Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että naisten mielestä mitä lihaksikkaampi mies, sen parempi

Vierailija
12.07.2023 |

Eli siksi miehet käyvät kuntosalilla, siksi näitä valtavan lihasmassan omaavia kehonrakentajia ihaillaan. Naiset syttyvät kehonrakentajista.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,en tykkää lihaksikkaista miehistä, enemmänkin sellaisista jäntevistä.

Vierailija
22/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat miehet ovat naisten mieleen joilla on kuitenkin söpöt/komeat kasvot,ovat miehekkäitä.Olen huomannut että tuollaiset miehet vie kaikki naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sanoo etteivät tykkää, mut tykkäävät silti.

Mä muutuin näkymättömästä ihan super hauskaks ja mielenkiintoseks isommilla lihaksilla.

Ei kukaan halua myöntää olevansa pinnallinen.

Vierailija
24/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvitse olla mikään muskelimies.

Itse arvostan eniten huumorintajua.

Esim Hjallis olis tosi ihana mies🥰

N23

Vierailija
25/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää 

-Miehen rahoista eli mitä rikkaampi ja koulutetumpi mies niin sen parempi

Vain siinä määrin, että haluan miehen olevan about samaa tulo- ja koulutusluokkaa kuin itseni. Todennut kaikista toimivimmaksi parisuhteessa. Tosin näilläkään ei ole mitään merkitystä, jos arvomaailma ei natsaa.

-Miehen statuksesta 

Kunhan se kestää mun statukseni, niin asia ok. Yleensä tuntuu olevan miehille isompi no-no, kun nainen on koulutetumpi.

-Miehen pituudesta 

Tässäkin on pakko uida vastavirtaan, sillä kaikki parhaimman näköisinä pitämäni miehet ovat olleet 165-175 cm. Ja minä olen itse 175 cm. Tässäkin miehille vaan tuntuu olevan ongelma, jos minä olen pidempi.

-Miehen lihaksista

Parhaimman näköisiä kropaltaan on traithlonistit, keskipitkän ja pitkän matkan juoksijat sekä kamppisharrastajat. Eli mitä enemmän sen parempi ei päde tässäkään

-Miehen kasvonpiirteistä

No jaa, toki tykkään että kasvonpiirteet miellyttää omaa silmääni, mutta olen aina suosinut ennemmin persoonallisen näköisiä kuin näitä hollywoodliiterileukoja, joita mahtuu kolmetoista tusinaan

Kaikki muut asiat on aikalailla "ihan sama" naisille kunhan noi asiat on kunnossa.

Mites huumorintaju, yhteiset elämänarvot, keskustelukykyisyys, sivistyneisyys, taiteellisuus.. keksin aika montakin, mitkä merkkaavat huomattavasti enemmän kuin "status" tai "lihakset".[/quote

Jep. Lihaksia ja rahaa tärkeämpää on mm. sama arvomaailma, ystävällisyys ja älykkyys.

Vierailija
26/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ne on joista näkyy että salilla käydään. Oli sitte valtava lihaskimppu tai keskitasoa.

Ei miehen kuuluis näyttää semmoselta.

Vierailija
27/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava keskustelu. Olin "lihaksikas" urheilija 15v joo naisia riitti. Aloin bodaamaan +14kg. Naisia on ihan eri tavalla.

Vierailija
28/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi lihasten rajojen pitäis näkyä. Luonnotonta.

Iha tavallinen mies on hyvä.

Vierailija
29/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumia ne on joista näkyy että salilla käydään. Oli sitte valtava lihaskimppu tai keskitasoa.

Mistä sen voi tietää, käykö joku salilla vai ei? Jos ei ole tosi lihaksikas.

Vierailija
30/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät tennispelaajan näköisistä miehistä. Luultavasti niillä on lihaksia, mutta eivät ole muskelityyppejä vaan kestourheilijan näköisiä. Näyttävät hyvåkuntoisilta ja normaalipainoisilta, ei lihaksikkailta.

Vierailija
31/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutuin näkymättömästä ihan super hauskaks ja mielenkiintoseks isommilla lihaksilla.

Tämä.

Aiemmin olin naisille näkymätön.

Sellainen perus normivartaloinen 180/80 tavallinen mies. Liikuntaa harrastanut hötsäilymielessä.

Nyttemmin Salilla käynyt pari vuotta altiivisesti ja se kyllä näkyy.

Nykyään jos esim baarissa kysyn naiselta suoraan, lähdetkö panee niin 8.6/10 sanoo että joo.

Eikä kyse ole siitä etten saisi parisuhdetta, olen nykyään naimisissa naisen kanssa jolle myös nämä baarikyselyt on on, koska ei halua luopua minusta.

M41

Vierailija
32/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä liikunnallisen, hyvinvoivan ihmisen erottaa vaikka olis jätesäkki päällä. Jos ei muusta, niin kirkkaasta katseesta ja hymystä.

Vierailija
33/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä liikunnallisen, hyvinvoivan ihmisen erottaa vaikka olis jätesäkki päällä. Jos ei muusta, niin kirkkaasta katseesta ja hymystä.

Mutta tarkoittaako se, että henkilö käy kuntosalilla?

Vierailija
34/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä on tärkeää, että se on iso musta ja jykevä.

Vierailija
35/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksikkäimpiä ovat hyvin hoikat, rokkarityyliset miehet. Lihaksikkaista en välitä.

Vierailija
36/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen tarvitse olla mikään muskelimies.

Itse arvostan eniten huumorintajua.

Esim Hjallis olis tosi ihana mies🥰

N23

Eli sugardaddyt on sun mieleen ja eikö Harkimo ole jo 60 vuotias? 

Vierailija
37/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tätä tutkittu miten naiset pitää enemmän voimakkaan näköisistä miehistä. Ja tuo nallekarhumaisuus on justiinsa vähän sama juttu, eli semmoinen roteva.

Vierailija
38/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää 

-Miehen rahoista eli mitä rikkaampi ja koulutetumpi mies niin sen parempi

-Miehen statuksesta 

-Miehen pituudesta 

-Miehen lihaksista

-Miehen kasvonpiirteistä

Kaikki muut asiat on aikalailla "ihan sama" naisille kunhan noi asiat on kunnossa.

Nojoo. Varmaan pääpiirteittäin noin, mutta ei lista ihan kyllä aina täyty. Rakkaushan on sokea. ;)

Tartun nyt vain tuohon statukseen, se voi merkitä monia asioita. Se ei aina tarkoita asemaa tai julkisuutta tms. Voi esim olla jossain asiassa tosi hyvä, se on "status" joka naisena tuntuu kivalta meriitiltä miehessä. En osaa sitä selittää sen kummemmin. On vaikka hyvä jossain lajissa, harrastuspelaa jollain tasolla tai on vaikka musta vyö. On harrastanut purjehdusta/veneilyä koko ikänsä eli osaa kulkea merellä vaikka millaisessa paikassa ja tietää siitä kaiken (kuten minun mies. <3 ).  Tai on ilmiömäinen kokki. Tai rakentaa itse jotain (hyvin). Tai osaa soittaa / laulaa hyvin (huom, muusikothan on tykättyjä, sen aina jänkkärit täällä muistaa)

Maalaa hyvin, ottaa upeita valokuvia, melkein mitä vaan jossa pärjää.

Sellainen status on naisista oikeinkin kiinnostavaa. 

Loppujen lopuksi suuri osa naisista on turvallisuushakuisia, ja sillä perusteella puolisoa haetaan. Riittää että miehellä on työ ja osaa pitää huolta itsestään ja kämpästään ja ihanaa jos pitää vähän huolta naisestakin. 

Vierailija
39/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Naisten mielipiteet on tän aiheen suhteen ihan harhaisia, sali harrastus on miehelle vain ja ainoastaan hyvä juttu, ne miettii jotain roidi hirmuja ja tosiasiassa puhutaan ihan tavallisista miehistä jotka ei kuole viiskybäsinä.

Vierailija
40/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tän ketjun yläpuolella on ketju Käärijä on HOT!!!

Onko Käärijä Rambo-paakkelsimies vai ihan tavallinen mies vartaloltaan?