En äänestä enää koskaan, en oikeaa, en vasenta, enkä keskeltä!
Kommentit (37)
Olen myös pitkään miettinyt mitä lisäarvoa poliittinen pelleteatteri tuo yhteiskuntaan? Paljon parempia näytöksiä ja näyttelijöitä löytyy kesäteattereista!
Voisiko virkamiesporras hoitaa yhteiskunnalliset asiat? Siis he, jotka joka tapauksessa kirjoittavat poliitikoiden puheet ja toimivat neuvonantajina.
He ovat oman alansa asiantuntijoita niin tieteen, taiteen, terveydenhuollon, pankkisektorin, ravitsemuksen, viennin, tuonnin jne. jne. toisin kuin poliitikot, jotka muka yhdessä yössä osaavat kaiken, kun tulevat vaaleissa valituiksi.
Ja eiväthän nuo osaa edes käyttäytyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just silloin kun on kaikkein tyytymättömin päättäjiin, silloin pitää äänestää tai sama kurjuus jatkuu. Meillähän se valta on, ainakin itse vielä uskon että vaalit ovat rehelliset Suomessa.
Nytkin pitäisi voimakkaasti vaatia tiettyjä ihmisiä eroamaan. Hehän edustavat meitä koko muun maailman edessä. Haluammeko tällaisen maineen?Yksi vaihtoehto on tietysti antaa meidän päättäjien nyt ensin tehdä työtään. Eikö vain? Vasta sen jälkeen alkaa vaatimaan eroa, jos työn tulokset eivät vakuuta.
t persu joka kitis viimeset 4v tanssivideoista ja 10€ aamupaloista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just silloin kun on kaikkein tyytymättömin päättäjiin, silloin pitää äänestää tai sama kurjuus jatkuu. Meillähän se valta on, ainakin itse vielä uskon että vaalit ovat rehelliset Suomessa.
Nytkin pitäisi voimakkaasti vaatia tiettyjä ihmisiä eroamaan. Hehän edustavat meitä koko muun maailman edessä. Haluammeko tällaisen maineen?Yksi vaihtoehto on tietysti antaa meidän päättäjien nyt ensin tehdä työtään. Eikö vain? Vasta sen jälkeen alkaa vaatimaan eroa, jos työn tulokset eivät vakuuta.
Jahas, katkera wokettaja se sieltä taas ulisee. Hyvää kesää!
Vierailija kirjoitti:
Olen myös pitkään miettinyt mitä lisäarvoa poliittinen pelleteatteri tuo yhteiskuntaan? Paljon parempia näytöksiä ja näyttelijöitä löytyy kesäteattereista!
Voisiko virkamiesporras hoitaa yhteiskunnalliset asiat? Siis he, jotka joka tapauksessa kirjoittavat poliitikoiden puheet ja toimivat neuvonantajina.
He ovat oman alansa asiantuntijoita niin tieteen, taiteen, terveydenhuollon, pankkisektorin, ravitsemuksen, viennin, tuonnin jne. jne. toisin kuin poliitikot, jotka muka yhdessä yössä osaavat kaiken, kun tulevat vaaleissa valituiksi.
Ja eiväthän nuo osaa edes käyttäytyä!
Asiantuntevuus ei vie inhimillisiä vaikutteita pois. Sen vuoks valta täytyy jakaa eri elimille. Vallan kolmijako lienee tuttu käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno argumentti joni!
Ei vttu sää oot tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostonhimo on kyllä läsnä, mutta onneks en ole samanlaista saastaa mitä keskiverto persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketään ei kiinnosta
tapa itses
No, hitaasti, mutta varmasti. Kiitos hetken huomiostasi <3
joo mä tiedän kyllä olevani vähän parempaa kun keskiverto palstasaasta, muttei silti tarvi noin kiitellä se saa mut helposti ylimieliseks
Älä ole turhan vaatimaton, hyvä kun tiedät ja tunnet itsesi.
Noniin kiitti ny saatana nyt taas kuvittelen itestäni liikoja.
Vaikka oon kyllä ihan saatanan komee ja kaunis ja hurmaava ja ihastuttava ja mitä lie muuta
Mut siitä huolimatta kusipäisyys ei sovi
Okei, mutta, jos mietit oikein syvällisesti ja käskit minun tappaa itseni, oletko oikeasti sitä mieltä? Ja kestääkö se päivänvalon tulevaisuudessa, jos paljastut? :D
Eli aloittaja antoi persujen voittaa ja menetti uskonsa demokratiaan?
Vierailija kirjoitti:
Äänestäminen on yhteiskunnan asioiden hoitamista. Pitäisi olla pakollista kaikille. Kirjoittakoon siihen lappuun sitten "aku ankka" ja eläköön sen äänensä kanssa. Mutta vastuun pakoilu on raukkamaisinta mitä on.
Aku Ankan äänestäminen ei ole mitään vastuunkantoa.
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittaja antoi persujen voittaa ja menetti uskonsa demokratiaan?
14% äänestäjien äänistä ei ole voitto
Ymmärrän täysin, mutta etkö edes tukisi median estämää poliittisen keskustelun monipuolistumista ja desentraatiota äänestämällä eduskunnan ulkopuolisia puolueita joita mediat ja vanhat puolueet pyrkivät vaientamaan ja useimmiten halpamaisesti leimaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketään ei kiinnosta
tapa itses
No, hitaasti, mutta varmasti. Kiitos hetken huomiostasi <3
joo mä tiedän kyllä olevani vähän parempaa kun keskiverto palstasaasta, muttei silti tarvi noin kiitellä se saa mut helposti ylimieliseks
Älä ole turhan vaatimaton, hyvä kun tiedät ja tunnet itsesi.
Noniin kiitti ny saatana nyt taas kuvittelen itestäni liikoja.
Vaikka oon kyllä ihan saatanan komee ja kaunis ja hurmaava ja ihastuttava ja mitä lie muuta
Mut siitä huolimatta kusipäisyys ei sovi
Okei, mutta, jos mietit oikein syvällisesti ja käskit minun tappaa itseni, oletko oikeasti sitä mieltä? Ja kestääkö se päivänvalon tulevaisuudessa, jos paljastut? :D
Kaikki me kuollaan joskus.
Ei sitä kukaan halua juuri nyt kohdata, mutta kaikilla se on meillä edessä.
Järjellä ajatellen, se olis parempi kohdata nuorena ja voimissaan, kuin vanhana ja avuttomana.
Mutta se on vaan mun mielipide.
Kaikki me kuollaan joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäminen on yhteiskunnan asioiden hoitamista. Pitäisi olla pakollista kaikille. Kirjoittakoon siihen lappuun sitten "aku ankka" ja eläköön sen äänensä kanssa. Mutta vastuun pakoilu on raukkamaisinta mitä on.
Jos jokin on raukkamaista, niin se uusin hallitusohjelma. Rikos ihmisyyttä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että ihan sama jättää äänestämättä.
Tämä. Valinta olisi tehtävä ruton ja koleran välillä. Parempi keskittyä siihen, että oma taloudellinen ym. tilanne on turvattu riippumatta yhteiskunnasta.
Ite en ole äänestänyt koskaan. Ihan sama ketä sinne norsunluutorniin valitaan, ei niistä kukaan mun asioita siellä aja vaan omiaan.
Voisiko se paljon huonommin mennä, vaikka hallitus ja eduskunta korvattaisiin chatGpt:llä. Pressa voisi jäädä sitten syynäämään, ettei se lähde ihan käsistä.
Yksi vaihtoehto on tietysti antaa meidän päättäjien nyt ensin tehdä työtään. Eikö vain? Vasta sen jälkeen alkaa vaatimaan eroa, jos työn tulokset eivät vakuuta.