Kuka jätti seksinuken laiturille?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa57dd9d-50fc-4ad8-8b05-1b33a1c0615d
Ootteko paikalliset kollit käyneet ajamassa jo?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vieressä järvi. Ei tarvitse siellä kauaa lilluttaa, niin on paljon puhtaampi.
Järvi? Meri siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on varmasti työmies jos toinenkin surauttanut tarpeensa.
Rapukausi alkaa pian. Pitää olla tarpeeksi tuoksua.
Tämähän on kuin Veikko Huovisen novellista.
Laiturilla on outo seksi-ilmestys jota koko kylä käy tiiraamassa.
Veikkaus: joku näitä myyvä/markkinoiva taho. On tiennyt että julkiselle paikalle jätetty nukke saa palstatilaa ja näkyvyyttä.
Uusi Ruokolahden leijona. Nyt puuttuu vain omistajan jalanjäljet.
Varmaan samat tyypit asialla kun viimekesänä löytyi kaikenkokoisia dildoja parkkikselta. Oli oikein patjat pehmikkeeksi laitettu. Dildometsäksi paikka ristitty. Jos metsään haluat mennä nyt, sä takuulla yllätyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Paikallisena ajoin tuosta ohi ja jonkinlainen pienimuotoinen kansainvaellus siellä näytti olevan.
Nyt kaikki peräkammarin miehet tilaisuus päästä vanhasta nukesta eroon ja tehdä omasta kylästä vetovoimainen!
Painepesurilla vaan. Johonkin pesuainemainokseen tarjoa videota.
Astianpesukoneeseen vaan ja jos hävettää, vie laiturille matto ja kääri ensin siihen.
Miksei naisille tehdä tuollaisia? Kyllä minulle kelpaisi joku Jason Momoan näköinen ja kokoinen nukke.
Vierailija kirjoitti:
Astianpesukoneeseen vaan ja jos hävettää, vie laiturille matto ja kääri ensin siihen.
Siksi mattoon kääri ettei naapurit vaan järkyty.
Heittäkää se nyt jo kaatopaikalle!
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuun käytetty. Roskiskamaa. Tautipesäke, ei kelpaa edes kierrätykseen.
Auttaisiko tilanteen korjaamiseksi täydellinen juuriharja- ja Fairy pesu?
Sanoisin, että pikemminkin pulloharja, mutta ihan oikeilla jäljillä olet! :)
Kannattais ihan desinfioida :)
Onkohan kukaan kokkolalainen sivumennen katsonut että Juttapa se siellä laiturilla aurinkoa ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksei naisille tehdä tuollaisia? Kyllä minulle kelpaisi joku Jason Momoan näköinen ja kokoinen nukke.
Mites sitten kun se nukke-Momoa ei itsekseen liiku ja joutuisit itse sitä kärräilemään ja kantelemaan kodissasi, voi painaa helposti 40 kiloakin.
On leffakin Alastonmalli katoaa, ja nukke sekin oli.
Kohta joku sanoo että Venäjä nuketti sitten meidät.
Bidenin puristelulelu putosi AirForce Onesta?
Nää on muuten ihania nämä pumpattavan nuken kanssa kaupungilla hölhyävät polttariporukat. Ne on sellaisia huutomerkkejä: jollekin huonon miesmaun omaavalle naiselle on kelvannut naisvihamielinen rassu, jonka pumpattavat barbarat on vaihtuneet valitettavasti tylsään vakipanoon, kaverit pitää hautajaisia, eikun siis polttareita. Aina sitä haluaisi nähdä sen naisen, jolle tuollainen mies on kelvannut: olisko sillä aineilla pullistetut huulet kuin kumit tai pllu? Olisiko sillä prsus kuin kartrashianialla? Olisiko tissit luokkaa tilanparaslypsylehmävaljaineen ?