Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kastatte lapsenne?

Vierailija
12.12.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin ateisti.

Jeesuksista ja jumaluuksista en aio lapselleni kuitenkaan kertoa.

Vierailija
2/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon miettiny miksi kastetaan, jos siihen ei uskota eikä se merkitse mitään. luterilaisessa kaste-perinteessä on hyvääkin: yleensä kastetut lapset käyvät seurakunnan kerhossa ja riparin, kuulevat niissä Jeesuksesta jos eivät muualla kuule

itse olen kastettu ja kummi, myöhemmin uskoon tullut ja Vapaakirkollinen. mun pelastus oli juuri tuo että kävin seurakunnan kerhossa ja riparin, Jeesus-jutut kolis sitten myöhemmin mutta en olisi mitään tiennyt ilman niitä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aiheuttaa mielipahaa vanhoille ihmisille oman vakaumukseni takia?

Mulle ei ole vitunkaan väliä kastetaanko lapsi kirkossa, vai ei.

Toimituksestakin tein mahdollisimman lyhyen, koska sanoin papille suoraan, etten usko siihen paskaan, mitä kirkko suoltaa.

Ihan sama asia olisi ollut " kastaa" lapsi vaikka saatananpalvojaksi. En usko siihenkään.

Vierailija
5/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle ei ole vitunkaan väliä kastetaanko lapsi kirkossa, vai ei.

Toimituksestakin tein mahdollisimman lyhyen, koska sanoin papille suoraan, etten usko siihen paskaan, mitä kirkko suoltaa.

Ihan sama asia olisi ollut " kastaa" lapsi vaikka saatananpalvojaksi. En usko siihenkään.

Olet TEESKENTELIJÄ, ja vielä tekopyhä sellainen.

Äläkä edes puhu AIVOISTA.

Vierailija
6/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sanoin papille suoraan, etten usko siihen paskaan, mitä kirkko suoltaa.

Mä en usko lapsikasteeseen, enkä aio lapsiani kastaa jos Luoja niitä mulle suo. Isovanhemmat saavat olla mitä mieltä haluavat, mutta vauva on viaton ja pelastuu jos kuolee eikä kaste yksin pelasta oli tilanne mikä tahansa.

ap

Vierailija
7/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva laittaa jonkunlaiset juhlat vauvan kunniaksi, eikä oikein keksitty muutakaan.

Nyt kun ei enää kuuluta kirkkoon, tuntuu hullulta, että pidettiin ristiäiset, kun ei uskottu kirkon oppeihinkaan. Enää en pitäis! Pidettäisiin vaan juhlat, joissa ilmoitetaan nimi. Voishan siellä sitten lausua vaikka runoja ja soittaa kivaa musaa.

Ja sama juttu häitten kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi