Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kok+PS keino korjata Suomen talous: Helsingin pörssiosakkeiden arvosta hävinnyt 24 miljardia euroa Orpon hallituskaudella

Vierailija
13.07.2023 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igoriksi huutelijat voi taas jättää omaan arvoonsa kun ei selvää suomenkieltä vaikuta ymmärtävän. Sananvapauteen kuuluu myös niiden epämieluisten asioiden nostaminen julkisuuteen.

Vierailija
2/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin pörssi seuraa New Yorkin pörssiä. Kovasti ovat aikaansaavia hallituksessa jos saavat NY:n pörssinkin heilumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä nuo rahat ovat ihan tarkkaanottaen hävinneet ja kenelle ne ovat siirtyneet?

Vierailija
4/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on matkaa siihen että Marin/viisikkohallitus romahdutti kaikkien suomalaisten ostovoiman 2020-2023 ja köyhdytti suomalaiset... jokainen voi todeta sen itse ostoksia tehdessään missä tahansa... kannattaa uskoa omia silmiään eikä propagandaa siitä että olemme maailman onnellisimmat... mutta maailman kallein maa olemme kun kaikki maksaa niin paljon suhteessa tulotasoon...

Vierailija
5/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun. Orpon ja Kokoomuksen taloustaidot ovat niin ohuet, etteivät tajunneet mitä siitä oikeasti seuraa kun otetaan rasseryhmä hallitukseen. 

Vierailija
6/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on matkaa siihen että Marin/viisikkohallitus romahdutti kaikkien suomalaisten ostovoiman 2020-2023 ja köyhdytti suomalaiset... jokainen voi todeta sen itse ostoksia tehdessään missä tahansa... kannattaa uskoa omia silmiään eikä propagandaa siitä että olemme maailman onnellisimmat... mutta maailman kallein maa olemme kun kaikki maksaa niin paljon suhteessa tulotasoon...

Voi peittää silmäsi ja aivosi, mutta Marinin kaudella oli maailmanlaajuinen pandemia jota hoidettiin miten pystyttiin, tietämättä aluksi mistä on edes kyse. Sitten tuli sota Eurooppaan. 

Vierailija
7/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kuntoon juu.... :D

Vierailija
8/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan nyt ulkomaalaisilla mahdollisuus ostaa Suomi-osakkeita alennuksella!

Vierailija
9/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan uskomatonta touhua. En muista tämmöistä tai edes samankaltaista hallituskauden alkua. Tai sitten ei oikeasti muilla ole mennyt noin nopeasti ja noin paljon mönkään. Mä olen seurannut politiikkaa holkerin hallituksesta asti. Toinen toistaan huonompia virityksiä on nähty. Silti tämmöistä ei oo nähty.

Vierailija
10/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bensan hinta laskee, muistakaa se 😅

Vierailija
11/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoomuksen ja Perseiden jäljiltä Suomi on konkurssissa.

Vierailija
12/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan uskomatonta touhua. En muista tämmöistä tai edes samankaltaista hallituskauden alkua. Tai sitten ei oikeasti muilla ole mennyt noin nopeasti ja noin paljon mönkään. Mä olen seurannut politiikkaa holkerin hallituksesta asti. Toinen toistaan huonompia virityksiä on nähty. Silti tämmöistä ei oo nähty.

Suomi on mennyt aina lamaan kun Kokoomus on ollut hallituksessa.

Vierailija
13/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aivan sama havainto itselläni. Olen myös politiikan suurkuluttaja vuodesta -90, eikä tällaista ole ollut ikinä. Orpo on ihan heittämällä kaikkien aikojen heikoin pääministeri. Tällaista vahinkoa ei kukaan tai mikään hallitus ole Suomelle aiemmin aiheuttanut. Ja aivan ennen kuulumatonta että Kokoomus, KD ja RKP ovat mahdollistaneet täällä nyt äärioikeiston nousun valtaan. Olemme Unkarin tiellä. 

Vierailija
14/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja bensan hinta laskee, muistakaa se 😅

Niinhän me äänestäjät luultiin.

Vierailija
15/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeaa kyllä.

Vierailija
16/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän sotkun hoitaa?

Vierailija
17/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ei ole ollut somea mistä kaivaa lokaa yhtä helposti

Vierailija
18/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin hallitus säätelisi osakkeiden arvoja.

Vierailija
19/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aivan sama havainto itselläni. Olen myös politiikan suurkuluttaja vuodesta -90, eikä tällaista ole ollut ikinä. Orpo on ihan heittämällä kaikkien aikojen heikoin pääministeri. Tällaista vahinkoa ei kukaan tai mikään hallitus ole Suomelle aiemmin aiheuttanut. Ja aivan ennen kuulumatonta että Kokoomus, KD ja RKP ovat mahdollistaneet täällä nyt äärioikeiston nousun valtaan. Olemme Unkarin tiellä. 

Olet tainnut olla kannabiksen suurkuluttaja viestistäsi päätellen.

Vierailija
20/35 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän sotkun hoitaa?

Vasemmisto. Ikävä kyllä vasemmistohallituksilla menee aina koko kausi oikeiston sotkujen selvittämiseen, ettei mitään maatamullistavaa tässä maassa saada aikaiseksi. Ottavat yhden askeleen eteenpäin kohti parempaa, sitten tulee oikeisto hallitus joka ottaa kaksi askelta taaksepäin kohti huonompaa. Jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi