Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena minua hävetti, kun vanhemmat ei koskaan ostanu opelle mitään lahjaa tai kukkaa.

Vierailija
12.12.2006 |

Oli noloa mennä pelkän kortin kanssa, kun kaikilla muilla tuntui olevan opelle jotain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella kaikki, joiden piti tuoda lahja, olivat ihan noloina.

Vierailija
2/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettiinko meidän koulussa opettajalle lahja, mutta en kuollaksenikaan muista. Omalle opettajalleni olen todennäköisesti jotain antanut, koska oli myös kummitätini, mutta mitään muistikuvaa en muista.

Onkohan se ylimalkaan ollut niin tavallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lasta voi hyvinkin nolottaa, jos kaikki muut tarjoavat synttäreillä karkkia, ja hänellä ei ole, tai " kaikki" muut tuovat opelle jotain

Vierailija
4/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti oli sitä mieltä että se on vain opettajan nuoleskelua ku viedään jotain lahjoja. oli kyllä jotenkin tosi noloa ku muut veivät kukkia ja kymttilöitä ja itsellä ei ollut koskaan mitään. mutta kyllä kai opettaja tiesi omat kotioloni... joskus muistan itse tehneeni opettajalle jonkun joulukortin.

Vierailija
5/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harvat saattoivat viedä muutakin.

Vierailija
6/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi harva toi mitään, joillain oli joskus jotain kukkia. Sitten isompina aina luokan tärkeilijät laittoivat asiakseen hankkia lahjoja, ja se oli aina jotain perkeleen uniikkitaidelasia.

Vierailija
7/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista juuri kenekään koskaan mitään tuoneet ja ne tosiaan jotka jonkun omenan joskus toi, olivat punaisia kuin paloautot.

Vierailija
8/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten on varmaan opettajan kannalta miellyttävämpää, kuin iso kasa krääsää.

Vierailija
9/9 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mutsi käski viemään jonkun lahjan maikalle. ja nolotti tarjoo karkkia synttäreillä. ei ollu koviksen heiniä sellaset. halusin kai kovasti olla kovis.. oikeesti en ollu lähelläkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme