"Purra kertoo, että Jussi Halla-ahon Scripta-blogin vieraskirja on sisäpiirin huumoria." Häh?
Eikö Purra juuri avautunut Twitterissä että kirjoitti kommentit "vihaisena ja turhautuneena"? Ja nyt kyseessä onkin vaan läpändeerus?
Kommentit (135)
Veljeni kuoli kouluammuskelussa, jonka jälkeen Purra uhkaili massamurhalla. Ei naurata, enkä voi antaa anteeksi.
Aisaa suurennellaan ja vasemmisto tanssii ja riekkuu asian ympärillä, teki mitä hyvänsä. Mutta ei kukaan todella edes kuvittele tuon olleen mitään vakavissaan kirjoitettua, eikä se ole nyt edes se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Aisaa suurennellaan ja vasemmisto tanssii ja riekkuu asian ympärillä, teki mitä hyvänsä. Mutta ei kukaan todella edes kuvittele tuon olleen mitään vakavissaan kirjoitettua, eikä se ole nyt edes se pointti.
Miten niin ei ollut vakavissaan kirjoitettu? Kummallista kuinka persuilta löytyy paljon näitä "vitsejä". Kummallista kuinka samanlaisia vitsejä on kaikkinulkomaalaisetkin äärioikeistolaiset florumit täynnä. . vitsejä vaan... taitaa olla yksi iso vitsi koko persupuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Olen persu ja mokasin pahasti! Olen yrittänyt kieltää asian ja olla hiljaa ja vedota sananvapauteen, mutta ei auta - Mitä teen?
Ei hätää! Valitse vain jompikumpi näistä vaihtoehdoista:
a) kännissä
b) läpälläSen jälkeen saat automaattisen Persujen Vapaudu vankilasta ja vastuusta-kortin. Muista uusia kortti joka kerta vaihdolla A tai B, kun jäät kiinni jostain, jota et saa painettua villaisella sananvapauteen, kieltämiseen tai hiljaisuuteen vedoten.
Edellinen pääministeri hoiti koko kautensa kännissä ja läpällä ja joidenkin vihervassarien mielestä homma meni ihan kivasti!
Hyvin työnsä hoiti eikä loukannut muita ihmisiä.
Nimenomaan, Marin oli napakka ja hyvä viestijä. Karismaattinen. Hyvä neuvottelija. Vei tasa-arvoa eteenpäin Suomessa hurjan paljon.
Poliitikko ja ei kuitenkaan sen kuvan mukainen, mitä yleensä odotetaan. Loistavaa mielestäni.
Naiset pystyy ja osaa!
Orpon hallitus vasta aloittelee ja on aika väsynyttä menoa ollut.
Ymmärrän kyllä, että Persut samaistuvat Herra Hakkaraisen tyyppisiin, miesten asialla oleviin miehiin. Purra on vain ihmiskilpi näiden hyypiöiden ja median ja normaalien ihmisten välissä.
Eräänlainen filtteri. Saa nähdä miten käy, riittääkö se enää, kun on niin törkeitä kirjoituksia ilmennyt menneisyydessä ja nyt myöhemminkin se jätesäkkihomma.
Vierailija kirjoitti:
Suurennellaan? Kyllä tuo nyt melko sairasta tekstiä on ollut kolmekymppiseltä koulutetulta naiselta. Siis jopa suurin osa teineistä ymmärtää, ettei tuollaista saa kirjoitella mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälisissä tapaamisissa voi Riikka jäädä aika yksin. Miksi kukaan haluaisi samaan kuvaan hänen kanssaan. Jos asian kääntää toisinpäin, niin en haluaisi nähdä suomalaisia ministereitä sellaisten muiden maiden ministerien seurassa, jotka olisivat syyllistyneet samanlaisiin järkyttäviin kirjoituksiin.
Jos uhoaa joukkoampumisella, nainen, on kyllä aika pahasti vialla. Yrittää kireästi hymyillen vielä esittää että ei tässä mitään, mutta on kyllä pudonnut niin alas kuin ihminen ikinä voi. Hänen tilanteessa muuttaisin jonnekin muualle. Ei ole enää tulevaisuutta täällä.
Juuri näin. Häpeäisi itsensä maanrakoon.. Omat lapsensakin lukevat äidin yörkyjuttuja. Onkohan mies ylpeä.???
Ei uhonnut. Eikö vasureita hävetä tuo valeiden spämmiminen ympäri vuorokauden?
Vierailija kirjoitti:
Veljeni kuoli kouluammuskelussa, jonka jälkeen Purra uhkaili massamurhalla. Ei naurata, enkä voi antaa anteeksi.
Tää on kait sitä vasurien parempaa huumoria sitten. Yksikään väitteistäsi ei pidä paikkaansa.
Kas kun ei teatterikerhon "repliikki harjoituksia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! Olen persu ja mokasin pahasti! Olen yrittänyt kieltää asian ja olla hiljaa ja vedota sananvapauteen, mutta ei auta - Mitä teen?
a) kännissä
b) läpälläSen jälkeen saat automaattisen Persujen Vapaudu vankilasta ja vastuusta-kortin. Muista uusia kortti joka kerta vaihdolla A tai B, kun jäät kiinni jostain, jota et saa painettua villaisella sananvapauteen, kieltämiseen tai hiljaisuuteen vedoten.
Edellinen pääministeri hoiti koko kautensa kännissä ja läpällä ja joidenkin vihervassarien mielestä homma meni ihan kivasti!
Olen elämäni aikana kuullut kaikenlaista törkyä, mutta edellisen pääministerin koronapassi oli ainoa, joka satutti kunnolla.
eri
Marin toimi täysin oikein kun oli kyse aivan tuntemattomasta viruksesta. Olisi ollut vastuutonta altistaa ihmisiä virukselle, josta ei tiedetty mitään!
Näiden koronatoimien vastustajat:
A) olivat sitä mieltä, että virus on vaarallinen ja Kiinalaisessa labrassa kehitetty joukkotu40@se.
B)Rokotetaan turhaan vaaratonta virus jota vastaan pärjää syömällä valkosipulia
Kumpi se nyt on? Häh!
Vierailija kirjoitti:
Nämä hurskastelijat täällä ovat ihan samaa mieltä somaleista ja muista kaupungeissa riehuvista katujengiläisistä, kunhan nyt ovat innoissaan kun saivat tällaisen lyömäaseen hallitusta vastaan
Jotenkin niin säälittävä tää teidän kuvitelma siitä, että kaikki muutkin on rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) kännissä
Olen elämäni aikana kuullut kaikenlaista törkyä, mutta edellisen pääministerin koronapassi oli ainoa, joka satutti kunnolla.
eri
Ihanko arvelet, että se oli edellisen pääministerin juttu, ja joku muu ois hoitanut asian toisin? Eipä tuossa koronapolitiikassa paljoa puolueella tai politiikolla ollut merkitystä, suht samoinhan ne ois kaikki toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Suurennellaan? Kyllä tuo nyt melko sairasta tekstiä on ollut kolmekymppiseltä koulutetulta naiselta. Siis jopa suurin osa teineistä ymmärtää, ettei tuollaista saa kirjoitella mihinkään.
Mutta se oli vaan huumoria.
Nyt osa näistä sisäpiirin humoristeista aikoo vaihtaa Purran uuteen puheenjohtajaan seuraavan kerran kun on puheenjohtajavaalit.
Koska Purra pyysi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se oli vaan huumoria.
Alan kohta olla sitä mieltä, että humanistiset tieteet pitäisi lopettaa, kun sieltä nousee Purran, Halliksen ja Rydmanin tapaisia tyyppejä. Luonnontieteilijänä ei tuttavapiireissä ole yhtään yhtä kipeätä tyyppiä.
Eli Purra myöntää ettei heillä ole mitään oikeaa agendaa vaan heidän määritelmänsä mukaan vääränlaisten ihmisten tap paminen on hauskaa. Sadismia.
Koska Riikka pyytää anteeksi uudempia rasistisia kirjoituksiaan, esim. vuodelta 2019?
https://twitter.com/ir_rkp/status/1103019180192919553
Entä uskooko joku tosissaan, että Riikka on valinnut mesimäyrän lempieläimekseen, koska "perheensä kanssa katsonut suosittua videota mesimäyrästä"?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009714923.html
Minä katsoin tuon "hauskan" videon.
En tiedä, kuinka vanhoja Riikan lapset ovat, mutta itse en ikimaailmassa näyttäisi sitä lapsille. Aika sairas mieli on sillä, joka tuota eläintä ihannoi, mutta Riikalle taitaa sopia. Viihdyttävä tuo video ei ole, mutta jos kiusaaminen ja väkivalta kiinnostaa, taitaa tuo videokin kiihottaa.
Missä muuten on Riikan CV? Petterillä on eduskunnan sivuilla CV, mutta Riikalla ei. Mikä on tuo huhuttu aukko CV:ssä? Onko Riikka ollut lataamossa?
Sisäpiirin MUSTAA huumoria, kyllä. Nuo "ampumiset" esimerkiksi. Kai se nyt on päivänselvää.
eri