Miksi aina sanotaan hymyilkää toisillenne ja tervehtikää toisianne kaupungilla? Typerä neuvo..
.. ei kukaan halua, että rumat ihmiset tulevat tervehtimään heitä hymyillen, eli ei rumien ole mitään järkeä potea huonoa omatuntoa siitä että eivät kaiken paskan kohtelun päälle vielä hymyile ihmisille ja katso silmiin. Siitä tulisi vain tylyä torjuntaa ja sellaista kuraa kannattaa välttää.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ärsyttävää jos vastaantulija hymyilee minulle. Pitäisi tietää syy siihen.
No, kaipa suomalaiset ovat sitten maailman paras ja viisain pieni kansa, jotka ainoina ovat tämänkin asian ymmärtäneet oikein, että ihmisellä kuuluu olla naama norsunvitulla koko ajan.
Jos joku hymyilee minulle, alan miettiä että onkohan jäänyt maitoviikset tms.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku hymyilee minulle, alan miettiä että onkohan jäänyt maitoviikset tms.
Minä tarkistan mahdollisimman vaivihkaa onko farkkujen vetoketju jäänyt auki. 😂
Miten negatiivista. Suomalaisten kylmä kulttuuri on uniikkia katsoen koko ihmiskuntaa ja historiaa. AP kuulostaa että saisi paniikkikohtauksen jos vieras henkilö sanoo hänelle mitään kadulla. Ei tarvitse avata päivää siinä kenellekkään mutta tervehdykset ovat yksinkertaisesti luonnollisia. Ihminen on sosiaalinen laumaeläin ja kommunikaatio on iso osa ihmisyydestä. Suomessa ollaan vaan näin kylmiä ja eristäytyneitä. Nimimerkillä olen suht 60-40 introvertti ja ekstrovertti mutta tämä on vain väistämätöntä faktaa että meidät on tehty olemaan sosiaalisia.
Ihmiset alkaa kattoo vinoon jos tuolla kadulla alkaa kaikkia moikkailee. Voi jopa tulla turpaan jos sopiva henkilö osuu kohdille