Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit mutta et saa?

Vierailija
12.07.2023 |

Mä haluaisin hoikan vartalon. Syy miksi en saa sitä on itsessäni, mutta sepä onkin hankala syy.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän takaisin. Olen säälittävä ja häpäisen itseäni vain tässä tilanteessa, missä nyt olen hänen kanssa.

Vierailija
2/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä vatsa, 30 kg painonpudotus, isot tissit, kaunis toosa, mies ja rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnan vaimoksi

Vierailija
4/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin terveen ja hyvinvoivan vartalon. Mulla on parantumaton sairaus ja skolioosi jonka johdosta keskivartalo on vinossa ja selkäkipuja. Kun näille nyt en mitään voi, niin iloitsen siitä etten ole vielä pahemmin sairas enkä liikuntakyvytön :)

Vierailija
5/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, rakkautta ja seksiä.

Vierailija
6/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin chaanssin jutella mun ensirakkaudelle ja kertoa miten tyhmä mä olin aikoinaan, en välttis haluais takas vaan yksinkertaisesti tuoda oman näkökulman nyt vanhempana ja viisaampana esille, omat virheeni. Kunnolla jutella, nyt se on mahdotonta koska hän elää omaa elämäänsä. Oon mä viestin laittanu kerran mutta ei se puhuminen onnistu niin. 

Vierailija
7/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen.

T. N42 v.

Vierailija
8/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen ja romanttista rakkautta. 

Vierailija
9/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Litteä vatsa, 30 kg painonpudotus, isot tissit, kaunis toosa, mies ja rakkautta.

Miten niin muka et pysty laihduttamaan? 

Vierailija
10/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen ja romanttista rakkautta. 

Tämä.

M40+

Vierailija
11/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka et pysty laihduttamaan? 

Itse kävelen 10 km päivässä .En laihdu enkä syö juuri mitään. 

Vierailija
12/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenrauhan

Vierailija
13/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksinkertaisista asioista voisin aloittaa... Eli nyt kesällä haluaisin tehdä pari saarireissua kohteisiin joita en tässä nimeä, mutta en pääse... Koska varas tuhosi suunnitelmat! No, sanottava tosin on, että sääolojen mukaan olisi menty, eli voisi olla niinkin, ettei sateiden takia olisi tullut mentyä...

Vierailija
14/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ensimmäisenä tuli mieleen kesämökki...ei oo rahaa...miehellä on .. katotaan ostaako tänä kesänä. 

en haluais olla kun vähän laihempi ettei maha roiku...muuten menee ihan hyvin näin vaihdevuosissa ja ikää jo 55. 

Vierailija
15/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin chaanssin jutella mun ensirakkaudelle ja kertoa miten tyhmä mä olin aikoinaan, en välttis haluais takas vaan yksinkertaisesti tuoda oman näkökulman nyt vanhempana ja viisaampana esille, omat virheeni. Kunnolla jutella, nyt se on mahdotonta koska hän elää omaa elämäänsä. Oon mä viestin laittanu kerran mutta ei se puhuminen onnistu niin. 

Minäkin haluaisin pyytää anteeksi ensirakkaudeltani. En myöskään haluaisi häntä takaisin, mutta eron olisin voinut hoitaa kauniimminkin. Sitä oli niin ajattelematon 15v silloin.

Vierailija
16/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalon rantatontilla. Tämä on onneksi mahdollisuuksien rajoissa. Lihavuus/laihuus ovat itselleni hieman sivuseikka tässä iässä, kunhan terveenä pysyy.

Vierailija
17/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen kodin takaisin.  Muutin varkauden yhteydessä ja olen katunut siitä asti että muutin.

Vierailija
18/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symbioottisen rakkaussuhteen. Pyhyyden/uskonnollisen kokemuksen. Paremman taloustilanteen.

Vierailija
19/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua. Tai vaihtoehtoisesti rahaa kaljaan.

Vierailija
20/27 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olen saanut, mihin itse voin vaikuttaa. Ja korjannut ihmissuhteet myös jälkikäteen. Parantumattomasta ihosairaudesta haluaisin eroon, mutta se ei onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme