Auto räjähtänyt Pikku- Huopalahdessa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe9311c0-3ba9-485e-a349-b31d0ca1d8d4
Sattumalta juuri samaan aikaan kun Biden on Suomessa.
Kommentit (15)
Pikku Huopalahdessa on paljon vuokra-asuntoja. Löytyisiköhän sieltä syy?
Saattaahan ne renkaiden poksahtelut jollekin kuulostaa pieneltä räjähdykseltä.
Autosta tuli savua jo Turun moottoritiellä, mutta jatkoi Huopalahdenkatua pitkin, josta kurvasi lähimmälle vapaalle kadulle. Kuljettaja oli ihan tavis mökkiläinen, Auto oli BMW
Vierailija kirjoitti:
Normi Tesla. Noin ne kaikki tekee ennemmin tai myöhemmin.
Taisi olla dino, koska sitä ei upotettu vesialtaaseen.
BMW katumaasturi, lööppilehdet taas revitelleet draamaa ja mammat meni halpaan, jälleen kerran.
Tässä ketjussa näkee hyvin, mikä somessa on vikana. Auto on näemmä kolmen eri merkin hybridi, kulkee dieselillä ja täyssähköllä, ja kuski on kanttasuomalainen tummmaihoinen vuokralla asuva mökin omistaja.
Uutisista valehdellaan niin kauan kunnes joku totuus julkaistaan, ja röyhkeimmät rasset valehtelee vielä senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole nähnyt videota asiasta. Minä olen. 10m liekit eivät ole renkaiden poksahtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole nähnyt videota asiasta. Minä olen. 10m liekit eivät ole renkaiden poksahtelua.
Pienen näköinen tuo raato eikä s3- mallin outoa takaikkunan mutkaa. Olisko varhainen 100- sarjalainen bensakoneella?
Vai, että oikein äjähti. Lapsikin tietää, että autot räjähtää vain elokuvissa. Oikeassa elämässä ne syttyvät tuleen ja palavat siinä kuin juhannuskokkokin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näkee hyvin, mikä somessa on vikana. Auto on näemmä kolmen eri merkin hybridi, kulkee dieselillä ja täyssähköllä, ja kuski on kanttasuomalainen tummmaihoinen vuokralla asuva mökin omistaja.
Uutisista valehdellaan niin kauan kunnes joku totuus julkaistaan, ja röyhkeimmät rasset valehtelee vielä senkin jälkeen.
Tässä ketjussa syytettiin köyhiä. Mikä on pahempaa, syyttää köyhiä tai mustia?
Perus sähköauto. Noita sattuu koko ajan maailmalla. Juuri oli Ranskassa räjähtänyt sähkö pakettiauto keskellä autotietä ja koko kadun muut autot olivat palaneet siinä samalla. 👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10m liekit kuulostaa isoilta.
Normi Tesla. Noin ne kaikki tekee ennemmin tai myöhemmin.