Mitä ajatuksia herättää se että Joe Biden tulee Suomeen?
Kommentit (74)
Mietin sitä, että meneeköhän Joe käymään Kallen torstaissa ja ihmettelee, miten siellä olla menoa torstaina?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivalta. Mielestäni hän on sympaattisen ja reilun oloinen.
Niin on.
"Isäni [Joe Biden] opetti minulle aina, että hiljaisuus on osallisuutta rikokseen ja että minun on puolustettava niitä, joita on kohdeltu väärin, Ashley Biden on sanonut."
(IS)
Siinäpä hieno neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sitä, että meneeköhän Joe käymään Kallen torstaissa ja ihmettelee, miten siellä olla menoa torstaina?
Mikä Kallen torstai? Kapakka? Miten Biden sinne menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kallen torstai? Kapakka? Miten Biden sinne menisi.
Helsinkiläinen ravintola on kyseessä, jossa on legendan mukaan kuuma meno torstaisin. Kai se Biden sinne ihan siitä pääovesta menisi, ehkä poket päästäisi hänet jonon ohi.
256-encrypt videopuhelu olisi tullut halvemmaksi.
Se tuskin tietää olevansa Suomessa, luulee varmaan olevansa Natsisaksassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy sanoa, että nyt, tässä tilanteessa, tässä maailman tilassa, näkisin paljon paljon mieluummin Bidenin tilalla jonkun demokraattisesti valitun venäläisjohtajan, joka olisi solmimassa Suomen kanssa kauppasuhteita ja yhteistyötä pohjoisen ja Karjalan alueen luonnonsuojelun ja kestävän matkailun yhdistämisen muodossa. Mutta tällaista ei valitettavasti ole näköpiirissä, venäläiset ja heidän haluttomuutensa muuttaa yhteiskuntaansa, on taas jonkin rautalipun takana. Ja olkoon niin.
Itse en ole koskaan välittänyt USA:sta, se on tuuliviiri ja aina yrittää hyötyä muista varsin kyseenalaisin keinoin. Aivan samoin kuin aikoinaan Vietnamin sodan aikaan kuuluu kysymys: mitä vdun tekemistä jollain USA:lla on Ukrainassa? Vietnamissa USA tuki hirmuhallitsijaa, jota omasta kansasta suurin osa vihasi niin paljon, että valitsi mieluummin pohjoisen kommunistijohtajat, koki heidät pienemmäksi pahaksi. Se kertoo kaiken siitä jutusta. Nytkin USA tukee maata, joka oli ja on kuuluisa korruptiosta, ihmiskaupasta, huumeiden läpikulun sallimisesta ym. kivasta.
Ai että, demokraattisesti valittu venäläisjohtaja! Sellaisen kun näkisi. Onko siinä maassa koskaan ollut demokraattisesti valittua johtajaa?
Mitä ne 5 miljoonaa ääntä oli , joita kukaan ei ollut antanut viimevaaleissa?
Kuolleillakin on oikeus äänestää. Get over it.
Mikä on nato jäsenmaksu kaikkineen kuluineen, ja kuka laskun maksaa?
Kyllä se on kunnia Suomelle. Tietysti tämä nyt johtuu pitkälle tästä meidän pitkästä rajastamme venään kanssa, että olemme paljon herättäneet huomiota maailmalla viime aikoina, Ja erittäin hienosta Natoon pyrkimisestä ja pääsemisestä.
Joo, on kiva, että tulee ja ryskiähän se tuntuu veetuutavan oiekein monella kypällä.
Jos Biden kompastuu, ei kompastu humalan takia, niin kuin naapurimaan metukat ym tekisivät.
Mielestäni olisi ollut parempi ettei olisi tullut ollenkaan.
Lähinnä sellaisia ajatuksia, että siirtomaaisäntä raahautuu oikein paikan päälle sanelemaan, miten asiat pitää Suomessa järjestää, jotta tästä maapläntistä saadaan nyhdettyä suurin mahdollinen hyöty USA:lle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kunnia Suomelle. Tietysti tämä nyt johtuu pitkälle tästä meidän pitkästä rajastamme venään kanssa, että olemme paljon herättäneet huomiota maailmalla viime aikoina, Ja erittäin hienosta Natoon pyrkimisestä ja pääsemisestä.
Joo, on kiva, että tulee ja ryskiähän se tuntuu veetuutavan oiekein monella kypällä.
Jos Biden kompastuu, ei kompastu humalan takia, niin kuin naapurimaan metukat ym tekisivät.
Jos on pakko valita, niin mieluummin kyllä asioisin viinapäissään toikkaroivan kanssa kuin lääke/huumehörhön.
Olen persu ja demokraattien puolella, tietysti.