Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa shokeevaaraa nähdä kahden vanhan luokkakaverini nimet muistolehdon kivessä

Vierailija
13.07.2023 |

Kävin kotipitäjäni hautausmaalla kastelemassa isovanhempieni haudalla olevia kukkasia.
Kyseessä on pieni kunta joten hautausmaa ei ihan hirveän suuri ole.
Hautausmaalla on avattu pari vuotta sitten muistolehto ja sen muistolehdon yhteydessä on kivi johon omaiset saavat kiinittää raikkaidensa nimilaatat joiden tuhkat ovat ripoteltu tuonne muistolehtoon.
Olin järkyttynyt kun näin kahden luokkakaverini nimikyltit kivessä. Olin ja olen näköjään vieläkin tuon toisen vainajan Facebook kaveri.
No ihmisiä syntyy ja kuolee mutta silti tuo oli järkytys nähdä että henkilö johon olin alakoulussa jopa ihastunut niin onkin poistunut keskuudestamme vain 60 vuoden iässä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin yleistä ole kuolla ennen eläkkeelle pääsyä.

Kohta on. Nykyisistä viisikymppisistä varmaan vain joka kymmenes elää eläkeikään asti.

Vierailija
22/24 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on. Multa kuoli kaksi luokkakaveria jo silloin kun oltiin vielä koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotteen ja muun kuten ylensyönnin, liikkumattomuuden ja päihteiden takia kansan elinajanodote varmasti ainakin 10v ellei jopa 20v alempana. Laskee jo vauhdilla. Nykyiset 20 vuotiaat ei eläkeikää tule näkemään. Ihan tyypillistä kehitysmaissa kuolla nuorempana. Harvoin näet afrikan kuvissa harmaita ihmisiä.

Vierailija
24/24 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v ja asun edelleen pienellä paikkakunnalla, jossa kävin koulutkin. Ainakin 3 sillöin samalla luokalla ollutta kuollut jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi