Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halunnut seurustella miehen kanssa ja nyt kun olisin valmis antamaan mahdollisuuden hän ei halua!!

Vierailija
12.07.2023 |

Hän oli siis ihastunut minuun lukiossa mutta halusin pitää vaihtoehdot auki, vaikka hän oli ihan hyvä.

Nyt 6 vuotta myöhemmin törmäsin häneen ja pyysin häntä ulos. Hän kieltäytyi!!

Mitä häntä vaivaa?? Kuulin muuta kautta että hän on sinkku joten se ei johdu siitä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tekemä aloitus.

Fantasioi vissiin että hänelle pakit antanut nainen antaisi hänelle vihdoin mahdollisuuden. Ap, voin kertoa ettei tule tapahtumaan.

Vierailija
22/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä naisen tekemä aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt vaan yrität enemmän. Sun pitää näyttää olevas tosissas. Olet loukannut häntä aikoinaan ja aiheuttanut pettymyksen. Luuletko tosissasi, että hän liikahtaa heti, kun vähän näytät vihreää?

Vierailija
24/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsää nii yrität saaja huomiota hienoa hermanni

Vierailija
25/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan koskaan tule löytämään yhtä hyvää miestä. Ne muut mitä minulla on ollut ovat olleet ihan surkeita. Käyttäneet mua vaan seksiin :(

Vierailija
26/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatekin ap 2 lapsen yh ja nyt tarvitaankin lompakkoa. Lapset jännän kanssa ja ihmetellään kun kiltti kieltäytyy.

Vierailija
27/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi!!

Vierailija
28/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap provoilee reilusti. 

Ei vaan PORVOILEE.

Vierailija
29/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatekin ap 2 lapsen yh ja nyt tarvitaankin lompakkoa. Lapset jännän kanssa ja ihmetellään kun kiltti kieltäytyy.

Ja yksi lapsi vaaleanruskee ja toinen tummanruskee..

Vierailija
30/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on. Periaatteessa voisitte olla toisillenne sopivat, mutta aina on jotain estettä. Milloin mitäkin kissanristiäistä, ylipaino, sairaudet, häitä ja hautajaisia.

Lopulta on liian myöhäistä saada enää lapsia.

Täydellistä maailmaa ei ole, paitsi elokuvissa.

Vierailija
31/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on. Periaatteessa voisitte olla toisillenne sopivat, mutta aina on jotain estettä. Milloin mitäkin kissanristiäistä, ylipaino, sairaudet, häitä ja hautajaisia.

Lopulta on liian myöhäistä saada enää lapsia.

Täydellistä maailmaa ei ole, paitsi elokuvissa.

Ehkä teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Aina on olemassa toisia ratkaisuja ja vaihtoehtoja.

Vierailija
32/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään narsisti!!!! Olette vaan vahingoniloisia siitä kun kauniilla naisella menee huonosti!!

Vierailija
33/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne. Miestä ei enää kiinnosta vaikka olisin kiinnostunut. Olen alkanut pitää enemmän ja enemmän yhdestä miehestä mutta se sanoi eipä enää kiinnosta seurustelu. Puoli vuotta olen yrittänyt lämmitellä miestä turhaan.

Vierailija
34/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan ole kiinnostunut sinusta enää. En itsekään haluaisi enää vuosia myöhemmin jonkun lukioihastuksen kanssa treffeiltä, tuntuisi vaan oudolta. Puhumattakaan jos se olisi joku joka olisi torjunut minut silloin ja nyt kiinnostuisi "kun ei parempaakaan löydy". Jokainen haluaa olla kumppaninsa silmissä paras, ei "ihan hyvä".

Vierailija
35/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään narsisti!!!! Olette vaan vahingoniloisia siitä kun kauniilla naisella menee huonosti!!

Se on ihan sun oma vika.

Vierailija
36/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tämmöistä tänään Porvoossa.

Porvoossa tehdään ainakin hyvää lakritsia, vaikka muuten nämä sieltä kotoisin olevat jutut on aika surkeita.

Kyllä Kouvolan laku on parasta.

Sitä ei saa gluteenittomana. Porvoon lakua onneksi saa. Olisi keliaakikon elämä surkeaa muuten.

Vierailija
37/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joku lukioihastus edes ole mitään oikeaa kiinnostusta.

Vierailija
38/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh mies on kohta valmistumassa yliopistosta hyväpalkkaiseen työhön ja minulle on tullut 6 kiloa lisää ja yyhoona on elämä on niin vaikeeta kun ei parturikampaajan palkka riitä mihinkään.

Vierailija
39/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää, että oli mielestäsi vain ihan hyvä, toivoit parempaa. Eihän se miksikään ole muuttunut? Paremman löytämisessä vaan kestää kauemman kuin luulit ja nyt voisit ajankuluksi tapailla tätä ihanhyvää.

Vierailija
40/52 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos joku antaisi minulle pakit saatesanoilla että lähtee etsimään parempaa, niin turha olisi sen jälkeen enää lämmitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän