Pikkusiskoni mies nöyryyttää ja häpäisee aina siskoani julkisesti
Hän myös syyllistää aina, he riitelevät usein. Tätä on jatkunut pitkään, se mitä ihmettelen on se että miten te naiset olette tälläisten miesten kanssa? Miksi joku valitsisi kumppanin joka häpäisee häntä jatkuvasti julkisesti?
Eihän kumppanin pitäisi koskaan toista kohtaan tuolla tavalla käyttäytyä? vai olenko käsittänyt itse jotain väärin? Ei minulla tulisi mieleenikään häpäistä omaa naistani julkisesti.
Miksi te olette näiden kanssa yhdessä?
Kommentit (22)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuollaisessa suhteessa on usein on kaksi ihmistä, joiden säröt osuvat kipeästi yhteen.
Siskosi kaipa turvaa, ihmistä, jonka kanssa saisi itse kenties korvattua omia lapsuuden vaille jäämisiään. Hän on alitajuisesti jäänyt kiinni ajatukseen, että turvaa ja läheisyyttä olisi tarjolla, kunhan toinen vain muuttuu.
Hän ei vaan näe, että lähes aina se johon riippuvuus kohdistuu, on usein kykenemätön tasavertaiseen ja aikuiseen suhteeseen.Mun mies on tuollainen, kykenemätön.
Osaa kyllä olla, kun itse siitä hyötyy. Muutoin olen hänelle täysin yhdentekeväinen.
Harrastaa tuota minun nolaamista ym, peittää sillä varmaan omaa huonommuuttaan, tai joku syy siihen on oltava? Mikä?
En lähde hänen kanssaan enää mihinkään yhdessä, vältyn nolaamiselta. Viimeinen pisara oli, kun sukulaistemme kesken olimme tekemässä lähtöä kotiin (ihan yhdes
Minä en tuossa tilanteessa jäisi hämmentyneenä ihmettelemään, vaan kysyisin että !mikäs temppukoulu sulla on menossa on ja onko päässäsi jotain vikaa, kun tuollaista teet, että kaikki kuule ihmetteli sun omituista käytöstäsi. Sullahan on ihan harhaluuloja. Kyllä saisit hävetä!"
Jospa heillä on jonkinlainen BDSM alistusleikki menossa?