Purran ajojahti, Sanna pääsi aika helpolla
Kun valitettiin siitä, että Sannaa niin kiusattiin niin muistaako joku kaivettiinko Sannan 20 vuotta vanhat NIMETTÖMÄT keskustelut somesta yleisön riepoteltavaksi? Tai valokuvat tai mitkä tahansa? No ei!
En hyväksy Riikka Purran vanhoja kirjoituksia, mutta mitähän järkyttäviä luurankoja löytyisi kaapista jos ihan jokaisen kansanedustajan nimettömät vanhat kirjoitukset revittäisiin julkisuuteen?
Sieltä löytyisi niin kauheaa tavaraa että meillä ei olisi kansanedustajia enää ollenkaan.
Mietikkää mitä itse ootte joskus nimettömänä kirjoitelleet...
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Kuka valpas kansalainen tekisi tutkintapyynnön Riikasta?
Mikset itse tee?
Tyypillinen vassari - tehkää te, mä makaan sohvalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää eniten se, että se on Suomen yksi isoimmista lehdistä joka on ottanut asiakseen kaivella ja tehdä salapoliisityötä ministereistä. Kummasti aina samaan suuntaan. Esim Ville Rydman case kaatui kun todisteita ei ollutkaan, mutta lehti kuitenkin hutki siitä huolimatta. Ja nyt tämä. Onko niillä joku oma sisäinen tiimi joka koittaa kaataa hallitusta keinolla millä hyvänsä? Tosi tosi outoa.
Kyllä nämä on ihan PS puolueen jäsenten omia tekosia. Ei niitä kukaan muu ole tehnyt. Totuus vain kaivetaan ja tuodaan nyt esille kuten toimivassa demokratiassa kuuluukin. Selväähän on ettei moisten ajatusten kirjoittelija voi jatkaa yhteiskunnan kannalta merkittävässä tehtävässä. Ehkä lappuliisana...
Ja ei kai henkilöä voi valita puolueen puheenjohtajaksi jos hänellä on ollut nassesympatioita?
Mitä te nyt siitä Purrasta ulisette? Minähän sanoin että moni kakku päältä kaunis ja varmasti kansaa sylettää kun valinnat tehty. Onko niin huono muisti tällä kansalla että kun joku lupaa kuun taivaalta, niin se yleensä on täyttä valetta edustajalta. Viimeistään palkintopallilla nämä aina tuppaavat selän käätäntämään kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna kun ei ollut eikä ole pahis. Purra on rasi sti.
Rassismi on paljon pahempaa kuin se, kun keskellä koronakriisiä Sannan vanhat kirjoitukset lääkefirmojen liikkelle laittamista viruksista ja sitten niihin rokotteiden myynnistä tulivat julki. Sanna deletoi toki salaliittoteoriansa mutta lehdistöhän ei yrittänytkään kaataa Sannan hallitusta joten asia lakaistiin maton alle.
juuri nämä kaksoisstandarit ärsyttää. Toisten tekemisiä silotellaan ja huudellaan naisvihaa jos joku arvostelee, mutta sitten taas toisten tekemisiä oikein kaivellaan ja yritetään kampittaa parhaansa mukaan. Onko tämäkin siis naisvihaa kun yritetään päästä Purrasta eroon?
#naisvihanäkyväksi
Näin naisvihamielinen on Suomen kansa, että yritetään naisministeristä päästä eroon vaikka väkisin!
Vierailija kirjoitti:
Venäläinenkö ei sitä voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä te nyt siitä Purrasta ulisette? Minähän sanoin että moni kakku päältä kaunis ja varmasti kansaa sylettää kun valinnat tehty. Onko niin huono muisti tällä kansalla että kun joku lupaa kuun taivaalta, niin se yleensä on täyttä valetta edustajalta. Viimeistään palkintopallilla nämä aina tuppaavat selän käätäntämään kansalle.
Samoin kävi vappusataslupauksessa ja vieläkin painetaan 5-päiväistä työviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee?
Tyypillinen vassari - tehkää te, mä makaan sohvalla!
Tajuatko yhtään, miten idiootti olet?
Vierailija kirjoitti:
Purra on itse kertonut että häntä on ahdisteltu joskus voi päätellä kenen toimesta. Minuakin on ahdisteltu ja voin kertoa ettei sellainen unohdu.
Melkeinpä kysyisin, että ketäpä ei olisi.
Minua on ahdistelleet monenväriset miehet, alaikäisenä ihan Suomi-urokset. Saanko siis suhtautua heihin rasistisesti ja meuhkata vihaani netissä?
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnostanut ko. kirjoitukset vuosi, kaksi vuotta, viisi vuotta tai 10 vuotta sitten. Miltä tuntuu olla aivoton lammas ja ohjailtavissa?
Aivoton lammas ja ohjailtavissa = ei samaa mieltä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on itse kertonut että häntä on ahdisteltu joskus voi päätellä kenen toimesta. Minuakin on ahdisteltu ja voin kertoa ettei sellainen unohdu.
Melkeinpä kysyisin, että ketäpä ei olisi.
Minua on ahdistelleet monenväriset miehet, alaikäisenä ihan Suomi-urokset. Saanko siis suhtautua heihin rasistisesti ja meuhkata vihaani netissä?
Jos ahdistelijat olivat muslimeja et saa. Jos Suomi-uroksia saat toimia kuvailemallasi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti sinä idiootti puhut vuonna 2023 siitä vappusatasesta?
https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2021/02/03/vappusatan…
Kuten tiedetään, niin vaalien alla puolueet lupailevat kaikenlaista. Vappusatasesta on tullut petetyn vaalilupauksen synonyymi, ja sitä on jankutettu kyllästymiseen asti. Yhtä monta kertaa virheellinen väite on oikaistu, mutta turhaan. Oikaistaan se vielä kerran, koska nyt kuntavaalien alla se nousee varmasti taas esille. Silloinen SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne lupasi vappupuheessaan vuonna 2018, että pienimpiä eläkkeitä korotetaan vaiheittain useamman vuoden aikana siten, että korotus on yhteensä sata euroa.
Tämä lupaus tehtiin vuosi ennen eduskuntavaaleja, joten se ei ollut varsinainen vaalilupaus. Kuitenkin sitä ruvettiin vaalien jälkeen toteuttamaan. Vuoden 2020 alussa yli 92 prosenttia kansaneläkeläisistä sai eläkkeisiinsä yli 25 euron korotuksen ja 17 prosenttia kaikkein pienituloisimmista täydet 50 euroa. Se näkyy vaikkapa tämän jutun grafiikasta. Itse juttua olen kommentoinut tuoreeltaan täällä.
Sitten iski korona, ja korotukset jouduttiin panemaan jäihin. Tämä ei sinänsä ole yllätys, sillä lupaukseen sisältyi myös maininta taloustilanteen sallivuudesta.
Tässä oli tiivistetysti totuus vappusatasesta, jota virheellisesti sanotaan petetyksi vaalilupaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkään voi kun paskaa lykkää
Normaali ihminen hankkiutuu vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti sinä idiootti puhut vuonna 2023 siitä vappusatasesta?
https://blogit.apu.fi/uuninpankkopoikasakutimonen/2021/02/03/vappusatan…
Kuten tiedetään, niin vaalien alla puolueet lupailevat kaikenlaista. Vappusatasesta on tullut petetyn vaalilupauksen synonyymi, ja sitä on jankutettu kyllästymiseen asti. Yhtä monta kertaa virheellinen väite on oikaistu, mutta turhaan. Oikaistaan se vielä kerran, koska nyt kuntavaalien alla se nousee varmasti taas esille. Silloinen SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne lupasi vappupuheessaan vuonna 2018, että pienimpiä eläkkeitä korotetaan vaiheittain useamman vuoden aikana siten, että korotus on yhteensä sata euroa.
Tämä lupaus tehtiin vuosi ennen eduskuntavaaleja, joten se ei ollut varsinainen vaalilupaus. Kuitenkin sitä ruvettiin vaalien jälkeen toteuttamaan. Vuoden 2020 alussa yli 92 prosenttia kansaneläkeläisistä sai eläkkeisiinsä yli 25 euron korotuksen ja 17 prosenttia kaikkein pienituloisimmista täydet 50 euroa. Se näkyy vaikkapa tämän jutun grafiikasta. Itse juttua olen kommentoinut tuoreeltaan täällä.
Sitten iski korona, ja korotukset jouduttiin panemaan jäihin. Tämä ei sinänsä ole yllätys, sillä lupaukseen sisältyi myös maininta taloustilanteen sallivuudesta.
Tässä oli tiivistetysti totuus vappusatasesta, jota virheellisesti sanotaan petetyksi vaalilupaukseksi.
Niin, äänestin demareita vappusatasen takia ja jäin ilman. Jäi melko petetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvassa lienee kuitenkaan suomalaisia poliitikkoja, jotka olisivat kirjoittaneet noin karuja ajatuksia.
Minä en tiedä kansanedustajista kuin ehkä. Purran ja Halla-ahon. Tynkkysellä ehkä myös jotain. Mutta Purra ainoa ministeri, jolla tuon tason juttuja. Ja edes Halla-aholla ei ehkä ihan noin äärimmäisiä kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Sannan hallitus teki oikeasti pahoja tekoja. Se on ihan eri asia.
Vihaan vassareita.
1. Mitä nämä pahat teot on? Äläkä vastaa mitään että "tutki muita lähteitä kun helsingin sanonat tai yle". Vaan kerro oikeita pahoja tekoja mitä Sanna on muka tehnyt.
2. Sanna ei myöskään kuulu vasemmistoliittoon. Faktat kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Sannahan oli kirjoittanut rokotekriittisten kanssa samanlaista salaliittojörhöilyä big pharmasta blogiinsa, mutta ei siitä koskaan mitään uutista tehty.
Niin, älkää alistuko liian helposti. Ottakaa vasemmistosta mallia! Siellä on sitkeitä sissejä...
Näitähän nostaa esille ja pitää vasurimedia.
Juu, ja tuopa onkin percelille maailman pahin juttu, kun siitä tulee sille vääjäämättä erektio.
Vaikea uskoa, että nat si pur ra saisi aikaan vipinää kenenkään housuissa. Tai no, ehkä ripulireaktion.