Eroaako Ruotsin Victoria ja Daniel?
Avioliitto iltapäivälehden mukaan jälleen kriisissä ja ovat paljon erillään. Voi harmi. Alku oli kuin sadussa.
Kommentit (767)
Vierailija kirjoitti:
Eroavat ja Victoria löytää uuden Tinderistä.
Daniel jää nukkumaan niitten sohvalle kun sillä ei ole rahaa vuokrata kämppää eikä löydä töitä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt kovasti sitä, miten Meghania saa haukkua kaikin mahdollisin tavoin ja rumasti, mutta ikinä ei tätä Danielia. Voisiko joku fiksumpi selittää tätä ajatusmaailmaa minulle tyhmälle? Onko se niin, että ajatellaan, että miespuoliset eivät voi olla onnenonkijoita? Itse tiedän monia miespuolisia"gold diggereita", enemmän jopa kuin naisia.
Tottakai miespuoliset voi olla onnenonkijoita, Madde varmaan valaisee sinua tästä enemmän.
Saiko se Jonas sen lapsen työkaverinsa kanssa minkä takia erosivat Madden kanssa? Tästä ei ole puhuttu sen koomin.
Jonas jäi alunperin kiinni pettämisestä norjalaisen Tora nimisen urheilua harrastavan naisen kanssa, oliko joku koripalloilija tms. Jonas oli siis Norjassa reissussa. Tora teki paljastuksen lehtiin ja tietenkin pahoitteli lehdistön kautta Maddelle tätä, oliko ollut muka tietämätön kuka Jonas oli... Jonas mahdollisesti oli esiintynyt eri nimellä tälle Toralle tms. Madde ja Jonas olivat juuri kihlautuneet, häitä jo suunniteltiin. Madde potkaisi Jonaksen välittömästi ulos ja sormus sai kyytiä. Sittemmin Madden läheisin lapsuudesta asti paras ystävä alkoi seurustella pian tämän jälkeen Jonaksen kanssa, kihlautuivat sekä menivät naimisiin, heillä on ainakin kaksi lasta yhdessä. Varmasti Madde oli kostonhimoinen, olihan hänet petetty raskaasti. Madde oli niin sokean rakastunut Jonakseen. Erikoista on että Jonas edelleen on kutsuttuna vieraana kuninkaallisten juhliin, sekä on Madden veljen yksi parhaista ystävistä. Madde ja ex- ystävänsä ovat myös puheväleissä, mutta eivät enää ystäviä.
Pettäminen oli Maddella tiedossa jo aiemmin erosivat vasta, kun Tora vuoti tiedot lehdistölle. Jos ei olisi, Madde ja Jonas olisivat menneet naimisiin.
Niinpä, siitä on jo aikaa mutta minullakin muisti nyt palaa pätkittäin, eli näin oli, että Madde sai tietää mutta se oli se viimeinen pisara kun Tora kertoi lehdistölle kaiken. Se oli häpeällistä ja siten häät kuopattiin.
Vierailija kirjoitti:
Daniel, perusjantteri, kuntosalityöntekijä! Ei voinut muuta häneltä odottaa. Tuleva kuningatar ehtii saada vielä kunnon puolison, kun pistää tuulemaan. Joku kuninkaallisen jälkeläinen voisi kiinnostua ja osata toimia vaatimalla tavalla.
Niin, siis kukaan ei ole nyt eronnut. Kyseessä on vain juoru, jolle ap ei vaivautunut edes laittamaan lähdettä. Että eipä nyt vielä lähdetä etsimään Victorialle uutta puolisoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniel, perusjantteri, kuntosalityöntekijä! Ei voinut muuta häneltä odottaa. Tuleva kuningatar ehtii saada vielä kunnon puolison, kun pistää tuulemaan. Joku kuninkaallisen jälkeläinen voisi kiinnostua ja osata toimia vaatimalla tavalla.
Daniel oli kuntosaliketjun toimitusjohtaja monta vuotta ennen häitä, eikä mikään kuntosalityöntekijä. Myi toisen kuntosaliketjun pois juuri ennen koronaa hyvällä hinnalla. Toinen ketju tuottaa hyvin ja Daniel on sijoittanut rahat hyvin.
Erikoista. Aiemman tarinan mukaan he tutustuivat, kun Daniel oli Victorian PT. Nyt hän ei ollutkaan vuosiin ollut mikään työntekijä.
Onko sinulla jotenkin ajatus, että yrittäjä ei koskaan itse tee töitä?
Miksi kysyt tuota minulta? Se oli edellinen kirjoittaja, joka kirjoitti Danielin olleen jo vuosia toimitusjohtaja eikä mikään työntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää tyhmälle, miksi täysin itselleen tuntemattomien kuninkaallisten elämä kiinnostaa näin paljon? Minä en ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä kiehtoo. Kiinnostaako naapurin Pirkon asiat yhtä paljon?
No sitä sinä voit pohtia ihan omassa päässäsi, koska sinuakin selkeästi asia kiinnosti, kun tulit tänne kirjoittelemaan. Jos ihmistä ei yhtään kiinnosta ketjun aihe, hän ei avaa koko ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun pariskunnasta ei muuten saada juoruja aikaan niin sitten keksitään joku "kriisi". Avioliitossa ei tarvitse olla liimautuneena 24/7 yhteen.
Mietin samaa. Ihan keksimällä keksitään joku juttu ja lehdet alkavat riepotella. Homma paisuu kuin pullataikina.
Jos nyt joku keksii, että joku prinssi, prinsessa, kunkku tai kuningatar tekee saman "hermostuneen eleen" aina, kun kohtaa puolisonsa, niin sitä elettä kyttää koko kansa. Ele voi olla olla täysin tahaton tai vain ihmisen tapa, joka ei kerro yhtään mistään.
Mutta ai kauheaa, että nyt on käyty ihan viihteellä. Jo repeää lehdistö. Siis oikeasti, eikö heillä saisi olla elämää ollenkaan?
Kuninkaalliset syövät, paskovat, itkevät, huutavat, nauravat, pierevät, heillä on menkat ja pukamat, kuten muillakin. He elävät ihan oikeasti. Eivät he ole mitään kansan marionetteja.
Ihmiset ovat inhottavia.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku selittää tyhmälle, miksi täysin itselleen tuntemattomien kuninkaallisten elämä kiinnostaa näin paljon? Minä en ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä kiehtoo. Kiinnostaako naapurin Pirkon asiat yhtä paljon?
Näyttää kiinnostavan. Tuhansia sivuja Harrystä ja Meghanista. Enemmän kuin Ukrainan sodasta mitä käydään melkein naapurissa.
Minä rakastan syvästi miestäni, silti meistä on yhteiskuvia (sivusta otettuna), missä näytän sitruunan syöneeltä. Olen ollut omissa ajatuksissani, miettinyt tekemättömiä töitä, unettomia öitä yms. Toki kuninkaalliset koulutetaan siihen, että julkisella paikalla voi tulla milloin vain kuvatuksi, mutta saattaa se ote heilläkin pitkän edustusputken jälkeen hetkeksi herpaantua. Toivon pitkää liittoa ja ikää Victorialle ja Danielille, he ovat upea pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kiinnostavan. Tuhansia sivuja Harrystä ja Meghanista. Enemmän kuin Ukrainan sodasta mitä käydään melkein naapurissa.
Lähempänä Ruotsi Suomea on kuin Ukraina.
Av-mamman logiikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroavat ja Victoria löytää uuden Tinderistä.
Daniel jää nukkumaan niitten sohvalle kun sillä ei ole rahaa vuokrata kämppää eikä löydä töitä🤣
Danielilla on omaisuutta monta miljoonaa, rahasta ei ole pulaa. Hyvin menestyvä liikemies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä sinä voit pohtia ihan omassa päässäsi, koska sinuakin selkeästi asia kiinnosti, kun tulit tänne kirjoittelemaan. Jos ihmistä ei yhtään kiinnosta ketjun aihe, hän ei avaa koko ketjua.
Joskus minäkin avaan ja katson minkälaisen psykoosin saatte näissä aikaan. En pettynyt.
Sanon silti juorujen olevan pelkkää huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Selitän heti sen jälkeen, kun olet kertonut mitä v¨ttua teet ketjussa, jonka aihe ei kiinnosta sinua yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus minäkin avaan ja katson minkälaisen psykoosin saatte näissä aikaan. En pettynyt.
Sanon silti juorujen olevan pelkkää huuhaata.
Miksi tulit toistelemaan itsestäänselvyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Minua Ruotsin kuninkaallinen perhe kiinnostaa paljon enemmän kuin osa sukulaisistani tai ystävistäni, työkavereista puhumattakaan. Se on harrastukseni, ihan kuin jollakin lenkkeily, kortinpeluu, käsityöt jne. Nyt voi seurata Victorian ihania syntymäpäiväjuhlallisuuksia ja kuningasperhettä eri kesäkonserteissä Sollidenissa ja muualla Öölannissa ja Kalmarissa.
Mekin varmaan mieheni kanssa ollaan eroamassa, kun mies on tällä hetkellä Rovaniemellä ja minä täällä Tampereella :D
Vierailija kirjoitti:
Daniel puhui tänään Victoriagolfenissa toimittajien kanssa:
- On aina uskomattoman ihanaa olla täällä Öölannissa ja Victorian perhe on yhdessä. Joten odotan mukavaa seuraa ja ihania päiviä. Pidän myös Öölannista todella paljon, joten se on hauskaa.
Tänä iltana Sollidenissa soittaa myös poptähti Niklas Strömstedt. Daniel vastaa "kyllä" kysymykseen "ehkä näemme tänä iltana?".
Daniel ja lapset onnittelevat Victoriaan tämän syntymäpäivän aamuna huomenna perinteisesti kakun ja laulun kera.
https://www.svenskdam.se/kungligt/exklusivt-till-svensk-dam-har-avsloja…
Victorialla on siis ilmeisesti syntymäpäivät, joten luulisi toimittajillakin olevan jotain rajaa tällaisten ilkeiden juorujen julkaisuajankohdallekin, mutta mitä ilmeisimmin näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt kovasti sitä, miten Meghania saa haukkua kaikin mahdollisin tavoin ja rumasti, mutta ikinä ei tätä Danielia. Voisiko joku fiksumpi selittää tätä ajatusmaailmaa minulle tyhmälle? Onko se niin, että ajatellaan, että miespuoliset eivät voi olla onnenonkijoita? Itse tiedän monia miespuolisia"gold diggereita", enemmän jopa kuin naisia.
Tottakai miespuoliset voi olla onnenonkijoita, Madde varmaan valaisee sinua tästä enemmän.
Saiko se Jonas sen lapsen työkaverinsa kanssa minkä takia erosivat Madden kanssa? Tästä ei ole puhuttu sen koomin.
Jonas jäi alunperin kiinni pettämisestä norjalaisen Tora nimisen urheilua harrastavan naisen kanssa, oliko joku koripalloilija tms. Jonas oli siis Norjassa reissussa. Tora teki paljastuksen lehtiin ja tietenkin pahoitteli lehdistön kautta Maddelle tätä, oliko ollut muka tietämätön kuka Jonas oli... Jonas mahdollisesti oli esiintynyt eri nimellä tälle Toralle tms. Madde ja Jonas olivat juuri kihlautuneet, häitä jo suunniteltiin. Madde potkaisi Jonaksen välittömästi ulos ja sormus sai kyytiä. Sittemmin Madden läheisin lapsuudesta asti paras ystävä alkoi seurustella pian tämän jälkeen Jonaksen kanssa, kihlautuivat sekä menivät naimisiin, heillä on ainakin kaksi lasta yhdessä. Varmasti Madde oli kostonhimoinen, olihan hänet petetty raskaasti. Madde oli niin sokean rakastunut Jonakseen. Erikoista on että Jonas edelleen on kutsuttuna vieraana kuninkaallisten juhliin, sekä on Madden veljen yksi parhaista ystävistä. Madde ja ex- ystävänsä ovat myös puheväleissä, mutta eivät enää ystäviä.
Pettäminen oli Maddella tiedossa jo aiemmin erosivat vasta, kun Tora vuoti tiedot lehdistölle. Jos ei olisi, Madde ja Jonas olisivat menneet naimisiin.
Eikö muut muista niitä lööppejä että Jonasksella oli ollut ihan oikea suhde kollegaansa joka oli tullut raskaaksi. Ei siis mikään yhdenyön juttu niin kuin tämän Toran kanssa.
Jotain tuollaista nyt hämärästi muistan :D mutta se oli varmasti sen jälkeen, kun kihlaus oli jo purettu. Saiko mimmi keskenmenon vai oliko kustannettu abortti, tietääkseni Jonaksella on lapsia vain tämän Madden ex-sydänystävättären kanssa. Mutta juu, taisi olla joku tuommoinenkin juttu. Jonas osoittautui varsin petolliseksi häntäheikiksi. Hyi hitto, on se melkoinen sosiopaatti ja haikala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniel puhui tänään Victoriagolfenissa toimittajien kanssa:
- On aina uskomattoman ihanaa olla täällä Öölannissa ja Victorian perhe on yhdessä. Joten odotan mukavaa seuraa ja ihania päiviä. Pidän myös Öölannista todella paljon, joten se on hauskaa.
Tänä iltana Sollidenissa soittaa myös poptähti Niklas Strömstedt. Daniel vastaa "kyllä" kysymykseen "ehkä näemme tänä iltana?".
Daniel ja lapset onnittelevat Victoriaan tämän syntymäpäivän aamuna huomenna perinteisesti kakun ja laulun kera.
https://www.svenskdam.se/kungligt/exklusivt-till-svensk-dam-har-avsloja…
Victorialla on siis ilmeisesti syntymäpäivät, joten luulisi toimittajillakin olevan jotain rajaa tällaisten ilkeiden juorujen julkaisuajankohdallekin, mutta mitä ilmeisimmin näin ei ole.
Sitä kirjoitetaan, mitä lukijat haluavat lukea. Mitä ilmeisimmin erojuorut kiinnostavat enemmän kuin keski-ikäisen rouvan ikääntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, siitä on jo aikaa mutta minullakin muisti nyt palaa pätkittäin, eli näin oli, että Madde sai tietää mutta se oli se viimeinen pisara kun Tora kertoi lehdistölle kaiken. Se oli häpeällistä ja siten häät kuopattiin.
Aikanaan luin että Toran olisi maksettu hiljaiseksi Jonaksen/hovin toimesta eikä juttu olisi päätynyt lehtiin. Sitten paljastui että toinen nainen odottaa Jonaksen lasta. Katstsottiin että parempi että toi yhdenyön juttu vuodetaan julkisuuteen eron syyksi kun toi raskaus.