Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että naisten mielestä mitä lihaksikkaampi mies, sen parempi

Vierailija
12.07.2023 |

Eli siksi miehet käyvät kuntosalilla, siksi näitä valtavan lihasmassan omaavia kehonrakentajia ihaillaan. Naiset syttyvät kehonrakentajista.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen ja tykkään nallekarhumaisista miehistä. 

Siis sellaisista joilla on iso maha eli epätervelliset elintavat?

Vierailija
42/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn pisteeseen asti kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat miehet ovat naisten mieleen joilla on kuitenkin söpöt/komeat kasvot,ovat miehekkäitä.Olen huomannut että tuollaiset miehet vie kaikki naiset.

Pulleat miehet kuolevat nuorena joten saa perinnön aikaisemmin. Läski tappaa minkä ei pitäisi olla uutinen kenellekään.

Vierailija
44/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tiedetään että naiset ei tykkää bodareista. Yllätys taas monelle naiselle on se että miehet eivät käy salilla hurmatakseen naisia vaan pysyäkseen kunnossa.

Lihaksikkuudessa on myös puoli jota naiset ei tajua. Se liittyy miesten väliseen sanattomaan ns "respectiin".

Vrt. Hyvän näköinen nainen saa parempaa palvelua tai isotissisempi tarjoilija saa suuremmat tipit.

Vierailija
45/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori 22 kirjoitti:

No itse taas tykkään miehistä, jotka ovat mukavia, omaa hyvät keskustelutaidot, oma-aloitteellisia, huolehtivaisia, hauskoja, kypsiä, heistä huokuu rakastavainen olemus, empaattisia, hyviä kuuntelijoita, suloisella tavalla ujoja ja rehellisiä ulkonäöstä viis.

Mansikkana kakun päälle, jos mies osaa tehdä miehisiä hommia (eli korjata autoja, hitsata yms.) ja pitää luonnosta (maataloudesta). Sekä ei omaa päihde ongelmia

Totta, tuollainen mies vetoaa useimpiin naisiin.

Jos mies käy salilla niin missään nimessä se valtavan lihasmassan hankkiminen ei hyvä taitaa kiinnostaa vaan muita miehiä😄 nainen ei sellaisista välitä mutta sellainen normaalilihaksikas on hyvä.

Vierailija
46/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa tän ketjun yläpuolella on ketju Käärijä on HOT!!!

Onko Käärijä Rambo-paakkelsimies vai ihan tavallinen mies vartaloltaan?

Käärijä on tosiaan hyvä esimerkki perusmiehestä joka käy salilla, hyvä pointti.

Vierailija
47/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on rikas ja kuuluisa joten siksi se on "hot". 

Vierailija
48/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on rikas ja kuuluisa joten siksi se on "hot". 

Iha niinku ron jeremy ja harvey weinstein ? Läähpuuh hottista

Vierailija
49/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nallekarhumainen mies ole sama kuin lihava mahakas mies. Miehen pitää olla oikea mies, sellainen roteva ja pitkä - olen itsekin 176 cm. Miten niin epäterveelliset elintavat? Luulisi jokaisella fiksulla olevan nykyään terveelliset elintavat. En tarkoittanut juntteja, he eivät tule kysymykseen. 

Vierailija
50/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nallekarhumainen mies ole sama kuin lihava mahakas mies. Miehen pitää olla oikea mies, sellainen roteva ja pitkä - olen itsekin 176 cm. Miten niin epäterveelliset elintavat? Luulisi jokaisella fiksulla olevan nykyään terveelliset elintavat. En tarkoittanut juntteja, he eivät tule kysymykseen. 

Semmoset ristiriitaisuudet sieltä, naisten mieltymyksistä puhuminen on ihan yhtä hedelmällistä niin miesten kun naisten kans :'D

Vierailija
51/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalle Wahlroos?

Ei mitään Wahlrooseja eikä muitakaan pellejä. Iso rotevahko miehinen mies jolla älyä ja huumoria. Siis oikea mies eikä mikään niuhottaja. Taitaa olla vaikea nykyään enää löytää tuollaista. 

Vierailija
52/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roteva mies ilman läskiä tai lihaksia. :'DDDDDD

Vierailija
53/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roteva ja harteikas "karhu" voi olla myös ilman mahaa, ja terveellisillä elintavoilla. 

Vierailija
54/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoset ristiriitaisuudet sieltä, naisten mieltymyksistä puhuminen on ihan yhtä hedelmällistä niin miesten kun naisten kans :'D

Ristiriidat on väistämättömiä, koska naiset ei ole mikään homogeeninen joukko, ja mieltymykset on oikeasti aika erilaisia. Jos yksi nainen vastaa, niin toinen onkin jo eri mieltä. Ei ole olemassa mitään yhtä ainoaa muottia, vaan hyvin monenlaiset miehet voivat olla kiinnostavia. 

Miehen ihannenainen sen sijaan on kautta linjan melko samantyyppinen. 

Tutkittu juttu. 

Vierailija
55/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihme yleistystä tässä ketjussa. Minä kyllä todellakin tykkään sopivan lihaksikkaista miehistä. En mistään räjähdyspisteessä olevan näköisistä kehonrakentajista, joilla verisuonet erottuu käsissä ja jaloissa. Niiden ja täysin lihaksettomien ruipeloiden/ihrakasojen väliin mahtuu aika monen näköistä miestä.

Tykkään rotevista miehistä, joista selkeästi näkee, että treenaavat; vahvan näköinen selkä, käsivarret, reidet ja takapuoli, joissa on näkyvästi lihasta. Toki myös sopivasti rasvaa on oltava, ei mitään ''nallekarhumaista'' möhömahaa kuitenkaan.

Vierailija
56/57 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ihme yleistystä tässä ketjussa. Minä kyllä todellakin tykkään sopivan lihaksikkaista miehistä. En mistään räjähdyspisteessä olevan näköisistä kehonrakentajista, joilla verisuonet erottuu käsissä ja jaloissa. Niiden ja täysin lihaksettomien ruipeloiden/ihrakasojen väliin mahtuu aika monen näköistä miestä.

Tykkään rotevista miehistä, joista selkeästi näkee, että treenaavat; vahvan näköinen selkä, käsivarret, reidet ja takapuoli, joissa on näkyvästi lihasta. Toki myös sopivasti rasvaa on oltava, ei mitään ''nallekarhumaista'' möhömahaa kuitenkaan.

Nallekarhumaisella ei ole mitään möhömahaa. Minun mieheni on nallekarhu ja merikarhu eikä hänellä ole minkäännäköistä möhömahaa. Univormu näyttää hyvältä hänen päällään. 

Vierailija
57/57 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs uimarivartaloinen, nam.