päivä. Nyt oikeesti sinne eilisen pinoon.
T-P, lyhestä virsi kaunis:D
Rankka aamupvä taas takana. onneks naapuri kävi kylässä, mut sekään ei menny putkeen, kun Nea oli tosi huomionkipeä ja teki pahojaan, töni mua ym.. Tökki vauvaa tänään kirjalla ja mua ahdistaa, et mihin suuntaan tää mustasukkasuus menee..alkaako väkivaltaseksi vauvaa kohtaan ja sitä en jaksais. ihanalta kuulosti, kun muiden taaperot vauvasta huolehtii. Kyl Neakin hoitaa, mut näköjään myös pystyy pahaa tekemään ja mua harmittaa niin paljon. Uhma on järkyttävä ja varmaan osa siitä reagoimista vauvaan ja kun mies lähti taas töihin. Aamulla jäin itkemään, kun mies lähti töihin. Illat on kamalia, kun Nea kiukkuaa koko ajan ja mankuu joka asiasta, tekee tosi paljon pahojaan ja sit kun ollaan kaikki väsyneitä, ni ei oo kovin hauskaa..
Nyt tytöt unilla, Minikin vihdoin nukkuu kunnolla. Mun maidoton dietti etenee surkeasti, tän päivän ruoka oli piparkakkutaikinaa, kun ruokaa en oo ehtiny laittaa..illalla mennää prick-testiin ja sen jälkeen vasta ehtii ruuan laittoon. Nyt en voi alottaakaan, kun Mini voi kohta herätä ja sit jää kaikki kesken..
Mimmuli, ihanaa ihanaa, jos pääset käymään! :-) Voimia sinnekin uhmajuttuihin ja muutenkin! Onnittelut työstä!
Reelille ja Äitikuulle voimia myös! Reelihän oli vaikka mitä puuhannut!!!
Ynikselle jaksamisia, olipa kurja yö takana..
Leanna, uskon et jänskättää! Tulehan kertomaan sit kuulumiset! Ja voi että miten kurja juttu, onneksi ei pahemmin sentään käynyt..toivottavasti se tönijä saisi apua käytökseensä..
Mun pitää mennä laittaa kamppeet valmiiks..
Kiitos kaikille tuesta, ootte ihania!
Enkeli1 ja Nea+Mini
Jatu, joulu tulee siinä sivussa. Fiilistä ei todellakaan ole, mutta kaikenlaista olen tehnyt. Nyt olen lusmunnut reilun tunnin kotona, kun en viitsinyt mennä toimistolle alle 2 tunniksi keskustaan. Kävin aamulla yhdessä työkohteessa, joten sen takia jäi aikaa. Nyt tunnissa olenkin tehnyt pellillisen joulutorttuja ja toka pellillinen suklaakeksejä on uunissa. Pitäis olla jo hakemassa esikoista, mutta odotan noi keksit ensin:) Eli näin sitä ehtii:)
Esikoisella se erikoishammaslääkäri. Saa nähdä saavatko muotit suusta otettua:)
Nyt menen, ettei keksit pala...
T: Ynis
niin ulkona kun mun mielessä.Nyt ollut kolme hankalaa päivää vatsan kanssa. Supistelee yhtä mittaa sekä levossa että liikkeessä. Ei kipeästi supistele mutta vatsa on " kestokova" . Lisäksi ihan hirveä painon tunne alapäässä, tuntuu että ihan heti tulee jotain ulos.Huomenna on neuvolalääkäri, toivon todellakin että ei olis vielä mitään suuria muutoksia. En millään haluaisi vielä tänä vuonna synnyttää.Mulla todettiin jo ekan synnytyksen jälkeen kohdunlaskeuma, ehkä senkin takia tuntuu niin inhottavalta.
Meilläkin joulukortit vaiheessa,äsken osan kirjoittelin. Merkit on vielä kaupassa, pitäis kai illalla postiin raahautua. Muutaman lahjankin yritin paketoida mutta montaa ei pystynyt kun hankalaa istua. Oon aina niin tykännyt paketoida lahjoja kivasti,tänä vuonna taitaa tulla ihan peruspaketit.
Kotikin taas kaaoksessa. Mies vaan sanoo että älä tee mitään, mutta pakkohan jonkun on tehdä. Mietin oikeesti että oliskohan varaa siivoojaan ennen joulua. Tai tuskin enää on edes vapaita aikoja.
Toivottavasti Enkeli saatte jotain selvyyttä testeissä.
Tiiviiltä piti kysyä että koska sulla la? Meillä ei taida kovin suurta eroa olla. Mulla 15.1.
Jaksamista kaikille! Erityisesti Tealle kun pitää selvitä ilman miehen apua vatsan ja taaperon kanssa.
Poika herää, pitää mennä
Helli synkällä mielellä
T-P:Kiva kun kommentoit kuitenki.,ei nimittäin päästä neiti helpolla vanhaa herraa :-( Eikä usko yhtää ku sanotaa et kissan pitää saada olla rauhassa!
Typy yskii kauheesti unilla,oikee sille rohisevasti!Just aamulla aattelin et viimeyönä ei kukaa yskiny vain ei ventolinea annettu!
HElliltä supparit vielä pois!Jaksua ja lepoa!!!
Ynis:Näin pojan tarhakaveria+äitiä kaupssa ja se äiti oli " onnelinen" et pojal oli sen verran flunssa et sai paripäivää saikkuu..Tuli siitä niin mielee et ei ole helppoa yhdistää kotia ja työtä!
Musta niin suklaakekseis oli iso työ,enka ihan heti hommaan ala ja siellä sä vaan paistat pellillisen ohimennen!
Mä oonki tosi huono keittiös!!Nyt on pakko tehä lihapullia typylle!Ei vois syödä kaupan munattomia,joku niis ärsyttää!Typy on eläny täs porkkanalaatikol jonkun aikaa ja kaks 8kk purkkiruokaa käy..Pakko ryhdistäytyy!!!!!
Nyt kutsu kuuluu...
jatu
Olin nimittäin töissä eilisen illan. Ja voi että oli mukavaa! Tosin kotiin pääsin vasta puoli kahdentoista jälkeen illalla, nukkumaan tuntia myöhemmin. Tänä aamuna sitten nousin " virkeänä" puoli seiskalta ja leivon joulukakun sukulaisille, josta kävimme hakemassa joulukuusen. Nyt sitten hieman uupunut ja voimaton oli, mutta pitäis vielä lähteä esikoisen koululle joulujuhlaan. Varmaan nukahdan penkkiin siellä juhlasalissa ja kuorsaan suu auki (näin muuten on tapahtunut ihan oikeasti eräälle naapurille...noloa!).
Enkelille ja Reelille toivon voimia vauva-taapero päiviin. Alussa se on sitä rytmin ym. hakemista, siitä se sitten tasoittuu. Sanoo nimimerkillä sitä myös odotteleva...
Leanna, tuleppas kertomaan ultra kuulumisia!!!
Tean miehelle ja miehen selälle toipumista, pikaista sellaista. Mukava että leikkaus mennyt hyvin.
Sairastupiin paranemista ja Hellille supistelujen loppumista. Mitä ne seillä lääkärissä muuten sanoivat?
Lauantaina pääsen sitten kaverin kanssa sinne uuteen Ikeaan Haaparantaan. Olenkin leveillyt, että lähden ihan ulkomaille asti shoppailemaan ;) Ainoa varjopuoli on kylläkin tilin pieni saldo. Jospa se mies vähän sponsoroisi, kun sillä on tilipäivä perjantaina.
Hooh, nyt menen vähän lepäilemään ja leikkimään lasten kanssa. On se muuten kumma, että vaikka olikin niin kivaa olla töissä ja lapset olivat miehen kanssa kotona, tuli heti vähän huono omatunto siitä, että olin töissä ja että vieläpä nautin siitä. Kumma juttu!
Sellaista.
Mimmu ja lapset x3
Mies lähti pojan kanssa kauppaan ja jätti mut yksinkotiin. Jätskikupin knssa tässä kirjuuttelen.
Helli,mun l.a on 22.2.Eli kuukauden päivät jäljessä tullaan. Voimia loppuaikaan ja toivotaan pikkuiselle malttia pysyä vielä masussa.
Enkeli,saitko maitolähetyksen?
Leanna,tulehan kertoon 4Dultrasta.
Mulla palautui nukkumiskyky,kun uusi hoitopaikka vaikuttaa olevan ihan ok ja poju ei näytä kauheasti kärsivän muutoksesta. Tosin tänä amuna sanoi " ei hoitoon" mutta lähti kuitenkin melko tyytyväisenä isin kanssa. ja mun työsopimus jatkettiin ja sain lopulta äitiys ym hakemukset eteenpäin,niin on sterssitekijät vähempänä. Töihin sain sovittua joulun välipäivät vapaaksi,kun kesältä oli ylimääräsiä päiviä muutama ja ohjelmaa kevennettiin ja sen myötä tekemättömien töiden pino lähes jos katosi. Eli eiköhän tää tästä,ens viikolla vielä 3 pvä,sitten loma ja sit enää 3 viikkoa töitä!!!
Mullakin meinas unettomien öiden seurauksena olla jo kestokovalla masu,mutta nyt on onneks rauhoittunut. vauveli ontainut kääntyä pää aalaspäin vihdoinkin.
Hei!!
TEA ja HELLI ja muutkin!!!
Mikä menopeli ens keväälle? Matkaa puistoon 1 km, samoin kerhoihin,pakko V:n takia mennä. POika jaksaa hyvin kävellä,mutta saattaa heittäytyä kesken kaiken vaikkapa keskelle tietä vatsalleenn maaten. yms yms. Toisaalta tuplarattaat ei mahdu meidän eteiseen oikein mitenkään,oven ulkopuolella on terassi/katos johon ens kesänä tarkoitus laittaa lasitus,niin tulis suojasempi,nyt mies laittoi siihen muovit niin on vähän suojassa,kun rattaita on siinä pidetty. Jos uudet rattaan ostais,ei kyl raaskis niitä ulkona pitää,kun kosteeta tuossa on kumminkin. JOtenkin se seisomalautakin tuntuu musta aika hankalalta,tääl on vielä tosi mäkistä.
Mikään ratkaisu ei tunnu hyvältä,jospa sais käytetyt tuplat jostain halvalla,niin alkuajaks ois varmaan hyvät,eikä tarttis huolehtia jos niitä säilyttäis tuossa katoksen alla.....
tiivii
Eilen olin lasten kanssa illalla päiväkodin " tontturetkellä" . Ajoimme ensin linja-autolla tunturin kupeelle, jonne oli vanhan maatalon lähelle metsikköön tehty polku, jonka varrella seikkailivat sitten päiväkodin tädit pukeutuneina mm. lukiukoksi, oravaksi, karhuksi, tontuiksi ja lopulta joulumuoriksi, jota etsimme ja joka löytyi talosta ja tarjosi tietenkin kuumaa mehua, pipareita ja joulupukin pussin. Metsä oli tietenkin pimeä, polku reunustettu tulin ja mukana taskulamput. Ihan kiva reissu varmasti, mutta meikäläiselle aika raskas. Antsa ei nimittäin suostunut kävelemään polkua metriäkään ja minä sitten kannoin poikaa koko matkan. Polku oli kapea ja lunta sen verran metsässä, että kovasti upposi, jos polulta lipesi. Aika onnellinen olin, kun lopulta mökkiin päästiin. Isompien mielestä oikein kiva retki :)
Ikävä olo, kun luin Iltalehteä :( Tuli mieleen; aina parisuhteen ja perheen puolestapuhujana: Onhan se kaikille selvää, että väkivalta on tietenkin asia, jota ei yhtään saa sietää? Jos mies olisi kerrankin väkivaltainen (vaikka humalassa, kuinka vain), asia olisi sillä selvä. Sama koskee (tietenkin ja vielä suuremmalla suulla) lapsien kohtelua ja heihin kohdistunutta väkivaltaa. Jos väkivaltaa havaitsee vaikka naapurissa tai ystävän perheessä, pitää siihenkin jollain tavalla puuttua. itse en ole siihen törmännyt, mutta lehtijuttu kyllä pysäytti ja pisti mielen matalaksi.
Mitäs tähän nyt enää muuta, palaan huomenna viimeistään, iloisemmalla mielellä sitten.
Iso halaus kaikille*******
saamuska♥
Löysin Huuto-netistä (ylläri, pylläri), hakusanalla tuplarattaat, nämä;
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=tuplarattaat&cat=%2…
Ainakin äk ja minä olemme huutaneet rattaamme tuolta. Suosittelen!
Lila75
Miksei sitä voisi syödä joskus kohtuudella? Söin ihan vähän ruokaa ennen äitien iltaan lähtöä. Siellä sitten vedin glögiä, popcornia, suolatikkuja, suklaata ja taas alusta. Ja olo sen mukainen. Röh röh.
Saamuskan kirjoitukseen liittyen jotenkin... Varmaan samaisesta tapauksesta tässä nyt on kyse. Minä muutaman kerran olen yrittänyt miettiä, miten ihminen voikaan olla noin julma:( Jotenkin kolahtaa tuo tapaus vielä enemmän kun itsellä saman ikäinen lapsi. Ahdistun kun ajattelin tuota tapausta.
Saako olla iloinen jostain pienestä asiasta? En osaa sanoa, olenko nyt täysin tyytyväinen ihan kaikkeen elämässäni tällä hetkellä, kuten esim. pirjoleena taannoin kirjoitti. Siis etten yhtikäs mitään haluaisi. Mutta ihan hymyssä suin tulin äsken nukuttamasta Onnia. Tai siis vein sen sänkyyn ja sinne se kullannuppu jäi naureskelemaan että aamulla nähdään! Ihan silläkin uhalla tämän sanon, että tämä on ohimenevää sorttia tämäkin ihanuus. Mutta se tuskan määrä, jota tunsin niiden tunnin kestävien huutosessioiden aikana muutama kuukausi sitten, sitä ei voi sanoin kuvailla.
Jaahans mutta nyt tämä kirjoitus, jolla ei ole päätä eikä häntää saa loppua. Pitänee mennä ehkä saunaan. Se vaan on niin, ettei Onni nuku vielä. Odotettavissa on 2-5 kertaa vieno pyyntö:" Äitiii, tuu laittaan Onni kunnosella!" Siis kunnolla eli pää tyynylle ja peitto päälle. Ihanalla sävelellä vieläpä laulaa tuon. Ja ihan huvikseen tekee tuota, sanoi kerran päivällä että Onni sitten illalla huutaa äitille tuu laittaan Onni kunnosella:) Annan kyllä siis huudella aina pidemmän aikaa ennen kuin menen hätiin mutta sen pari kertaa siellä saa vähintään käydä. Ihan suloista tosin.
Mutta nyt stoppi. Huomenna MLL:n kahvilan joulujuhla, kerran olen ehtinyt tänä syksynä siellä käymään. Ja perjantaina lasten joulukirkko tuossa aika lähellä. Jospa sitä pikkuhiljaa pääsis joulutunnelmaan. Sunnuntaina kauneimmat (ja mulle odotetuimmat) joululaulut:)
T-P
Missä ootte?
jatu