Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen numero soittaa

Vierailija
13.07.2023 |

Onko muille tullut soittoja? Puhelin oli äänettömällä ja ite olin nukahtanut sohvalle päikkäreille.

En odota puhelua ja en ole tehnyt mitään laitonta, kuka se voisi olla?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi estää kaikki yksityiset asetuksista tee niin ja katso ketä sitten soittaa

Vierailija
2/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle soitti lääkäri ja mainitsi että oli koittanut soittaa yksityisestä numerosta mutta ei mennyt läpi koska olin estänyt puhelimen asetuksista yksityiset puhelut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi estää kaikki yksityiset asetuksista tee niin ja katso ketä sitten soittaa

Ei ainakaan one plussalla voi? Tai sitten en vaa osaa

Vierailija
4/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaa, hyvänen aika. Jännittääkö sanoa haloo?

Vierailija
5/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti osaat lukea

Vierailija
6/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti osaat lukea

Osaan lukea? Sulle on tullut puhelimeesi soitto, ja idioottina päädyit kyselemään tänne, kuka se oli. Vaikea sanoa. Seuraavalla kerralla koita vastata, tai get over it.

Vierailija
7/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri tai muu viranomainen soittaa aina yksityisestä. Eivätkä todellakaan ala lähettelemään mitään tekstareita niille, jotka eivät uskalla vastata.

Kaverini sai postissa kolmen viikon kuluttua kirjeen, missä kerrottiin ikävä diagnoosi ja saatesanat, että välittömästi hakeuduttava hoitoon.

Oisko kannattanut aloittaa hoito ajoissa? Entäjos posti ois tapansa mukaan hukannu kirjeen?

Vierailija
8/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti osaat lukea

Osaan lukea? Sulle on tullut puhelimeesi soitto, ja idioottina päädyit kyselemään tänne, kuka se oli. Vaikea sanoa. Seuraavalla kerralla koita vastata, tai get over it.

Kaiva pillusta ne hiekat pois, jestas te ootte äkäsiä täällä. "Puhelin oli äänettömällä ja ite olin nukahtanut sohvalle päikkäreille." Vsi etkö ymmärrä lukemaasi?

Selvennys, minä nukuin kun tämä yksityinen numero soitti, puhelin oli äänettömällä ja yksityisiin ei voi soittaa takaisin

Vierailija
9/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri tai muu viranomainen soittaa aina yksityisestä. Eivätkä todellakaan ala lähettelemään mitään tekstareita niille, jotka eivät uskalla vastata.

Kaverini sai postissa kolmen viikon kuluttua kirjeen, missä kerrottiin ikävä diagnoosi ja saatesanat, että välittömästi hakeuduttava hoitoon.

Oisko kannattanut aloittaa hoito ajoissa? Entäjos posti ois tapansa mukaan hukannu kirjeen?

Aika mulkkua toimintaa. Kaikki kun ei voi päivystää 24/7 puhelin kourassa.. 

Vierailija
10/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendille soitti myyjä et josset oota puhelua tuskin se on tärkee puhelu

Vierailija
11/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti osaat lukea

Kaiva pillusta ne hiekat pois, jestas te ootte äkäsiä täällä. "Puhelin oli äänettömällä ja ite olin nukahtanut sohvalle päikkäreille." Vsi etkö ymmärrä lukemaasi?

Selvennys, minä nukuin kun tämä yksityinen numero soitti, puhelin oli äänettömällä ja yksityisiin ei voi soittaa takaisin

Edelleen: mistä helvetistä täällä kukaan tietää sulle soitetuista puheluista?! Meni jo, ensi kerralla ehkä sulla on puhelin äänellisellä.

Vierailija
12/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksityisiin numeroihin ei voi soittaa takaisin, olin siis nukkumassa kun tämä numero soitti

Ap

Vierailija
13/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaanko jotkut menee näin pois tolaltaan tuntemattoman numeron puhelusta?

Vierailija
14/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriä varten kannattaa hommata terveydenhuoltopalvelu nettiin, jos sellainen vaan omasta hoitopiiristä löytyy. Mulle on nakitettu sinne tiedot pari kertaa, kun soittoa ei ollut tullut ollenkaan. Ihmettelen sitä yhä, koska numero on systeemissä oikein ja tarkastin sen paikan päällä kun viimeksi kävin tk:ssa.

Vierailija
15/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

09424-alkuisilta kuulemma tarjotaan halpaa lainaa pankin nimissä ja kysytään henkilötietoja. Ei ole minulle tullut, mutta kaverille tuli kun tapasimme.

Vierailija
16/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti osaat lukea

😂

Kiireinen immeinen.

Vierailija
17/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti osaat lukea

Edelleen: mistä helvetistä täällä kukaan tietää sulle soitetuista puheluista?! Meni jo, ensi kerralla ehkä sulla on puhelin äänellisellä.

Hm, on sitä joskus ennenkin ihmiset saaneet häirikkösoittoja, mitä haittaa kysyä? Te äkäilijät täällä ootte kyllä surkuhupaisaa porukkaa. Jos elämässä menee noin huonosti että pitää äkäillä jos toinen kysyy kysymyksen... Nii joo en tiiä mikä siihen auttais

Vierailija
18/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

09424-alkuisilta kuulemma tarjotaan halpaa lainaa pankin nimissä ja kysytään henkilötietoja. Ei ole minulle tullut, mutta kaverille tuli kun tapasimme.

Kaverin puolesta vaan kyselen

Vierailija
19/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti osaat lukea

Hm, on sitä joskus ennenkin ihmiset saaneet häirikkösoittoja, mitä haittaa kysyä? Te äkäilijät täällä ootte kyllä surkuhupaisaa porukkaa. Jos elämässä menee noin huonosti että pitää äkäillä jos toinen kysyy kysymyksen... Nii joo en tiiä mikä siihen auttais

😂😂🥳🥳

Näetkö sinä numeroon, kun se tulee tuntemattomasta numerosta? En minä ainakaan näe sellaista. En edes unessa, vaikka kivasti yritän.

Vierailija
20/40 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriä varten kannattaa hommata terveydenhuoltopalvelu nettiin, jos sellainen vaan omasta hoitopiiristä löytyy. Mulle on nakitettu sinne tiedot pari kertaa, kun soittoa ei ollut tullut ollenkaan. Ihmettelen sitä yhä, koska numero on systeemissä oikein ja tarkastin sen paikan päällä kun viimeksi kävin tk:ssa.

Kiitos viestistä! Ei taida meillä löytyä sellaista. Kävin kyllä ennen töihin menoa lääkärissä, mutta siellä oli kaikki hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi