Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halunnut seurustella miehen kanssa ja nyt kun olisin valmis antamaan mahdollisuuden hän ei halua!!

Vierailija
12.07.2023 |

Hän oli siis ihastunut minuun lukiossa mutta halusin pitää vaihtoehdot auki, vaikka hän oli ihan hyvä.

Nyt 6 vuotta myöhemmin törmäsin häneen ja pyysin häntä ulos. Hän kieltäytyi!!

Mitä häntä vaivaa?? Kuulin muuta kautta että hän on sinkku joten se ei johdu siitä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku edes kuuden vuoden jälkeen muistaa joku lukiotyypin nimeä jos ei sen kanssa ole sen jälkeen ollut tekemisissä? Varmaan erehdyit tyypistä.

Vierailija
42/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joku lukioihastus edes ole mitään oikeaa kiinnostusta.

Ihan lukion viimeisenä vuonna rakastuin yhteen tyttöön ja oltiin yhdessä 7-vuotta. Ainut nainen, ketä olen ikinä rakastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku edes kuuden vuoden jälkeen muistaa joku lukiotyypin nimeä jos ei sen kanssa ole sen jälkeen ollut tekemisissä? Varmaan erehdyit tyypistä.

Lol 🤣 ihan niinkuin 25 vuotiaat olisivat seniilejä jotka eivät muista muutaman vuoden takaisia juttuja

Vierailija
44/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tämmöistä tänään Porvoossa.

Porvoossa tehdään ainakin hyvää lakritsia, vaikka muuten nämä sieltä kotoisin olevat jutut on aika surkeita.

Kyllä Kouvolan laku on parasta.

Sitä ei saa gluteenittomana. Porvoon lakua onneksi saa. Olisi keliaakikon elämä surkeaa muuten.

Kouvolassa on Lakumesta joka tekee gluteenitonta lakua. Älyttömän hyvää, suosittelen tutustumaan.

Vierailija
45/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No loukkasit varmaan silloin lukiossa häntä ja nyt ei enää kiinnosta. Se juna tosiaan meni jo. Ei ne miehetkään ihan kaikille naisille anna, vaikka kuinka ois sinkku.

Vierailija
46/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh nyyh mies on kohta valmistumassa yliopistosta hyväpalkkaiseen työhön ja minulle on tullut 6 kiloa lisää ja yyhoona on elämä on niin vaikeeta kun ei parturikampaajan palkka riitä mihinkään.

Tämä ei ole minun kirjoittamaa!!!!!

Vierailija
47/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No loukkasit varmaan silloin lukiossa häntä ja nyt ei enää kiinnosta. Se juna tosiaan meni jo. Ei ne miehetkään ihan kaikille naisille anna, vaikka kuinka ois sinkku.

Ei!!!! Tämä on elämäni pahin virhe!!

Vierailija
48/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol 🤣 ihan niinkuin 25 vuotiaat olisivat seniilejä jotka eivät muista muutaman vuoden takaisia juttuja

Lol ehkä joku jolla ei ole omaa elämää muista jotkut vuosien takaiset turhat tyypit. Normaalisti niitä ei jäädä muistelemaan jotka ei pysy omassa elämässä.

Vierailija
49/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän kehtaa? Minä sentään olen maailmanluokan kaunotar eikä hän nyt niin komea ole!!!

Oikeinko omasta mielestäsi olet...

Vierailija
50/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku susta kun torjuit hänet. Et ole enää hänen mieleisensä. Näin käy kun sydän särjetään.

Ja mieli muuttuu. Eipä muakaan kiinnosta enää ne tyypit yhtään joista olin kiinnostunut nuorempana.

Vierailija
51/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan koskaan tule löytämään yhtä hyvää miestä. Ne muut mitä minulla on ollut ovat olleet ihan surkeita. Käyttäneet mua vaan seksiin :(

No. Olet antanut heillekin "mahdollisuuden".

Vierailija
52/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä