Mies ghostasi saatuaan
Olen eronnut kaksi vuotta sitten.. Ja menin nyt ensimmäistä kertaa ihastumaan ja isosti erääseen mieheen.. Ihania keskusteluja ja kehuja puolin ja toisin, mies vakuutti, ettei ole vain seksin perässä. Kolmen viikon tapailun jälkeen päädyimme harrastamaan seksiä, tämän yön jälkeen mies ghostasi, pariin viestiin vastasi yhdellä sanalla nyt ei enää ollenkaan.. Tuntuu todella pahalta ja olo on jotenkin likaisen ja käytetyn oloinen, miksi ihmiset tekee näin?
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Mies vielä oikein korosti, että ei voi ymmärtää, että joku vain jättäisi seksin jälkeen.. Minussa varmasti vikaa, olen liian hyväuskoinen, ja vähän löysää vatsaa, mutta pitäisihän tämä näkyä vaatteiden ulkopuolellekin.. Mies vaikutti niin kiinnostuneelta minusta ja asioistani, että en olisi hänestä tälläistä uskonut.. Mutta kai tästäkin jotain taas oppii
Ap
Mitä opit? Hän on voinut olla ihan aidosti kiinnostunut mutta et ollut seksuaalisesti sitä mitä hän halusi?
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein nelikymppinen nainen, minua pidetään ehkä vanhanaikaisena mutta tämä on juuri se syy, miksi en harrasta seksiä missään tapailusuhteessa ennen kuin koen että ollaan oikeasti pariskunta. Omiin tunteisiini en voi luottaa sillä ihastun helposti, jolloin riski siihen että on sinisilmäinen on liian suuri. Siinä karsiutuu jo muutama tyyppi matkalla, jotka eivät ole oikeasti kiinnostuneita parisuhteesta.
Mites sitten kun puolen vuoden seurustelun ja sitoutumisen jälkeen huomataan että sängyssä ei ole yhteistä säveltä ja tykätään aivan eri asioista?
Vierailija kirjoitti:
No millaista se seksi oli? Jos hyvää, niin luulisi miehen edes sitä jatkossa haluavan.
Mielestäni hyvää ja läheisyyttä oli paljon tämän illan/yön aikana.. Myös keskustelua tulevista tapaamisista jne.. En vaan voi ymmärtää mikä ihme meni pieleen...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sentään ghostasi ettei tarvitse jäädä ihmettelemään. Monet pelimiehet jättämät panoja roikkumaan ja laittavat välillä jonkun täkyn tai kehun pitääkseen heidät käytettävissä. Lopulta parempi näin.
eihän sitä vielä tiedä
En minäkään jaksa naista joka panttaa seksiä, mutta haluaa samalla kaiken mitä itse tarvitsee suhteessa. Minä tarvitsen seksiä ja fyysistä läheisyyttä suhteessa. Seksi on minulle fyysisen läheisyyden huipentuma. Jos nainen sanoo että hän ei anna ennen kuin ollaan sitouduttu yhteen, en ymmärrä häntä lainkaan. Kuinka hän voi yhtä aikaa torjua tarpeeni ja vaatia että sitoudun häneen.
Sama kuin minä sanoisin että mitään kivaa kehumista ja huomiontia en anna ennen kuin ollaan pantu kolme kuukautta päivittäin ja nainen on todistanut sitoutuvansa antamaan aina kun haluan.
Miinakenttä. Ei niistä suhteista koskaan tiedä miten menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millaista se seksi oli? Jos hyvää, niin luulisi miehen edes sitä jatkossa haluavan.
Mielestäni hyvää ja läheisyyttä oli paljon tämän illan/yön aikana.. Myös keskustelua tulevista tapaamisista jne.. En vaan voi ymmärtää mikä ihme meni pieleen...
Ap
Kuinka kauan tuosta nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastin seksiä 4 tuntia tapaamisesta. Kohta oltu yhdessä 18 vuotta.
Ihquu. Miten kommenttisi muuten liittyi keskusteluun?
Miten se ei liity tähän keskusteluun?
Miten se, että joku on 18 vuotta sitten harrastanut seksiä joka on heti johtanut parisuhteeseen, liittyy ap:n tapaukseen? Mielestäni ei mitenkään.
Sait kuitenkin munaa. Miksi pitäisi tuntea itsensä käytetyksi? Yhessähän te sitä harrastitte. Raukkamainen käytös taas muuten on loukkaavaa.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jaksa naista joka panttaa seksiä, mutta haluaa samalla kaiken mitä itse tarvitsee suhteessa. Minä tarvitsen seksiä ja fyysistä läheisyyttä suhteessa. Seksi on minulle fyysisen läheisyyden huipentuma. Jos nainen sanoo että hän ei anna ennen kuin ollaan sitouduttu yhteen, en ymmärrä häntä lainkaan. Kuinka hän voi yhtä aikaa torjua tarpeeni ja vaatia että sitoudun häneen.
Sama kuin minä sanoisin että mitään kivaa kehumista ja huomiontia en anna ennen kuin ollaan pantu kolme kuukautta päivittäin ja nainen on todistanut sitoutuvansa antamaan aina kun haluan.
Mäkin haluan että se seksi hoidetaan heti pois alta ettei tule tuhlattua aikaa näihin jotka etenee epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä.
Jos osa miehistä lähtee heti saatuaan niin kannattaako sitä odottaa kuukausia vai antaa nopeammin?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että sinulle kävi näin.
Miehen sanaan ei saa luottaa, vain tekoihin ja omiin vaistoihin.
Joo, naisista voi olla varma.
Naiset pettävät aina ! Ja
Naiset ovat vain miesten rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä sait hyvää seksiä, läheisyyttä, hyvää keskustelua, jne. Mikä on ongelma? Aikuisen ihmisen elämään mahtuu erilaisia suhteita, jne. ennen kuin siellä haudassa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Emotionaalisen yhteyden pitäisi antaa molemmille yhtä paljon, eikä siihen sisälly samanlaista riskiä hyväksikäytetyksi tulemisesta. Seksiin sisältyy tuo riski ja samalla seksi nyt vaan tuppaa olemaan miehille tyydyttämpää kuin naisille. Eli aika huono vertaus, vaikka toki kertoo mitä sinä ajattelet ihmissuhteista.
Lisäksi tässä tarinassa oli olennaista se, että kyseinen kumppaniehdokas ei varsinaisesti jättänyt tätä naista, he eivät käyneet kypsästi asiaa läpi, vaan toinen ghostasi. Eli vaikka he eivät olisi seurustelleet, niin kyllä tuollainenkin "ero" pitäisi käydä läpi toista kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka kauan tuosta nyt on?
Muutama päivä ja tätä ennen viestejä vaihdeltiin tiuhaan/soiteltiin.. Nyt mies ei vastaa enää edes viesteihin, enkä viitsi enää edes laittaa mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä harrastin seksiä 4 tuntia tapaamisesta. Kohta oltu yhdessä 18 vuotta.
Ihquu. Miten kommenttisi muuten liittyi keskusteluun?
Miten se ei liity tähän keskusteluun?
Miten se, että joku on 18 vuotta sitten harrastanut seksiä joka on heti johtanut parisuhteeseen, liittyy ap:n tapaukseen? Mielestäni ei mitenkään.
Ei sillä koska harrastaa seksiä ole mitään merkitystä. MIelensä saa muuttaa koska tahansa, ei kukaan voi omistaa toista ihmistä. Mikä tässä on niin vaikeeta?
Itselle parempi tilanne hoitaa tuokin mahdollisimman pian pois, jotta pääseen keskittymään suhteeseen. Koska jos en miestä kelpuuta, lähtee vaihtoon jo siinä vaiheessa ja yleensä tiedän jo näppituntuntumalta, onnistuuko seksi vai ei.
Oli se sitten minkälainen ja minkäpituinen suhde tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä sait hyvää seksiä, läheisyyttä, hyvää keskustelua, jne. Mikä on ongelma? Aikuisen ihmisen elämään mahtuu erilaisia suhteita, jne. ennen kuin siellä haudassa ollaan.
Ongelma on kunnioituksen puute. Kunniattomat ihmiset eivät sitä ehkä oikein ymmärrä.
Sentään ghostasi ettei tarvitse jäädä ihmettelemään. Monet pelimiehet jättämät panoja roikkumaan ja laittavat välillä jonkun täkyn tai kehun pitääkseen heidät käytettävissä. Lopulta parempi näin.