Vuorokausi rytmisi?
Kiinnostaa ihan mielenkiinnosta kysyä ihmisten rytmeistä ja vertailla omaansa. Itse eläkkeellä ja valveilla 10-24 ja nukun 00-10.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut uupumuksen vuoksi sairauslomalla ja vuorokausirytmin säätäminen on ollut iso apu toipumisessa. Tätä yritettiin säätää jo ennen sairauslomaa, kokeiltiin nukahtamislääkkeitäkin mutta nyt mennään lääkkeettä.
Aiemmin laiminlöin levontarpeeni vaan paahdoin menemään kuuntelematta kehon viestejä. Nyt elokuussa edessä paluu töihin ja yritän pysyä samassa säännöllisessä lepoaikataulussa silloinkin.
Nykyään siis käyn levolle 20-21, nukahdan siinä 22 aikaan. Ylös klo 6.
Mistä sä tiedät, koska nukahdat? Tuskin sä kelloo siinä vaiheessa katsot :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään siinä 6 maissa niin työaamuina kuin viikonloppuisinkin. Nukkumaan menen klo 19-21.
Ylänuoletinkin, mutta jouduin perumaan. Herään kuudelta, mutta nukkumaan menen vasta kakskytkaks tai kakskytkolme.
En enää vuorokausirytmiäni vaihda!
Kello on jo yli seitsemän. Mars petiin!
No sinä ainakin tiedät kellon. Kivat sulle! 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut uupumuksen vuoksi sairauslomalla ja vuorokausirytmin säätäminen on ollut iso apu toipumisessa. Tätä yritettiin säätää jo ennen sairauslomaa, kokeiltiin nukahtamislääkkeitäkin mutta nyt mennään lääkkeettä.
Aiemmin laiminlöin levontarpeeni vaan paahdoin menemään kuuntelematta kehon viestejä. Nyt elokuussa edessä paluu töihin ja yritän pysyä samassa säännöllisessä lepoaikataulussa silloinkin.
Mistä sä tiedät, koska nukahdat? Tuskin kelloa katsot siinä vaiheessa.