Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten mielipide bi-mehistä?

24v bi
11.07.2023 |

Elikkäs olen bi ja haluaisin tietää, mitä mieltä naiset ovat bi-miesten kanssa seurustelusta? Onko mikään este ja onko mitään epävarmuuksia asiasta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena haluaisin kahta bi miestä mutta miestäni ei kiinosta. Olisi kiihotavaa saada kalu kumpaankin käteen vois hieroa päitä yhteen, otta mieheni kanssa yhdessä suihin. Vieras mies vois panna miestäni samalla kun yhväilen ja otan mieheltäni suihin, sitten voisin raatsastaa samalla kun miestäni pannaa. Voi ois kaikkee mitä haluisin tehä ja nähdä kun miehet ovat keskenään.

Vierailija
22/25 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mikään este tai ongelma. Oma mies on bi ja antaa taivaallista suuseksiä ja on muutenkin aivan ihana, luotettava ja rento. Itse kiihotun todella paljon kun välillä saan hänet kertomaan minkälaisia juttuja on miesten kanssa tehnyt. En ole aiemmin edes ajatellut tälläistä asiaa, mutta en keksi mitään, mikä poikkeaisi heteron kanssa seurustelusta. Paitsi tietenkin nuo tarinat.

Itse on ole mustasukkaista sorttia niin ei ole käynyt edes mielessä että on kaksinkertainen määrä "kilpakumppaneita" :D Se oli jotenkin tosi hauska kommentti, koska pettäjä pettää, ei ole tekemistä suuntautumisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella bi-miehen kanssa, oksettava ajatus, että olisi tunkenut kaluaan toisen miehen karvaiseen rööriin.

Vierailija
24/25 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena haluaisin kahta bi miestä mutta miestäni ei kiinosta. Olisi kiihotavaa saada kalu kumpaankin käteen vois hieroa päitä yhteen, otta mieheni kanssa yhdessä suihin. Vieras mies vois panna miestäni samalla kun yhväilen ja otan mieheltäni suihin, sitten voisin raatsastaa samalla kun miestäni pannaa. Voi ois kaikkee mitä haluisin tehä ja nähdä kun miehet ovat keskenään.

Oikein kiva ja kiimainen muutoin mutta kuinkahan tuo ratsastamisesi onnistuisi samaan aikaan kun miestäsi pannaan? Ratsastaisit miehesi kalulla samaan aikaan kun miestäsikin pannaan? Akrobaattinen asento kaiketi... ;)

Vierailija
25/25 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein kiva ja kiimainen muutoin mutta kuinkahan tuo ratsastamisesi onnistuisi samaan aikaan kun miestäsi pannaan? Ratsastaisit miehesi kalulla samaan aikaan kun miestäsikin pannaan? Akrobaattinen asento kaiketi... ;)

Onnistuis ehkä jos mieheni olisi selään, jalat levällään ja iso tyyny alla. Siinä ehkä mahtuisin ratsastamaan.

Mutta ylipäätään minua kiihotaa ajatus kahdesta bi miehestä ja nähdä heidän touhujaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä