Katsoiko kukaan äsken kakkoselta dokkaria? Itkettää se pikkupoika :(
Siis se, joka oli karannut, kun joku (velipuoli?) oli riehunut kotona, isä(?) ei suostunut tulemaan kotiin (ryyppyreissultaan?), äiti oli kaukana Vantaalla. Lapsi tärisi pakkasessa ihan horkassa :( Itketti sekä minua että miestä :' (
Saa kyllä ulkomaalaiset 4D:t jäädä katsomatta, kun kotisuomessakin näitä kauheuksia riittää :(
Kommentit (26)
40 vuotta poliisina ollut mies, viimeistä yötä vuorossa ennen eläköitymistä, sanoi ettei ole koskaan nähnyt mitään sellaista.
siellä omassa mukavassa lintukodossaan. Kun ihmiset joutuvat näkemään tuollaista julmuutta yms, niin alkavat ehkä myös välittämään ja kantamaan huolta; ehkä tuonkin dokkarin ansiosta joku lapsi pääsee normaalien ihmisten pariin sijaisperheeseen.
Mä olen lapsena käynyt siinä samassa talossa (siis siinä, mistä se poika lähti) leikkimässä, luokkakaverini asui siinä. Kun paikat oli tuttuja, tuntui vielä ahdistavammalta kattoa sitä dokkaria silloin ekalla kerralla, tänään en nähnyt.
14
kun tekee mieli haukkua joku huonoksi vanhemmaksi sen takia että antaa korviketta vauvalle, pullaa 1-vuotiaalle eikä ulkoile joka päivä....
Vierailija:
kun tekee mieli haukkua joku huonoksi vanhemmaksi sen takia että antaa korviketta vauvalle, pullaa 1-vuotiaalle eikä ulkoile joka päivä....
saman huomasin miten pienet kädet kietoutuivat poliisin kaulaan. Ja miten kirkkaasti poika selitti ja jutteli. Itku