Keskusta pyytää puhemiestä keskeyttämään istuntotauon koko oppositio vaatii luottamusäänestystä Riikka Purrasta
Keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Kurvinen sanoo, että ryhmä vaatii nyt virallisesti eduskunnan istuntotauon keskeyttämistä.
https://yle.fi/a/74-20040934?origin=rss
Lisäksi eduskunnan varapuhemies Filatov vaatii eduskunnan koollekutsumista. Miten Jussi luistelee vastuusta?
Kommentit (720)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarit on ihan sekopäisinä raivosta kun ei mikään heidän temppunsa onnistu :D
Paitsi junnila pantiin helvettiin ja nyt laitetaan purra perässä.
Naurattaako vielä?
Ette laita. Kaikki hallituspuolueissa tietävät että tuon jälkeen keksisitte vain uuden kohteen vaikkapa RKP:sta tai KD:sta ja sama toistuisi uudelleen ja uudelleen.
Tekivät virheen kun antoivat kerran periksi, mutta toista ei tule.
Jännää muuten, että kun Iranissa nuoret naiset taistelevat islamin naisia alistavaa ideologiaa vastaan niin se on hienoa, mutta kun suomalainen nainen ei hyväksy, että häntä uhkaillaan ampumisella ja seksuaalisesti ahdistellaan kadulla muslimien toimesta, niin se onkin sitten kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei keskusta vain laita pillejä pussiin? Mitään hyödyllistä tuo pienpuolue ei enää edusta.
Edustaahan se.
Niitä kannattajia, jotka ovat keskustalaisia
eduskuntaan äänestäneet.
Keskustalla on eduskunnassa 23 kansanedustajaa.
Pienpuolueeksi laskisin Kristilliset, joilla 5 kansanedustajaa
eduskunnassa.
Siitä huolimatta,, puolue on hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mikä nautinto, kun ensin Persujen johto ja nyt keskustelupalstoilla heidän kannattajat näyttävät todelliset ajatuksensa. Toivottavasti Persuja äänestämään hairahtuneet normaalit ihmiset nyt ymmärtävät, millaisesta porukasta oikeasti on kyse.
Yhä edelleen, älä yleistä. Kyllä perussuomalaisista löytyy hyviä tyyppejä. Valitettavasti näyttää nyt sille, että juuri johtopuoli on väärä. Jospa saatais se vaihdettua. Kuten Rinne vaihdettiin Mariniin.
Ihan vilpittömästi toivon, että saatte ne hyvät tyypit kaivettua esiin. Ehkä persut vielä joskus todistaa, ettei puolue virallisesti tue rasseja ja öyhöjä. Sitte päästäis siihen itse asiaanki.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen eduskunnan kutsua koolle äänestämään. Lopputulos on sama kuin viime kerralla. Hallitus ja Purra saa luottamuksen. Ehkä se olisi hyvä se äänestys niin loppuisi tämä reuhkaaminen.
Ei se mitään loppuisi kun sitten keksittäisiin uusi kohde.
Vassarit kokeilee nyt voimaansa. Parasta kun hallituspuolueet laittaa somen kiinni ja nauttii elämästään.
Ei oo kansan luottamusta riikalla..
Minä äänestin oikealle kallistuvaa puoluetta ja olen silti ehdottomasti sitä mieltä että Purran pitää erota. Ministeriltä ei voida missään tilanteessa hyväksyä sellaista puhetta mitä on kolmekymppisenä väitetysti tuottanut omalla nimellä nettiin. Se ei ole demokratiaa vastaan eikä ole persuihin kohdistuvaa ajojahtia, vaan ihan puhtaasti linjanvetoa siitä mitä ministeriltä hyväksytään ja mitä ei hyväksytä. Raja ylitettiin ja sillä sipuli. Teoilla ja sanoilla on seuraukset.
Jos maahanmuuttokriittistä politiikkaa haluaa tehdä, se demokratiassa sallittakoon jos kansa edustajansa sille valitsee, mutta se on voitava tehdä nykyisten lakien ja moraalisten käytöskoodien puitteissa.
Kurvinen on vitsi mieheksi.
Voi Kepua - pelkkiä l uu ser eita täynnä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hallitus saa luottamuksen ja taas tuhlattiin kaikkien aikaa.
Ruotsalaiset äänestävät hallituskumppaniaan vastaan.
KD:llakin saattaa olla paine todistaa kantansa äänestäjille, onhan sitä lähetystyötäkin pitkään tehty.
Pitääkö heidänkin mielistellä valtamediaa, sillä sitähän tämä on. Vassarimedian aikaansaama draama.
Ihan on persujen ja Purran itsensä aikaansaama draama. Minua on pyydetty useasti mukaan politiikkaan ja ensimmäinen asia mitä kysytään on rikostausta ja näkemykset arvoista. Persuilla näin ei taida olla, päinvastoin sitten itketään, haukutaan ja syytetään muita ettei muut poliitikot alennu heidän tasoiseen vihapuheeseen ja jos alentuu niim ymmärtää myös erota.
Demareissa vaikuttaa kissanpolttaja Mikkel Näkkäläjärvi joka valehteli hakemuksessaan.
Mitäs demarit siihen? Nauroi makeasti kun toimittajat selvittivät rikosrekisterit. Demareiden vastaus oli "antaa äänestäjien päättää"
Siinä demareiden arvot, eli puhuvat sujuvasti yhtä, mutta toteutus ontuu.
Purran eroa vaativia on jo 44478. Klo 22.40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen eduskunnan kutsua koolle äänestämään. Lopputulos on sama kuin viime kerralla. Hallitus ja Purra saa luottamuksen. Ehkä se olisi hyvä se äänestys niin loppuisi tämä reuhkaaminen.
Ei se mitään loppuisi kun sitten keksittäisiin uusi kohde.
Vassarit kokeilee nyt voimaansa. Parasta kun hallituspuolueet laittaa somen kiinni ja nauttii elämästään.
Olisihan se ollut parasta. Tähän mennessä siellä onkin roikuttu somessa ja purettu pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä joku täällä hirisi, että Halla-aho olisi äänestänyt Venäjäpakotteita vastaan EU:ssa? Hän oli siellä parlamentissa v. 2019 asti. Sota alkanut vasta sen jälkeen.
Sota alkanut v. 2014!
Sori, mutta ei oikeasti ole.
Kyllä se hyökkäyksen katsotaan alkaneen vasta 2022.
Vierailija kirjoitti:
Minä henkilökohtaisesti ihan omasta puolestani haistatan pitkät vtut koko oppositiolle ja kaikille teille palstan vihervassareille ja kepuhuijareille.
Täällä ei muuten saa yläpeukuttaakaan enää PS:lle. Sanoma keplottelee näitä peukutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran eroa on vaatinut jo 43 753 allekirjoittanutta alle kahdessa päivässä! Tuskin jatkaa tehtävissään enää kauaa...
Älä unta nää! kaikenlaisia adresseja oli viime neljän vuoden aikanakin ja siellä ne hallituksessa istuivat loppuun asti kuin tatit.
Eduskuntahan voi viivyttää, vaikka miten pitkään, kansalaisaloitteen käsittelyn aloittamista.
Ja mikä adressi?
Onko se muka sama,,kuin kansalaisaloite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pyydän puhemiestä haistattamaan v i t u n keskustalle.
Epäilemättä sen tekeekin, on niin ammattimaisen ja puolueettoman oloinen.
Jussi ei ole tajunnut, että pj on puolueeton. Jussi luulee että hän saa Persujen eli omaa agendaansa pjnä vielä eteenpäin.
Mutta hän onkin Persu. Persujen pitäisi ensin opetella,miten eduskunnassa toimitaan, ennenkuin tulevat sinne.
Ei muutkaan persut ole näköjään ymmärtäneet mutta sehän ei ole mikään yllätys pl Petteri.
Persuministerithän sanoivat jokainen että heidän ministeriajan tärkein tavoite on ajaa perussuomalaista politiikkaa. Ei siis kaikkien suomalaisten asioiden hoitamista vaan diktaat torimeininkiä.
Eli hyvin on mennyt persujen johtajan joka sattuu olemaan naapurimaan johtaja, opit perille.
Nämä tollot vielä kehtaavat puhua demokratiasta. Oksettavaa sakkia, maanpett ureita.
punavih ei minnekkään.Teistä saatiin tarpeeksi jo viime hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin oikealle kallistuvaa puoluetta ja olen silti ehdottomasti sitä mieltä että Purran pitää erota. Ministeriltä ei voida missään tilanteessa hyväksyä sellaista puhetta mitä on kolmekymppisenä väitetysti tuottanut omalla nimellä nettiin. Se ei ole demokratiaa vastaan eikä ole persuihin kohdistuvaa ajojahtia, vaan ihan puhtaasti linjanvetoa siitä mitä ministeriltä hyväksytään ja mitä ei hyväksytä. Raja ylitettiin ja sillä sipuli. Teoilla ja sanoilla on seuraukset.
Jos maahanmuuttokriittistä politiikkaa haluaa tehdä, se demokratiassa sallittakoon jos kansa edustajansa sille valitsee, mutta se on voitava tehdä nykyisten lakien ja moraalisten käytöskoodien puitteissa.
Voi rusakkoa... raja ylitettiin? Ehkä sinusta. Minustakin demarit ylittivät rajan kun kissanpolttaja Mikkel Näkkäläjärvi on heidän listoillaan, ja vielä PAM-johtajana ja kaupunginhallituksessa jne jne.
Mutta kuten demarit nauraen kertoivat: antaa äänestäjien päättää.
Sinä et niitä rajoja määrittele.
Sanna opetti meille kaikille; En minä noteeraa arvostelijoitani mitenkään, eivät he minua äänestä kuitenkaan.
Hyvää yötä vassukit.
Vierailija kirjoitti:
Purra on jatkanut. 2019 puhui mustista säkeistä. Ja viime helmikuussa kehotti menemään lukemaan aikaisempia kirjoituksia.
Sota alkanut v. 2014!