Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, klitoriksen hyväily.

Vierailija
12.07.2023 |

Haluatko kosketella naisesi klitorista seksin aikana ja tuottaa sitä kautta naiselle nautintoa ja mahdollisesti orgasmin?

Miehet, klitoriksen hyväily.

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee kosketeltua, jos vaimo sitä haluaa ja aina "tarjoan" sitä oma-alotteisesti. Aina hän ei yhdynnän aikana halua, että kosketaan.

Vierailija
22/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole, kuin muutama juntti, jotka luulee munansa olevan naisten nautinnon taikasauva.

Suurin osa naisista nauttii eniten klitoriksen hyväilystä, ne lisämausteet on sitten erijuttu. Kuka mistäkin tykkää...

Kun miehet painaneet 13 kertaa alapeukkua, se kertoo heidän olevan erimieltä mistä naiset pitävät, ja vankasta uskosta siihen kalun ihanuuteen, mikä on harhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. minuuttimuna eli laukean tosi nopeasti. Jotta vaimoni saisi seksin aikana nautintoa niin nuolen tai sormetan klitorista melkein aina ennen seksiä kunnes hän saa orgasmin. Sitten vasta on oman nautinnon vuoro.

Oikein! Noin meilläkin tehdään.

Vierailija
24/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelisin kyllä, mutta vaimoni ei sitä halua yhdynnän aikana. Jos yritän niin työntää käteni pois, pari kertaa kokeilin aikanaan mutta uskoin sitten.

Vierailija
25/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskettelisin kyllä, mutta vaimoni ei sitä halua yhdynnän aikana. Jos yritän niin työntää käteni pois, pari kertaa kokeilin aikanaan mutta uskoin sitten.

Minä olen tehnyt ihan samoin ja olen siis vaimo, en kuitenkaan oletettavasti sinun :D. Ei siksi ettenkö tykkäisi sinne koskemisesta, mutta se on sen verran tarkkaa puuhaa että jos tekee muuta samalla niin ei onnistu. Epämääräinen sohiminen vähän sinnepäin tuntuu vain epämiellyttävältä.

Vierailija
26/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt ihan samoin ja olen siis vaimo, en kuitenkaan oletettavasti sinun :D. Ei siksi ettenkö tykkäisi sinne koskemisesta, mutta se on sen verran tarkkaa puuhaa että jos tekee muuta samalla niin ei onnistu. Epämääräinen sohiminen vähän sinnepäin tuntuu vain epämiellyttävältä.

Oivoi, nyt tuli KooHoolle paha mieli. Ihan väärin sekstattu...

Vierailija
27/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, nyt tuli KooHoolle paha mieli. Ihan väärin sekstattu...

Miten niin? Kyllä minulle se kosketus kelpaisi tuolloinkin jos olisi vain oikeanlaista. Kun ei ole niin ilman sitten. Orgasmin saan vain klitoriksen kautta.

Vierailija
28/28 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ilmeisesti kaikilla ei ole näin, koska itse en ainakaan kovin suureen tarkkuuteen siinä samalla pannessa pystyisikään. Tai ehkä jokin toinen asento sitten toimisi...