Lue keskustelun säännöt.
Kerkeääköhän tulla jouluksi lunta. säätiedoitus näytti loppuviikoksi nollaa tai pientä pakkasta!
13.12.2006 |
Näyttää edes pikkuisen lupaavammalta että voisi olla lunta. Menee hermot tähän pimeyteen ja väsymykseen!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla