Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoiko kukaan äsken kakkoselta dokkaria? Itkettää se pikkupoika :(

Vierailija
12.12.2006 |

Siis se, joka oli karannut, kun joku (velipuoli?) oli riehunut kotona, isä(?) ei suostunut tulemaan kotiin (ryyppyreissultaan?), äiti oli kaukana Vantaalla. Lapsi tärisi pakkasessa ihan horkassa :( Itketti sekä minua että miestä :' (

Saa kyllä ulkomaalaiset 4D:t jäädä katsomatta, kun kotisuomessakin näitä kauheuksia riittää :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman huomasin miten pienet kädet kietoutuivat poliisin kaulaan. Ja miten kirkkaasti poika selitti ja jutteli. Itku

Vierailija
22/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta poliisina ollut mies, viimeistä yötä vuorossa ennen eläköitymistä, sanoi ettei ole koskaan nähnyt mitään sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä omassa mukavassa lintukodossaan. Kun ihmiset joutuvat näkemään tuollaista julmuutta yms, niin alkavat ehkä myös välittämään ja kantamaan huolta; ehkä tuonkin dokkarin ansiosta joku lapsi pääsee normaalien ihmisten pariin sijaisperheeseen.

Vierailija
24/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapsena käynyt siinä samassa talossa (siis siinä, mistä se poika lähti) leikkimässä, luokkakaverini asui siinä. Kun paikat oli tuttuja, tuntui vielä ahdistavammalta kattoa sitä dokkaria silloin ekalla kerralla, tänään en nähnyt.

14

Vierailija
25/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekee mieli haukkua joku huonoksi vanhemmaksi sen takia että antaa korviketta vauvalle, pullaa 1-vuotiaalle eikä ulkoile joka päivä....

Vierailija
26/26 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun tekee mieli haukkua joku huonoksi vanhemmaksi sen takia että antaa korviketta vauvalle, pullaa 1-vuotiaalle eikä ulkoile joka päivä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme