"Purra kertoo, että Jussi Halla-ahon Scripta-blogin vieraskirja on sisäpiirin huumoria." Häh?
Eikö Purra juuri avautunut Twitterissä että kirjoitti kommentit "vihaisena ja turhautuneena"? Ja nyt kyseessä onkin vaan läpändeerus?
Kommentit (135)
Erikoinen huumorintaju. Lievästi ilmaistuna. Minä passittaisin tuollaisen ihmisen mielentilatutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen huumorintaju. Lievästi ilmaistuna. Minä passittaisin tuollaisen ihmisen mielentilatutkimuksiin.
Mikäs huumoripoliisi sinä olet? Tun fasisti.
Vähän samanlainen läppä kuin SWAT pränkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut vaikuttaa ainakin olevan varsinainen joukkiklubi ja suurin naurunaihe ovat he itse.
Typerä oli kun omalla nimellä kirjoitti. Nyt jutut on irrotettu asiayhteyksistään. Saatu näyttämään mahdollisimman pahalta.
Oisko niin että ihmisyyttä halventavat nimitykset ulkomaalaisista ja tummaihoisista oli sitä hulvatonta sisäpiirinhuumoria mikä ei kaikille aukea.
Orpo lähtee Malmön Rosengårdiin kielikurssille.
No sillähän kaikki selitetään, "kännissä ja/tai läpällä vaan", ja jos et ymmärrä olet huumorintajuton, tiukkapipo kukkahattumummo.
Värillisten ampumisella vitsailu on sellaista parempaa, hyvää hassuttelua. Huumorintajuttomat mokomat arvostelijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut vaikuttaa ainakin olevan varsinainen joukkiklubi ja suurin naurunaihe ovat he itse.
Kyllä. Huono Kummelivitsi, jolle kukaan ei naura.
Tuossahan asiaa on selitetty, vaikka punakaarti ei varmasti ymmärrä. N-sanojen potkiminen ja kerjäläisten päälle sylkeminen liittyi johonkin silloin ajankohtaiseen uutisointiin, johon kaikki m-muutosta väärää mieltä olevat olivat tietysti syyllisiä. Kyseessä oli siis sisäpiirivitsi.
Käydäänpä seuraavaksi tämän toisen "kohukommentin"
https://web.archive.org/web/20130426140944/http://www.halla-aho.com/scr…
kimppuun. Kyseessä on ihan vain Vieraskirjan sisäpiirihuumorin muotoon puettu kysymys, jossa "riikka" tiedustelee, onko joku stadin palstalainen ("netsi") lähdössä bisselle. Ja saa vastauksen alempana. 1/3
https://twitter.com/Alastontotuus/status/1678839364661411841
Vierailija kirjoitti:
Oisko niin että ihmisyyttä halventavat nimitykset ulkomaalaisista ja tummaihoisista oli sitä hulvatonta sisäpiirinhuumoria mikä ei kaikille aukea.
Jag tycker att det är bra att de öppet har visat sitt nattsvarta inre och nu förvärrar sakerna med hjälp av sitt klena intellekt och totala avsaknad av empati. Bra att folket ser vad en stor del har röstat på. Samma gäller kommunisterna och gröna, vilka är lika människofientliga, men på ett mindre handgripligt sätt och riktar sin fientlighet mot sina landsmän som göder dem. Alla tre grupper kunde väl upphöra sin existens genom att bekanta sig med verkligheten.
Riikka: en missään nimessä lähde pahoittelemaan. Myös Riikka: Anteeks hei joo. Ihan vilpittömästi ja tosissaan.
Tällä samalla suoraselkäisyydellä kansan pankkitililtä rahaa jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Onko ymmärryksessä vikaa? Miksei ne tekstit voi olla molempia?
Vasurilla ei ole kapasiteettia noin monimutkaisiin ideoihin.
Olikohan samanlaista hassunhauskaa hurttia huumoria aikoinaan keskitysleirien n a t z i sotilaidenkin kesken?
Vierailija kirjoitti:
Riikka: en missään nimessä lähde pahoittelemaan. Myös Riikka: Anteeks hei joo. Ihan vilpittömästi ja tosissaan.
Tällä samalla suoraselkäisyydellä kansan pankkitililtä rahaa jakamaan.
Riikka kävi läpi hämmästyttävän kognitiivisen prosessin yhdessä päivässä.
Homma^^^ oli aluksi lähes vitsipalsta. Semmoista pirkka-pekka tyylistä. Läppää natseista ja ulkkareista. Asiaa kriittistä politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan samanlaista hassunhauskaa hurttia huumoria aikoinaan keskitysleirien n a t z i sotilaidenkin kesken?
Tai KKK:n miiteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vai että ihan huumoria
😂🤣😅😆😁😄😀😀😃😃😄😆😆😅😂😂😂😅😅😁😁😄😀😀😄😁😆😅🤣😂😂🤣😅😆😁😃😀😃😁😆😅😂😂😂😅😆😄😀😀😁😅🤣😍😂🙃😀😃😄😁😆😅😂😂😂😅😆😁😄😃😀🙃😂😅😆😄😃
huvittavaa että vasurilla on tarve hakata tällekin roskakommentille maanisesti yläpeukkuja
Niin? Onko ymmärryksessä vikaa? Miksei ne tekstit voi olla molempia?