--- TOUKOkuisten keskiviikko ---
Kommentit (27)
Meille sattuikin sitten sama laskettu aika:) Mua nauratti silloin, kun varmistu toi aika, kun on myös mun nimipäivä ja ystävän syntymäpäivä silloin! Olen täältä Turusta päin. Mulla on se ultra pari päivää sun jälkeen eli 29.12. Olin yhtenä iltana tuntevinani pientä perhostelua ennen nukkumaan menoa, sellaista hentoa siipien löyhyttelyä. Yritän aina välillä " kuulostella" , mutta ei siitä oikeen mitään tule..
Musta näkee kuulemma jo selkeesti, että vauva on masussa, mikä on hyvä, koska alussa näytti vaan siltä, että oon lihonut. Lyhyt kun oon, niin varmaan tuun loppuaikoina näyttään aika hervottomalta (ainakin jos yhtään tuun äitiini). Näyttää varmaan hyvältä, kun lyllerrän koiran kanssa lenkkipolulla:) Täytyykin muuten tilata uusi työpaita!
Sateinen päivä ollut, sais jo tulla vähän lunta!
Ennen tänne palstalle tuloa en ees tienny mistään listerioista ym.. Aurajuustoakin vältin vain turvotuksen takia. Esikoisen kanssa siis elin ja söin turhia miettimättä. Nyt sit tuntuu hölmöltä kun toiset puhuu jostain mitä saa syödä, mitä ei ja ite on hyväl ruokahalul vedelly masusta alas kaikkea =D tämä siis mieleeni tosta mitä jouluna syödä-ketjusta.
Emunainen: joo mulle viimeks päivystykses sano lääkäri että heti hakemaan piikki jos ei 2 panadolia tehoa, buranaaki sai ottaa. Siis kun migreeni vaivaa. Ja esikoiselta harkittiin jo aikaistettua äippälomaa,kun ei meinannu rauhoittua koskeminen (olin siis töissä,nyt kotona). Niskat täälläkin jumissa.
Ja issias vaiva iski! Tai äiti sanoi tän alaselkä-pakarakivun olevan sitä.. Enempi jos kävelee tms niin kipu on heti.. =/
Hih, minäkin luin tänään ruokasuosituksista lappusesta. Siinä luki hoitohenkilökunnalle alalaidassa, mutta neuvolasta se jaettiin. Kun kasvikset on pahasta, jos niitä ei hyvin pese, pakastevihanneksetkin pitää huolella kuumentaa. Ahdistavaa. Mutta niin kuin jostain luin/kuulin, listeeriabakteerin saaminen on todella huonoa tuuria.
Lakua on syönyt varmaan yli sallitun ja kahvi yli kolmen kupin. Teetä jos juon niin närästää, mutta kahvista ei yhtään.
Joo, raskauteen ei kuulu yhtään mitään, kunhan o-d-o-t-e-t-a-a-n.
" tuure" rv 16 ja jotain
En oo näitä ahkerimpia kirjottajia, en muista millon oon viimeksi kirjotellu, mutta luen kyllä teidän jutut joka päivä :)
Reemis - Toivottavasti ei oo kyse mistään vakavammasta! Jaksuja!
Laru - Kuuluitko sä liittoon? Mää suosittelen kyllä kovasti! Kyllä tuo sun työpaikkasi/työnantajasi touhu kuulostaa niin oudolta. Liitosta on kuitenkin apua, jos sattuu jotain ikävämpää sattumaan. Ei se jäsenmaksu kuitenkaan niin paljoa ole... Monesti työnantajalle voi riittää, kun sanoo, että on ollut liittoon yhteydessä.
Mulla oli tänään rakenneultra ja kaikki oli kuulemma ihan normaalisti, " tai en ainakaan huomaa mitään erityistä" lääkäri vielä lisäsi. Mulla on ollu molemmissa ultrissa ihan kiva täti mutta jotenki sellasia outoja mumisijoita, jotka ei oikein kommentoi mitään, esittelee vaan paikkoja. Edes koko-kysymykseen en saanut kunnon vastausta. Joten 4d-ultraan mennään jossain vaiheessa! Sukupuolta en ees kysyny, kun en halua tietää, mutta kovasti yritin jalkojen väliin tiirailla, mutta eihän siitä kuvasta saanu selkoa :) Tuleekohan tuo sukupuoli 4d:ssä pakosta selville?
Mulla raskaus etenee hyvin :) Tai mitään nyt tuo hidastunut ruoansulatustoiminta, ummetus ja peräpukamat aiheuttaa vähän harmaita hiuksia.. Maha turpoaa hulluna ku syö ja tuntuu, että halkeaa.
Liikkeitä oon ehkä jo tuntenu. Välillä tuntuu, niinku muurahaisia kävelis mahassa. Oisko sit niitä liikkeitä..? Istukka on kuulemma etuseinässä, joten voipi vähän vaimentaa liikkeitä.
Hyviä vointeja kaikille ja mukavaa joulun odotusta ja touhotusta! :)
Unelm@ rv 19+2
Reemikselle alkuun jaksuja ja tulehan kertomaan,että kaikki on kunnossa:) paljon tsemppiä et vauva voi masussa hyvin!!
Ultrakuulumisiakin oli,onnea vaan kaikille vauvansa nähneille!! ajatella kohta jo puolivälissä raskautta ollaan ja rakenneultrat on jo käsillä. hui kun tää aika vain menee äkkiä!
Onnipapuselle täältäkin tervetuloa takaisin tänne ihanaan kotisuomeen=)
Omaan napaan kiirettä ja tätä ihme sekavaa olotilaa....pitäis todellakin laittaa joka kerta paperille kaikki ylös,että muistais mitä piti kellekkin sanoa! ja kun nää ajatukset harhailee ja laukkaa niin voimakkaasti!
Tänään oli töissä jouluroka ja sielä käytiin toisen äippälomalla olevan työkaverin kanssa...nam nam kun oli hyviä laatikoita ja kinkkua:P eipä täs kauan oo kun saa taas jouluruokaa syödä ja ihan kotona!
ja sitten oltiin pojan 1v kuvauksessa....huh kun oli siinä hommaa et sai pysymään pojan paikoillaan ja katottua kameraan tai edes sinne suuntaan=) kaikenlaista siinä sai kyllä keksiä ja touhuta:D
sellasta tällä kertaa,nyt en muistakkaan muuta eiikä tähän omaan napaankaan kuulu kummempia. masussa tuntuu liikkeitä nyt tosi paljon<3 voikaahan kaikki hyvin!!!!!
toymama 17+5
REEMIS: Toivottavasti kaikki on masussa kunnossa!
Tervetuloa joukkoon ALMAEINO.
ONNIPAPUSELLE tervetuloa kotisuomeen, olikos kiva matka?
Vielä oli muutakin, mitä piti kommentoida, mutta kun mikään ei pysy päässä. Päivittäin mulla on monta asiaa mielessä, mutta jos en saa niitä kirjoitettua ylös, niin sitten taas illalla muistan, etten taas muistanut soittaa jonnekkin tai ostaa jotain tärkeetä vaikka kaupassa kuitenkin kävin:)
Eilen olin hammaslääkärissä ja vauva liikkui tosi paljon koko hammaslääkärikäynnin ajan. Yrittiköhän pitää äidille seuraa ikävässä paikassa, pikku kulta:) Tai luultavimmin olin koko ajan niin jännittynyt (vaikka puudutuksen takia ei sattunutkaan), että varmaan ihmetteli mitä on tekeillä. Nyt muutenkin liikkeet tuntuvat jo pitkin päivää, eikä niitä tarvitse sen enempää pysähtyä kuulostelemaan, ihanaa. Eivät tosin (isompien lasten suureksi harmiksi) tunnu vielä vatsanpeitteiden päältä.
Olimme juuri keskustassa katsomassa Lucia-kulkuetta. Pienin oli ihan innoissaan kulkueessa olevista poneista ja erilaisista kulkuneuvoista. Ilma tosin oli mitä huonoin, sateinen ja tuulinen. Ei yhtään tunnu siltä, että joulu on jo vajaan kahden viikon kuluttua:(
Kolmeplusyks, 09/95, 04/97, 10/04 ja 20 tasan! (jo puolivälissä, mihin se aika on mennyt?)
Täällä kans yks aina vaan neuroottinen. Kolmas raskaus menossa ja aina vaan hirvittää milloin mikäkin. Terkkarikäynnin jälkeen jaksaa sitten aina olla muutaman tunnin positiivinen kun sydänääniä taas kuulusteltu. Ruokahalu täällä mitä mahtavin, kaiken söisin minkä kiinni jaksan juosta, mites muilla (liittyikö tähän lucianpäiväänkin joku pulla..?)? Maha tuntuu valuvan esiin päivää myöten, iltaisin kunnon möhö ja aamulla kun herää, masu onkin hävinnyt. Noinkohan mun vauvamahani onkin pullamaha ;)
Charme ja kumppanit