Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi kaveri eroaa muista siten, että saattaa mennä monta päivää,

Vierailija
13.07.2023 |

Kunnes hän vastaa tekstariin.

Joskus hän ei vastaa ollenkaan.

Kun vastaa, on ystävällinen.

Diagnoosinne?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestissä on asiaa tai kysymys, esim pääsetkö auttamaan muutossa päivänä X, tai lähdetkö kahville joku päivä, niin vastaan heti kun pystyn.

Jos viestissä on yleistä hölinää, vastaan kun kerkiän tai muistan.

Vierailija
22/25 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen välillä raskaaksi sen, että ihmisille pitäisi heti vastata, kun he ottavat yhteyttä. Siis samana päivänä. 90-luvun alussa oli ihanaa, kun kavereiden kanssa läheteltiin kirjeitä. Oli aikaa vastata ja kertoa, mitä kuuluu. Nyt kaiken näkee somesta ja "mitä kuuluu" vastaus on "oon just lounaalla picnicissä".

Kirje olisi hauska saada pitkästä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei tykkää vastailla.Ei kannattais häiritä. Itseäni ärsyttää kun soitellaan ja puhutaan tyhmiä asioita ja pitkään. Pitää keksiä tekosyy,kun ei huvita puhua. Yksinäiset ihmiset on niitä rasittavimpia puhelimen käyttäjiä.

Vierailija
24/25 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö teksiviesteihin vastata heti?

Minun  puhelimeni ei välitä tekstiviestejä sillä sekunnilla kun joku ne lähettää, eikä edes lähetä omia tekstiviestejäni sillä sekunnilla, kun lähetän ne ja ilmoitus, että viesti ei ole lähtenyt voi kestää useamman tunnin. En tiedä miksi, eikä edes kiinnosta. Jos on jotain tärkeää asiaa ja kiireellistä, soitan puhelimella, se soi ihan miltei heti ja kuuluu vastaanottajallekin, että voi vastata heti ja puhua ihan reaaliajassa. Tekstiviestit ovat ei-niin-kovin-kiireelliseen viestintään ja niin niihin muutkin suhtautuvat. Et kai tulipalossakaan rupeaisi tekstiviestittelemään?

Vierailija
25/25 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä nykykulttuuria, että koko ajan pitäisi olla tavoitettavissa! Vastaan viesteihin sitten, kun ehdin ja huvittaa. Varsinki tyhjänpäiväisiin kyselyihin tai kertomuksiin.

Meillä on työpaikallakin kaikilla muilla yksi työsuhdepuhelin, jolla hoitavat myös vapaa-ajan asiat. Lomalla sitten vastailevat asiakkaille. Sain oikeasti käydä vääntöä asiasta, kun pyysin työpuhelimen erikseen ja oman puhelimen pidän erikseen. En todellakaan ala lomalla vastailla asiakkaille tai muutenkaan. Minulla on aina puhelin äänettömällä sillä en koe pakonomaiseksi tarpeeksi olla tavoitettavissa joka siunaaman sekunnilla. Koittakaa vähän päästä siitä puhelimesta eroon ja testatkaa vaikka yksi päivä millaista on olla ilman luuria, se on oikeasti uskomattoman vapauttavaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan