Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tämä jo ahdistelua

Vierailija
11.07.2023 |

En siis tiedä miten suhtautua. Yleensä mulla on aika korkea toleranssi kaikelle ahdisteluläpälle, niin kauan kun muhun ei kosketa. Mulla on pitkäaikaisssairaus ja joudun käymään usein sairaalassa hoidoissa. Eräs taksikuski joka on vasta pari kertaa kuskannu, niin puhuttiin mun sairaudesta ja tuli mun ikä sitten puheeksi. Taksikuski siihen "Jos oisin 20 vuotta nuorempi pyytäisin sua ulos"

No ei siinä mitään. Kysyin että minkäikäinen hän on, ihan vaan juttua jatkaakseni. Sitten tämä kertoi avioerostaan (joka oli 10 v sitten) kuinka se oli rankka. Kysyin että no tuliko teillä lapsia, niin tämä taksikuski sanoi "Kyllä pikkuveitikka toimii, mutta siellä ei ui mikään"

No huoh. Kyllä olisin ilman tuotakin tietoa voinut olla. Nyt ahdistaa jos joudun tyypin kyytiin. Ihan harmiton se on, mutta silti, musta tuntuu että läppä oli vähän liian kroisia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole korkeaa toleranssia keskustelulle.

Vierailija
2/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako alat kysellä tuollaisia suharilta. Jos kyselet mieheltä henkilökohtaisia, se ottaa sen kiinnostuksen osoituksena ja pian on jokyrpä kourassa odottamassa sua autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ahdisteluna tuota pitäisi, mutta vähän sellainen too much information -kommentti nyt kuitenkin. Saman asian voi sanoa muutenkin.

Vierailija
4/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdistelua.  Ilmaisi vaan, että pitää sinua viehätävänä. Ota ihan kohteliasuutena. Kaikki eivät osaa asettaa sanojaan täydellisen asiallisesti.

Rankka ero johtuen todennäköisesti juuri lapsettomuudesta ja  miehen lisääntymiskyvyttömyydestä on hänelle varmaan arka paikka. 

5/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kokemusta taksikuskien seksuaalisesta häirinnästä.

Tuo ei ole sitä.

Vierailija
6/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet seuraavana Jamalin pirssiin, okei?

Vierailija
7/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oli kotimainen kuski ja ihan mukava tyyppi. Siksi olinkin vähän WTF kun se rupesi iskemään. Musta (näin naisena) on normaalia jutella ihmisten kanssa (sukupuolesta riippumatta) enkä odota/oleta mitään iskuyrityksiä,

AP

Vierailija
8/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaan kertoi että ettei voi saada lapsia.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Kysyit ja sait vastauksen.

Toiselle hyvinkin yksityisyyteen meneviä kyselet ventovierailta.

Vierailija
9/9 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdistelua, löysää pipoa hiukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä